Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
16 400,00 UAH
UA-2020-02-18-003583-b ● 7d568d87e1fc4fd493308062d4a55e0c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство культури "Дніпровський академічний театр драми та комедії" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02224442 |
Вебсайт: | http://gorky-theatre.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 97 |
Контактна особа: |
Андрій Іванович Горбачевський +380562357877,+380504215972 gorbachevskiya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 16 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просект Дмитра Яворницького,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2020
—
10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:57 |
ОГОЛОШЕННЯ комп'ютерне обладнання 2020.docx | |
18 лютого 2020 16:57 |
ДОГОВІР компютерне обладнання, 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:56
Дата відповіді: 20 лютого 2020 13:14
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Всі торгові марки або моделі допускаються до торгів, але вони повинні відповідати технічним та якісним характеристикам вказанним в оголошенні.
- До участі в закупівлі необхідно пропонувати відповідні моделі або їх аналоги, згідно встановлених характеристик, зазначених в оголошенні, що і буде відповідати вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
- Участь в проведенні закупівлі приймають учасники, що вадповідають вимогам Додатку 2 до оголошення.
-Вимоги до кваліфікації учасників вказано в оголошенні п.8.1. Основний критерій визначення переможця є мінімальна вартість товару, послуг (без урахування ПДВ) при обов'язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу..
- До участі в закупівлі необхідно пропонувати відповідні моделі або їх аналоги, згідно встановлених характеристик, зазначених в оголошенні, що і буде відповідати вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
- Участь в проведенні закупівлі приймають учасники, що вадповідають вимогам Додатку 2 до оголошення.
-Вимоги до кваліфікації учасників вказано в оголошенні п.8.1. Основний критерій визначення переможця є мінімальна вартість товару, послуг (без урахування ПДВ) при обов'язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу..
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
12 114,00
UAH з ПДВ
|
12 114,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
13 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
14 120,00
UAH з ПДВ
|
14 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
15 381,00
UAH з ПДВ
|
15 220,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
15 949,00
UAH з ПДВ
|
15 789,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
15 826,98
UAH з ПДВ
|
15 826,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Рішення скасоване |
12 114,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 17:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
12 114,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:54
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 17:16
|
img146.jpg | зміни до договору |
16 березня 2020 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 17:00
|
img142.jpg | укладений |
16 березня 2020 16:55
|
img143.jpg | укладений |
16 березня 2020 16:55
|
img144.jpg | укладений |
16 березня 2020 16:55
|
img145.jpg | укладений |
16 березня 2020 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення товару |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |