Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №94 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 151 у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
11 833 363,00 UAH
UA-2020-02-18-003381-b 3b0ce655f0b24a52a73872e9a95e350a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Нестерук

+380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:52
Очікувана вартість: 11 833 363,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 833,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №94 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 151 у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі п.1 та п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070 Замовник здійснює попередню оплату товару в розмірі 30% (тридцять відсотків) вартості товару протягом 15-ти календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки у розмірі 70% від загальної ціни договору здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:37
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
18 лютого 2020 16:37
7._ТД__РЕКОНСТРУКЦIЯ_школа_№94.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000030 ● 5e0ca0dc0d674261a1a125cc68792f4c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.03.2020 №70
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 70

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
12 UA-2020-02-18-003381-b 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-07 12:23:32

Звернення по результатам Висновку

Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ" (надалі Замовник) детально вивчив зауваження щодо порушення Замовником вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (далі – Закон) при складанні тендерної документації та вважає за необхідне зазначити наступне:
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовником під час формування технічного завдання (додаток 1 до тендерної документації) (звертаємо окрему увагу – не технічної специфікації, як це встановлено у Законі) було проведено моніторинг ринку групи товару, що буде використовуватися підрядником при виконанні робіт, які є предметом закупівлі - ґрунтовка «ГФ-021», емаль «ПФ-115», та встановлено що кожен окремий вказаний товар пропонується більше ніж двома виробниками, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог, та «ГФ-021» та «ПФ-115» не є конкретною торгівельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі.
Крім цього, в Додатку 1 відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Щодо не надання у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» (код ЄДРПОУ 42502109) письмової згоди на збір та обробку наявних персональних даних Патоєва К.А. повідомляємо наступне.
Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить Північно-східний офіс Держаудитслужби у своєму висновку не підтверджені, оскільки тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надавати зазначений вище документ саме усіма фізичними особами Учасника, у тому числі засновником учасника торгів.
Крім того, форма рішення учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» від 25.02.2020 року №5, що надана у складі тендерної пропозиції, та вимога зазначення в ньому персональних відомостей Патоєва К.А. тендерною документацією не встановлювалась.
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» надана письмова згода на обробку персональних даних директором, який уповноважений на підписання документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі.
Таким чином, учасником виконано зазначені вимоги тендерної документації в повному обсязі та у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД».

На підставі викладеного, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №94 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 151 у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" 11 792 600,00
UAH з ПДВ
11 595 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД" 11 799 100,00
UAH з ПДВ
11 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 20:40
Електронний підпис
12 березня 2020 20:40
Dovidka_20062521470840278904.pdf
12 березня 2020 20:40
11612.zip
04 березня 2020 18:30
Електронний підпис

Публічні документи

05 березня 2020 13:21
Електронний підпис
05 березня 2020 13:21
Статут.PDF
05 березня 2020 13:21
Справка приват.pdf
05 березня 2020 13:21
Рішення Східцивіль.PDF
05 березня 2020 13:21
Наказ на директора.PDF
05 березня 2020 13:21
Баланс схидцивиль.pdf
05 березня 2020 13:21
94.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
Переможець 11 595 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
11 595 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 17:29
ДУ-5-22-06-21_Дог-Р-13-25-03-20.pdf зміни до договору
25 червня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:57
ДУ-4-22-03-21_Дог-Р-13-25-03-20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:07
ДУ-3-22-01-21_Дог-Р-13-25-03-20.pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:48
ДУ-24-11-20_дог-Р-13-25-03-20_ДИЗАЙНБУД.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:46
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 11:51
ДУ Р-13-25-03-20.PDF зміни до договору
25 березня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 10:49
ДИЗБУД_ДОГ Р-13-25-03-20.PDF укладений
25 березня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: P-13-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна фінансування між роками та календарного плану-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: P-13-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси Замовника; уточнення п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: P-13-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю (Експертний звіт № 21208 від 09.03.2021 року)
Номер договору про закупівлю: P-13-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: P-13-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 683 416,05
UAH (в тому числі ПДВ 1 613 902,67 UAH)