Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) in Kherson region (4 lots)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | http://ks.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Kherson Oblast |
National ID: | 25899361 |
Contact point: |
Funtova Nadia Sergiyivna 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 158 303 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 лютого 2020 17:01 |
Enquiries until: | 11 квітня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 квітня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 158 303 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
10 квітня 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 17:08 |
Документація(нова редакція3).doc | |
10 квітня 2020 17:06 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція3).doc | |
10 квітня 2020 17:06 |
Зміни ТД3.doc | |
10 квітня 2020 17:05 |
ДОДАТОК 1(нова редакція3).doc | |
10 квітня 2020 17:04 |
ДОДАТОК 2(нова редакція3).doc | |
10 квітня 2020 17:03 |
ДОДАТОК 3(нова редакція3).doc | |
10 квітня 2020 17:03 |
ДОДАТОК 4(нова редакція3).doc | |
10 квітня 2020 17:03 |
ДОДАТОК 5(нова редакція3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону, визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тендерною документацією Замовника встановлено кваліфікаційний критерій, як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та спосіб його документального підтвердження.
1. Щодо залучення субпідрядних організацій.
Для надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасники можуть залучати субпідрядні організації з дотриманням вимог пункту 7 розділу 3 тендерної документації Замовника.
2. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору Учасника досвідом залученого субпідрядника як підтвердження виконання аналогічного договору для виконання окремого типу робіт передбачених технічною специфікацію (додаток 2) тендерної документації Замовника.
Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме:
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*.
Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 3-х років) в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, в натуральних величинах по кожному лоту перелік та вид робіт зазначається окремо.
Учасник надає аналогічний договір для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, який у своєму складі містить види послуг/робіт, що відповідають переліку, визначеному Замовником в тендерній документації по кожному лоту відповідно. У разі, якщо під час виконання аналогічного договору, певні види робіт Учасник виконував із залучення субпідрядних організацій, то виконання таких робіт підтверджується актами приймання виконаних робіт (форми КБ-2В).
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом не передбачено можливість підтвердження відповідності Учасника критеріям залученими потужностями субпідрядників (співвиконавців). Відповідність кваліфікаційним критеріям інших осіб, організацій, установ, яких Учасник має намір залучати для участі у процедурі закупівлі, не може розцінюватись Замовником, як відповідність самого Учасника таким критеріям.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
За результатами розгляду повідомляємо:
Згідно вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 №852-IV усі електронні документи обов’язково підписувалися електронним цифровим підписом (ЕЦП). Однак із 07.11.2018 цей Закон утратив чинність. Наразі діє Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VIII. Цей Закон регулює відносини з надання електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації.
Закон №2155 передбачає три види електронних підписів:
1. Електронний підпис (ЕП);
2. Удосконалений електронний підпис (УЕП);
3. Кваліфікований електронний підпис (КЕП).
КЕП базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та однозначно ідентифікувати особу – підписувача можливо лише за допомогою КЕП. Згідно ч. 4 ст. 18 Закону №2155 тільки КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та презумпцію його відповідності власноручному підпису (ч. 4 ст. 18 Закону №2155).
Таким чином, ЕЦП та посилені сертифікати відкритих ключів, видані за Законом №852, діятимуть до закінчення строку дії посиленого сертифіката, але не довше ніж два роки з дня набрання чинності Законом №2155.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво (зі змінами) до автомобільних доріг вищих категорій (І та ІІ категорії) є підвищені вимоги технічних стандартів, а саме обов`язковість застосування ЩМА, асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок.
Вимога надати досвід з влаштування верхнього шару конкретним матеріалом звужує коло потенційних учасників та порушує вільну конкуренцію. Для недопущення дискримінаційних умов просимо розширити досвід виконання робіт замінивши в тендерній документації на «Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 та/або асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 40 від 26.02.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 21.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-18-003600-b.b1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо вимог пункту 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.».
Виходячи з вищезазначеного, Замовником не було передбачено можливість надання Учасником «Мобільного асфальтобетонного заводу». Чинне законодавство України та Державне агентство автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) не забороняє використання «Мобільних асфальтобетонних заводів». В підтвердження цього Ви маєте можливість ознайомитись з тендерними документаціями інших служб автомобільних доріг України по областям. Тому, щоб уникнути штучне звуження кола потенційних Учасників, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, а саме надати можливість Учаснику використовувати в тому числі «Мобільний асфальтобетонний завод». Наприклад, доповнивши документацію наступною умовою: «У разі надання Учасником перелічених вище підтверджуючих документів щодо мобільного(-их) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)/установки (-ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт/надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання Замовника, Учасник додатково надає копію договору з власником/орендарем земельної ділянки на відповідний строк, що відповідає строку виконання робіт за предметом закупівлі, лист-згоду власника/орендаря на право розташування АБЗ на його території, документи, що підтверджують право власності/оренди на земельну ділянку.».
У разі відмови або ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та уникнення штучного звуження кола учасників закупівлі.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 51 від 04.03.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 28.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-18-003600-b.b2) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Так, згідно пункту 1.1.3. Додатку 1 тендерної документації
«Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо.
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає:
- атестат виробництва;
- договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.»
Виходячи з вищевикладеного, окремих вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вище перелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг згідно предмету закупівлі.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства;
- гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізмів, обладнання та устаткування тощо не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України.
Якщо техніка не є власністю Учасника, то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, Учасник додатково надає:
- дійсні та чинні, договори: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
Якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає:
- договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі.».
Ознайомившись з вищезазначеним, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, а саме надати можливість Учаснику використовувати транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які знаходяться, наприклад, під заставою, під забороною відчуження, іншим засобом забезпечення, оскільки, відповідно до чинного законодавства України немає жодних обмежень в використанні таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів під час знаходженні їх в забезпеченнях виконання якихось зобов’язань. Така умова є дискримінаційною та грубо порушує закон! Багато компаній беруть, наприклад, кредити та під кредити надають у заставу своє майно, в т.ч. транспортні засоби та техніку, заводи тощо.
У разі відмови або ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та уникнення штучного звуження кола учасників закупівлі.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 51 від 04.03.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 28.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-18-003600-b.b3) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимоги пункту 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме в частині надання Учасником гарантійного листа з інформацією, що техніка, машини, механізмів, обладнання та устаткування тощо не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, викладені в новій редакції. Замовником внесено відповідні зміни.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
- копії трудових книжок, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками;
Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає:
- дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів.»
У зв’язку з тим, що такі інженерно-технічні працівники, як «Лаборант» та «Геодезист» не повинні обов’язково мати освіту у сфері будівництва та кваліфікацію «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію, а саме зазначити, що на інженерно-технічних працівників «Лаборант» та «Геодезист» Учасник має можливість надати диплом, який дозволяє вищезазначеним працівникам надавати необхідні послуги(виконувати роботи), оскільки, зазначена вимога в тендерній документації суперечить чинному законодавству України.
У разі відмови або ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та уникнення штучного звуження кола учасників закупівлі.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 51 від 04.03.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 28.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-18-003600-b.c4) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Таким чином, згідно Додатку 1 для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
«Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 5, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації.
Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо.»
Визначений в тендерній документації перелік кваліфікації не є вичерпним. Під час залучення інженерно-технічних працівників, таких як «Лаборант» та «Геодезист», Учасник надає диплом(и), який(і) дозволяє вищезазначеним працівникам надавати необхідні послуги (виконувати роботи).
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Наша компанія не має можливості підготувати пропозицію, яка б відповідала вищезазначеним вимогам Тендерної документації з огляду на наступне:
Правовий режим регулювання обтяжень рухомого майна, встановлених з метою забезпечення виконання зобов’язань, а також правовий режим виникнення, оприлюднення та реалізації інших прав юридичних і фізичних осіб стосовно рухомого майна, врегульовано Законом України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (ст. 1 Закону).
При цьому ст. 8 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» чітко встановлює, що «якщо інше не встановлено законом або правочином, на підставі якого виникло обтяження, боржник, у володінні якого знаходиться предмет обтяження, може використовувати його відповідно до цільового призначення, а також отримувати продукцію, плоди і доходи від предмета обтяження. При користуванні предметом обтяження боржник повинен не припускати погіршення його стану та необґрунтованого зменшення вартості понад норми амортизації (зносу)».
Таким чином, законом прямо передбачено право використовувати майно, яке є предметом обтяження.
Наше підприємство могло би зрозуміти логіку Замовника, якщо б вимагалось, щоб обладнання та матеріально-технічна база були вільними від обтяжень, які унеможливлюють використання такого обладнання під час надання послуг за предметом закупівлі…
Але ж ні, вимогою ТД Замовник вимагає, щоб учасники надавали гарантійний лист про те що, техніка не перебуває під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України
Вважаємо, що вимога є дискримінаційною відносно тих учасників (зокрема нашого підприємства), які планують залучити техніку, що має певні обтяження, які не створюють перешкод у використанні такої техніки під час надання послуг за предметом закупівлі.
Замовник вимагає надання учасниками банківської гарантії у якості забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, банківські установи надають відповідні гарантії під забезпечення (або грошове, або майнове, або будь-яке інше).
Обтяження майна, зокрема передача його в заставу під час отримання кредитів чи банківських гарантій, – є широко поширеним та прийнятним способом ведення господарської діяльності.
Принцип свободи підприємницької діяльності передбачає, що Підприємства мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, наше підприємство має право самостійно обирати модель ведення свого бізнесу та розпоряджатися своїм майном, а тим паче, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Оскільки, той факт, що техніка знаходиться під заставою, жодним чином не впливає на
можливість використання даної техніки при наданні послуг за предметом закупівлі, не впливає також на технічні характеристики, стан, продуктивність, фунціональні можливості даної техніки, - вимога щодо надання гарантійного листа з вищезазначеною інформацією є дискримінаційної.
Відповідна позиція підтверджується численною практикою АМКУ.
Просимо виключити вищезазначену вимогу із тендерної документації. В іншому випадку, ми будем змушені звертатися до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав та інтересів.
Дякуємо за розуміння.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 57 від 11.03.2020 року.
1. У відповідь на вимогу, що надійшла 05.03.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-18-003600-b.a5) повідомляємо, що відповідно до змін, внесених до тендерної документації 03.03.2020 року, чинна редакція тендерної документації Замовника не містить умов на які посилається фізична/юридична особа у своєму звернені.
Звертаємо увагу, що зміни, які вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Положення тендерної документації, до яких було внесено зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Також, разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднюється перелік змін, що вносяться.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Цим повідомленням, ми, іноземна будівельна компанія, що має великий досвід у будівництві автодоріг та інших інфраструктурних об’єктів, виражаємо свій намір взяти участь в процедурі закупівлі UA-2020-02-18-003600-b «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) (4 лоти).»
Виходячи з великого обсягу документів які необхідно підготувати, ми просимо Вас продовжити період уточнень та термін подання тендерних пропозицій по вищезазначеній процедурі закупівлі, а саме:
- період уточнень до 20 березня 2020 р.
- період подання пропозицій – до 30 березня 2020 р.
З повагою
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 62 від 12.03.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 06.03.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-18-003600-b.b6) повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст.23 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
У разі прийняття тендерним комітетом відповідного рішення щодо внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть оприлюднені в електронній системі протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення згідно ст. 10 Закону.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 березня 2020 17:31
Дата подання: 23 травня 2020 23:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-01-000020 ● a5feef6b456a4a14aaa9f2472471db61
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2020 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2020 № 215
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-18-003600-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 лютого 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 271+000 – км 277+500 в Херсонській області |
Опис предмету закупівлі: |
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 271+000 – км 277+500 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг).
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 80 867 292,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 404 336,46 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2426018.76 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 23 травня 2020 23:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Акціонерне товариство "Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Анонім Шіркеті" | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
72 800 000,00
UAH з ПДВ
|
71 566 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
71 971 890,00
UAH з ПДВ
|
71 567 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
71 566 500,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 16:22
|
Договір №1-ШБУ56.pdf | укладений |
26 червня 2020 16:18
|