Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система)
Очікувана вартість
140 700,00 UAH
UA-2020-02-18-003313-b ● 75af9dac1e1544f9be9d91a38cabc24a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ |
Код ЄДРПОУ: | 02770038 |
Місцезнаходження: | 84205, Україна , Донецька обл., г. Дружковка, ул. Тверская, 6 |
Контактна особа: |
Иван Павлецов +380953955437,+380626754112 donoblcent@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 14:57 |
Очікувана вартість: | 140 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 703,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Персональний комп’ютер (AMD Ryzen 5 3400G, 4x3,7 GHz, Radeon Vega 11 (1400 MHz); AsRock A320M-HDV R4.0, A320, 2xDDR4, Int.Video(CPU), 4xSATA3, 1xM.2, 1xPCI-E 16x 3.0, 1xPCI-E 1x 2.0, ALC887, RTL8111H, 6xUSB3.0/6xUSB2.0, VGA/DVI-D/HDMI, mATX; 8Gb DDR4, 2400 MHz; HDD WD Black 1TB 7200rpm 64MB 3.5 SATA III; Корпус 500W 80Plus Gold, Монітор 21.5" Acer V226HQLBb, Клавіатура Sven standart 303, Маніпулятор «миша» Trust Ivero Compac, Ліцензійна операційна система Windows 10 Professional 32/64 Ukrainian USB Box)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:30 |
Інформація про учасників.docx | |
18 лютого 2020 16:30 |
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx | |
18 лютого 2020 16:30 |
Проект договора.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ФО-П неплатник ПДВ
Дата подання: 19 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Дякую за відповідь.
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Про систему оподаткування учасників в Законі не передбачено будь-яких вимог. Тому, фізична особа-підприємець неплатник ПДВ може брати участь в закупівлі.
Пропозиції всіх учасників закупівлі розглядатимуться як остаточні, незважаючи на систему оподаткування.
Пропозиції всіх учасників закупівлі розглядатимуться як остаточні, незважаючи на систему оподаткування.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:40
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. При оприлюдненні в електронній системі публічних закупівель ProZorro (далі – електронна система) на майданчику zakupki.prom.ua (далі – майданчик) оголошення про закупівлю, завантажені окремі документи «Проект договору» та «Форма пропозиції» (далі – документи), якими регламентовані вимоги до предмету закупівлі. Вказані вимоги також, оприлюднені в електронній формі, з окремими полями, в електронній системі на майданчику. Варто зазначити, що в документах передбачені умови оголошеної закупівлі щодо найменувань товарів. Так, планується здійснення закупівлі Персональних комп’ютерів (AMD Ryzen 5 3400G, 4x3,7 GHz, Radeon Vega 11 (1400 MHz); AsRock A320M-HDV R4.0, A320, 2xDDR4, Int.Video(CPU), 4xSATA3, 1xM.2, 1xPCI-E 16x 3.0, 1xPCI-E 1x 2.0, ALC887, RTL8111H, 6xUSB3.0/6xUSB2.0, VGA/DVI-D/HDMI, mATX; 8Gb DDR4, 2400 MHz; HDD WD Black 1TB 7200rpm 64MB 3.5 SATA III; Корпус 500W 80Plus Gold, Монітор 21.5" Acer V226HQLBb, Клавіатура Sven standart 303, Маніпулятор «миша» Trust Ivero Compac, Ліцензійна операційна система Windows 10 Professional 32/64 Ukrainian USB Box) у кількісті 7 шт. згідно умов, які зазначені в документах.
Умовами закупівлі не передбачено здійснення закупівлі аналогів та/або еквівалентів Товарів.
2. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Про систему оподаткування учасників в Законі не передбачено будь-яких вимог. Тому, фізична особа-підприємець неплатник ПДВ може брати участь в закупівлі.
Пропозиції всіх учасників закупівлі розглядатимуться як остаточні, незважаючи на систему оподаткування.
Умовами закупівлі не передбачено здійснення закупівлі аналогів та/або еквівалентів Товарів.
2. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Про систему оподаткування учасників в Законі не передбачено будь-яких вимог. Тому, фізична особа-підприємець неплатник ПДВ може брати участь в закупівлі.
Пропозиції всіх учасників закупівлі розглядатимуться як остаточні, незважаючи на систему оподаткування.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 лютого 2020 11:09
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:41
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При оприлюдненні в електронній системі публічних закупівель ProZorro на майданчику zakupki.prom.ua оголошення про закупівлю, завантажено окремий документ «Інформація про учасників» (Додаток № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель), яким регламентовано, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, в сканованій формі наступний документ:
- авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft (Silver або Gold partner) в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номеру оголошення в системi Прозорро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути надано окремо без його розпакування та встановлення для можливості встановлення та активації його Замовником самостійно.
- авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft (Silver або Gold partner) в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номеру оголошення в системi Прозорро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути надано окремо без його розпакування та встановлення для можливості встановлення та активації його Замовником самостійно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
121 996,00
UAH з ПДВ
|
121 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
124 540,50
UAH з ПДВ
|
121 899,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
126 882,00
UAH з ПДВ
|
126 882,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
130 376,40
UAH з ПДВ
|
128 968,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТАНАСЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ |
131 250,00
UAH з ПДВ
|
129 661,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
134 248,80
UAH з ПДВ
|
130 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
134 832,60
UAH з ПДВ
|
130 375,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лещенко Лідія Іванівна |
138 299,00
UAH з ПДВ
|
132 595,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА" |
135 429,00
UAH з ПДВ
|
133 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
138 558,00
UAH з ПДВ
|
137 854,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
121 292,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:37
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
121 899,96
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:54
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
126 882,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:41
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 12:34
|
Договір.pdf | укладений |
16 березня 2020 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.3. викласти в наступній редакції «Строки поставки Товару з 01 квітня 2020 року по 01 липня 2020 року.». |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |