Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання]
Очікувана вартість
220 500,00 UAH
UA-2020-02-18-003548-b b3ed55a927ee4d34a78d9f398be583e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 220 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 102,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 214 267,50
UAH з ПДВ
214 267,50
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 220 500,00
UAH з ПДВ
220 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 11:16
кошторис.pdf
13 березня 2020 11:16
МВС ТА ДПІ.pdf
05 березня 2020 10:55
ПРопозиція.rar

Публічні документи

05 березня 2020 08:25
техзавдання.PDF
05 березня 2020 08:25
досвід аналог договорів.PDF
05 березня 2020 08:25
довідки про вартість.PDF
05 березня 2020 08:25
працівники.PDF
05 березня 2020 08:25
матеріально тех.база.PDF
05 березня 2020 08:25
1ДФ.PDF
05 березня 2020 08:25
тендерна пропозиція.PDF
05 березня 2020 08:25
проект договору.PDF
05 березня 2020 08:25
відповідність.PDF
05 березня 2020 08:25
довідка субпідряд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Львівське комунальне підприємство «Господар»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Переможець 214 267,50
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
214 267,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 15:12
ДУ до Договору 109 від 26.03.20.PDF зміни до договору
12 січня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:46
ДУ №2 до Договору 109.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:44
ДУ №3 від 31.12.20 №109 від 26.03.20.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 11:05
ДУ до Договору 109 від 26.03.2020 прибирання.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 17:40
Договір прибирання ЛРА.pdf укладений
27 березня 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою, керуючись п.9.2. Договору 4/33-109 від 26.03.2020р. домовились зменшити вартість Договору ;/33-109 від 26.03.20р. на суму 3855,27 грн
Номер договору про закупівлю: № 4/33-109
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити термін дії Договору про надання послуг: «Послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання]», від 26 березня 2020 № 4/33-109, зазначений у п.8.1 до «28» лютого 2021 року включно. 2 Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по «28» лютого 2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % ціни Договору про закупівлю послуг: «Послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради» від 26.03.2020 № 4/33-109, тобто 42 082,45 грн. (сорок дві тисячі вісімдесят дві гривень 45 коп.) з ПДВ. 3 Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по «28» лютого 2021 року визначається додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-109
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець зобов’язується надати послуги у порядку та за ціною, визначеною у Договорі про закупівлю послуг: «Послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання]», від 26 березня 2020 № 4/33-109 у період з 01 січня по «28» лютого 2021 року включно. 2.Загальна вартість послуг, зазначених у п. 1 цієї додаткової угоди, становить 42 082,45 грн. (сорок дві тисячі вісімдесят дві гривень 45 коп.) без ПДВ. 3 Розрахунки за надані послуги здійснюється у порядку, передбаченому розділом 2 Договору про закупівлю послуг від 26 березня 2020 № 4/33-109. 4 Усі інші умови Договору про надання послуг від 26 березня 2020 № 4/33-109 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-109
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 252 494,68
UAH