Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева" |
Код ЄДРПОУ: | 01996622 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Ужгородська, 1 |
Контактна особа: |
Джафарова Джаваіра Мамедівна 380322367541 1kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 1 193 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 193,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування. кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:54 |
Проект договору.doc | |
18 лютого 2020 16:53 |
Технічне завдання.docx | |
18 лютого 2020 16:53 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Комунального некомерційного підприємства Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева, Мороз Б.М.
ВИМОГА
ТОВ «Жовківська ПМК» являється учасником процедури закупівель: «Поточний ремонт кабінетів медичної реабілітації немовлят ПВ№2 по вул.Мазепи, 25» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (CPV)».
Згідно з повідомленням про намір укласти договір від 12/03/2020 пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Галичина» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації і даного учасника проголошено переможцем тендеру.
Повідомляємо, що згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації «Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зокрема, зг. п. 3.4. розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник повинен надати Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю стосовно аналогічних договорів, вказаних у довідці про виконання аналогічних договорів.
Згідно документу «11. Додаток 1 г) Довідка Наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf», поданого в складі пропозиції ТОВ «Укрбуд Галичина», дане підприємство виконувало роботи «Поточний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства «6-а міська поліклініка м.Львова» на вул. Медової печери 1 м.Львова» причому вказано, що «роботи виконано згідно договору та кошторисної документації вчасно, якісно.» Проте, подані Учасником документи, зокрема Акти на виконані роботи ф.Кб-2в та Довідки ф.Кб-3, свідчать про протилежне. Згідно п.3.2. Договору про закупівлю №1 від 15.07.2019р. між КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» та ТОВ «Укрбуд Галичина» на виконання вищезгаданих робіт, «Підрядник зобов’язаний виконати послуги з поточного ремонту визначені цим договором та додатками до нього до 31.08.2019р. відповідно до календарного графіка виконання поточного ремонту (додаток 2 до Договору)». Згаданий Графік теж наданий у складі пропозиції учасника. Проте, ТОВ «Укрбуд Галичина» надано Акти на виконані роботи ф.Кб-2в та Довідки ф.Кб-3 , які свідчать про виконання робіт до листопада місяця 2019 року причому не в повному обсязі (В договорі вказана сума 635000,00 грн, а робіт виконано на суму 626086,13 грн ).
Крім того, згідно п.1.1.5. Розділу 3 Тендерної документації «Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. (надати документальне підтвердження у формі гарантійного листа)». ТОВ «Укрбуд Галичина» надали документ «17.Гарантійний лист достовірність.pdf», в якому гарантує достовірність поданої пропозиції. Лист-гарантія щодо достовірності інформації наданої учасником у тендерній пропозиції відсутня, що суперечить вимогам тендерної документації.
Дані аргументи свідчать про невідповідність пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Галичина» Кваліфікаційним критеріям даної Тендерної документації і є вагомою підставою для дискваліфікації даного учасника.
Директор ТзОВ «Жовківська ПМК» Ткачук П.В.
1. Відповідно до вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати інформаційну довідку, копію аналогічного договору, копію листа відгуку, документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю ТА/АБО фотокопії об’єктів.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА", подані всі необхідні документи , що передбачені вимогою встановленою замовником.
Також, варто зазначити, що учасникам на вибір запропоновано надати документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю чи фотокопію об’єкту. Переможцем торгів, надано і копії довідок КБ-« та КБ-3, а також фотокопії виконаного об’єкту робіт.
А відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції в даній частині відсутні.
2. Згідно з вимогою тендерної документації . «Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. (надати документальне підтвердження у формі гарантійного листа)».
Учасником ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА" у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про достовірність тендерної пропозиції за предмет закупівлі, що відповідає предмету закупівлі оголошеної замовником.
Відповідно до п. 30 ст. 1 ЗУ «Про публічні Закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція, щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. А відтак, поданим гарантійним листом учасник гарантує що його тендерна пропозиція та вся інформація, що включена до такої пропозиції є достовірною.
Отже, підстави для відхилення в даній частині відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-26-000018 ● c6b38517e5324e0fa66b07a3eb3458e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2020 № 87
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-18-003525-b 18.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків. RISK2-13_1.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт кабінетів медичної реабілітації немовлят ПВ№2 по вул.Мазепи, 25» від 10.06.2020 повідомляємо наступне: 1. Щодо особи, уповноваженої здійснювати зв’язок: В тендерній документації зазначено, що з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися через електронну систему закупівель. В системі Prozzoro в полі «Інформація про Замовника» міститься інформація про контактну особу, а саме: Джафарова Джаваіра Мамедівна, 380322367541, 1kmkl_uoz_lviv@ukr.net 2. Щодо проекту договору Варто зазначити, що відповідно до положень ЗУ «Про Публічні закупівлі» порядок внесення змін до договору стосується лише істотних умов такого договору. Замовником зазначено, що зміна умов договору, які можуть бути доповнені та скориговані під час укладання, не стосуються змін істотних умов. Як в тендерній документації (ч. 4 розділ 6), так і в Проекті договору (розділ 13) визначений порядок зміни істотних умов відповідно до вимоги Закону України «Про Публічні закупівлі», а отже умови тендерної документації не суперечать положенням законодавства. 3. Щодо відхилення тендерної пропозиції Тендерним комітетом під час формування протоколу відхилення учасника ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" було допущено механічну ( технічну) помилку, а саме невірно вказані підстави для відхилення. Однак варто зауважити, що дана тендерна пропозиція підлягає відхиленню з інших підстав, а саме відсутність гарантійного листа про достовірність інформації передбаченого замовником п. 1.1.5 ч. 1.1 розділу 3 тендерної документації та не подання документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівника Щирби О.І. згідно з вимогою встановленою ч. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Дана дія замовника не вплинула на хід закупівлі та розгляд тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" підлягає відхиленню відповідно до п. 1 та п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Щодо довідки про відсутність заборгованості поданої учасником -переможцем торгів Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником вимагається від переможця торгів документальне підтвердження інформації згідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.2017 року 2155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів містить інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними. Відтепер ними можна користуватись у режимі реального часу, використовуючи електронні сервіси, що знаходиться за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. За допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Відтак, Учасник надав довідку номер 21248 від 13.03.2020 року, яка повністю відповідає всім вимогам закону та завантажена у належні строки. Враховуючи вищенаведене, подані Учасником документи є чинними та законними. 5. Щодо укладеного договору Повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення порушення шляхом підписання додаткової угоди задля приведення у відповідність договору укладеного за результатами закупівлі. Враховуючи вищенаведене, Замовником не вчинено порушення законодавства про публічні закупівлі та зобов’язуємось в подальшому не допускати порушення.
2020-06-17 19:03:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОРОВЕЦЬ ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ" |
1 125 000,00
UAH з ПДВ
|
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Жовківська ПМК |
1 161 292,00
UAH з ПДВ
|
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" |
1 181 243,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА" |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОРОВЕЦЬ ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ" #3125807553 |
Відхилено |
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:59
|
ТОВ Жовківська ПМК #39302147 |
Відхилено |
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 17:04
|
ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" #41530093 |
Відхилено |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 17:12
|
ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА" #42318775 |
Переможець |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 17:05
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 14:13
|
договір.pdf | укладений |
23 березня 2020 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |