Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система)
Очікувана вартість
140 700,00 UAH
UA-2020-02-18-003313-b 75af9dac1e1544f9be9d91a38cabc24a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Иван Павлецов

+380953955437
+380626754112
donoblcent@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
Код ЄДРПОУ: 02770038
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., г. Дружковка, ул. Тверская, 6
Контактна особа: Иван Павлецов
+380953955437,+380626754112
donoblcent@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:57
Очікувана вартість: 140 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 703,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Персональний комп’ютер (AMD Ryzen 5 3400G, 4x3,7 GHz, Radeon Vega 11 (1400 MHz); AsRock A320M-HDV R4.0, A320, 2xDDR4, Int.Video(CPU), 4xSATA3, 1xM.2, 1xPCI-E 16x 3.0, 1xPCI-E 1x 2.0, ALC887, RTL8111H, 6xUSB3.0/6xUSB2.0, VGA/DVI-D/HDMI, mATX; 8Gb DDR4, 2400 MHz; HDD WD Black 1TB 7200rpm 64MB 3.5 SATA III; Корпус 500W 80Plus Gold, Монітор 21.5" Acer V226HQLBb, Клавіатура Sven standart 303, Маніпулятор «миша» Trust Ivero Compac, Ліцензійна операційна система Windows 10 Professional 32/64 Ukrainian USB Box)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:30
Інформація про учасників.docx
18 лютого 2020 16:30
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx
18 лютого 2020 16:30
Проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФО-П неплатник ПДВ
Дата подання: 19 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Дякую за відповідь.
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Про систему оподаткування учасників в Законі не передбачено будь-яких вимог. Тому, фізична особа-підприємець неплатник ПДВ може брати участь в закупівлі.
Пропозиції всіх учасників закупівлі розглядатимуться як остаточні, незважаючи на систему оподаткування.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:40
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. При оприлюдненні в електронній системі публічних закупівель ProZorro (далі – електронна система) на майданчику zakupki.prom.ua (далі – майданчик) оголошення про закупівлю, завантажені окремі документи «Проект договору» та «Форма пропозиції» (далі – документи), якими регламентовані вимоги до предмету закупівлі. Вказані вимоги також, оприлюднені в електронній формі, з окремими полями, в електронній системі на майданчику. Варто зазначити, що в документах передбачені умови оголошеної закупівлі щодо найменувань товарів. Так, планується здійснення закупівлі Персональних комп’ютерів (AMD Ryzen 5 3400G, 4x3,7 GHz, Radeon Vega 11 (1400 MHz); AsRock A320M-HDV R4.0, A320, 2xDDR4, Int.Video(CPU), 4xSATA3, 1xM.2, 1xPCI-E 16x 3.0, 1xPCI-E 1x 2.0, ALC887, RTL8111H, 6xUSB3.0/6xUSB2.0, VGA/DVI-D/HDMI, mATX; 8Gb DDR4, 2400 MHz; HDD WD Black 1TB 7200rpm 64MB 3.5 SATA III; Корпус 500W 80Plus Gold, Монітор 21.5" Acer V226HQLBb, Клавіатура Sven standart 303, Маніпулятор «миша» Trust Ivero Compac, Ліцензійна операційна система Windows 10 Professional 32/64 Ukrainian USB Box) у кількісті 7 шт. згідно умов, які зазначені в документах.
Умовами закупівлі не передбачено здійснення закупівлі аналогів та/або еквівалентів Товарів.
2. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Про систему оподаткування учасників в Законі не передбачено будь-яких вимог. Тому, фізична особа-підприємець неплатник ПДВ може брати участь в закупівлі.
Пропозиції всіх учасників закупівлі розглядатимуться як остаточні, незважаючи на систему оподаткування.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 лютого 2020 11:09
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:41
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При оприлюдненні в електронній системі публічних закупівель ProZorro на майданчику zakupki.prom.ua оголошення про закупівлю, завантажено окремий документ «Інформація про учасників» (Додаток № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель), яким регламентовано, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, в сканованій формі наступний документ:
- авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft (Silver або Gold partner) в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номеру оголошення в системi Прозорро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути надано окремо без його розпакування та встановлення для можливості встановлення та активації його Замовником самостійно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 121 996,00
UAH з ПДВ
121 292,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 124 540,50
UAH з ПДВ
121 899,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 126 882,00
UAH з ПДВ
126 882,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 130 376,40
UAH з ПДВ
128 968,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТАНАСЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 131 250,00
UAH з ПДВ
129 661,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 134 248,80
UAH з ПДВ
130 375,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 134 832,60
UAH з ПДВ
130 375,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна 138 299,00
UAH з ПДВ
132 595,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА" 135 429,00
UAH з ПДВ
133 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 138 558,00
UAH з ПДВ
137 854,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 17:04
2.Лист від виробника.pdf
27 лютого 2020 17:04
16.Проект договору.pdf
27 лютого 2020 17:04
15.Витяг з ПДВ копія.pdf
27 лютого 2020 17:04
1.Пропозиція учасника.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 13:32
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:28
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 13:28
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 13:04
ЦП.PDF
26 лютого 2020 13:04
Танасюк_рег.PDF
26 лютого 2020 13:04
ДОВІДКА.PDF
26 лютого 2020 13:04
Авторизация.pdf
26 лютого 2020 13:04
Танасюк_ЕН.PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 10:35
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:34
Довідка ст.17.pdf
28 лютого 2020 10:34
Висновок СЕС ТУ.pdf
28 лютого 2020 10:34
Витяг розширений.pdf
28 лютого 2020 10:34
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
28 лютого 2020 10:34
Довідка без печатки.pdf
28 лютого 2020 10:34
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
28 лютого 2020 10:34
Проект договора _2_.pdf
28 лютого 2020 10:34
ТУ_титул.jpg
28 лютого 2020 10:34
Лист-гарантія.pdf
28 лютого 2020 10:34
Досвід.zip
28 лютого 2020 10:34
Довідка ст.17_повна.pdf
28 лютого 2020 10:34
Довідка_рахунок.pdf
28 лютого 2020 10:34
ACER 2 001.jpg
28 лютого 2020 10:34
ACER 3 001.jpg
28 лютого 2020 10:34
Уставні_завірені.zip
28 лютого 2020 10:34
Згода з договором.pdf
28 лютого 2020 10:34
ACER 1 001.jpg
28 лютого 2020 10:34
Форма пропозиції.pdf
28 лютого 2020 10:34
Договір з НП.pdf
28 лютого 2020 10:34
Довідка підпис.pdf
28 лютого 2020 10:34
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
28 лютого 2020 10:34
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2020 10:34
авторизація.pdf
28 лютого 2020 10:34
Про ліцензування.pdf
28 лютого 2020 10:34
Довідка_рахунок _2_.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 09:24
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:21
Банківські реквізити.pdf
28 лютого 2020 09:21
Технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 09:21
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 10:44
Проект договора.pdf
26 лютого 2020 10:44
Документи.pdf
26 лютого 2020 10:44
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 14:11
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:10
Форма пропозиції.pdf
27 лютого 2020 14:10
Технічний опис.zip
27 лютого 2020 14:10
Проект договора.pdf
27 лютого 2020 14:10
Порівняльна таблиця.pdf
27 лютого 2020 14:10
Партнер Майкрософт.pdf
27 лютого 2020 14:09
Копія Витягу з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 14:09
Копія Виписки з ЄДР.PDF
27 лютого 2020 14:09
Банківські реквізити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ФОП ТАНАСЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ФОП Лещенко Лідія Іванівна

ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 121 292,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:37
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 121 899,96
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:54
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 126 882,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:58

Документи

03 березня 2020 15:37
Електронний підпис
03 березня 2020 15:35
Рішення.pdf

Документи

05 березня 2020 15:54
Електронний підпис
05 березня 2020 15:52
Рішення.pdf

Документи

10 березня 2020 15:58
Електронний підпис
10 березня 2020 15:57
Рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
126 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 15:58
Електронний підпис
10 березня 2020 15:57
Рішення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 15:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 12:34
Договір.pdf укладений
16 березня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.3. викласти в наступній редакції «Строки поставки Товару з 01 квітня 2020 року по 01 липня 2020 року.».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 126 882,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 147,00 UAH)