Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини (гідроксихлорид алюмінію Полвак – 40 або еквівалент, гіпохлорит натрію марки «А», хлор рідкий в контейнерах та балонах)
Basic inorganic chemicals (Aluminum hidroksohloryd brand POLVAK – 40 or equivalent in the liquid state, sodium hypochlorite brand A, Liquid chlorine in containers and cylinders)
Очікувана вартість
8 237 620,00 UAH
UA-2020-02-18-003270-b 4884411a6dce47178461d2f8caae584a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Батрановський

+380372544367 tender_1982@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Чернівціводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Едуард Батрановський
+380372544367
tender_1982@ukr.net
Додаткові контактні особи: Batranovskyi
+380372544601
info@vodokanal.cv
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: CHernivtsivodokanal
National ID: 03361780
Contact point: Roman Klevach
+380372544367
tender_1982@ukr.net
Additional contacts: Batranovskyi
+380372544601
info@vodokanal.cv

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 11:30
Початок аукціону: 28 травня 2020 15:07
Очікувана вартість: 8 237 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 188,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 лютого 2020 16:26
Enquiries until: 14 квітня 2020 11:30
Complaints submission until: до 20 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2020 11:30

Information

Estimated total value: 8 237 620 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 188 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 тонни
Гідроксихлорид алюмінію Полвак – 40 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер - Чернівці
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Aluminum hidroksohloryd brand POLVAK – 40 or equivalent in the liquid state
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
66 тонни
Гіпохлорит натрію марки «А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58023, м. Чернівці, вул. Попова, 10
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Sodium hypochlorite brand A
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
74 тонни
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер - Чернівці
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine in containers
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
4 тонни
Хлор рідкий в балонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер - Чернівці
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine in cylinders
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:33
перелік змін до тенедерної документації.docx
17 квітня 2020 09:33
ТД реагенти зміни.docx
17 квітня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:33
перелік змін до тенедерної документації.docx
17 квітня 2020 09:33
ТД реагенти зміни.docx
18 лютого 2020 16:26
ТД реагенти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До умов тендерної документації
Дата подання: 24 лютого 2020 10:02
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:18
Доброго дня! Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній процедурі закупівлі. Вивчивши тендерну документацію, просимо усунути в ній дискримінаційні вимоги та дати роз’яснення з наступних питань. 1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», Учасник повинен надати Документи (протоколи та/або акти та/або звіти тощо) про проведення лабораторних та промислових випробувань реагенту протягом різних періодів року (зима, весна, літо, осінь) на водоочисній станції Замовника (згідно ДБН В.2.5.-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»); Обов’язкова умова – якість предмету закупівлі повинна відповідати вимогам технічного завдання згідно технологічного регламенту експлуатації водопровідних споруд по підготовці питної води. Така сама вимога була висунута Замовником в попередньо оголошеній закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-12-001391-b. До органу оскарження було оскаржено доцільність висування даної вимоги до Учасників та відповідно до рішення №14590-р/пк-пз від 10.10.2019р. Замовника було зобов’язано скасувати дану вимогу. Просимо Замовника видалити вказану дискримінаційну вимогу до Учасників. 2. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», до пропозицыъ необхідно надати діючий стандарт на виробництво запропонованого коагулянту та зміни до них, з поетапною методикою проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника. У разі виготовлення Товару за технічними умовами або стандартами інших країн, учасник надає оригінали документів (з перекладом на українську мову) у відповідності з якими виготовляється запропонований Товар з детальними та поетапними методиками проведення аналізу контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника. Умовами тендерної документації передбачено, що учасник надає СТАНДАРТИ ІНШИХ КРАЇН, у відповідності до яких виготовляється запропонований товар. Статтею 6 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" зазначено, що одним з принципів державної політики у сфері питної води є наближення вимог державних стандартів на питну воду, технологій виробництва питної води, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів прийнятих у Європейському Союзі. Зокрема, всі хімічні речовини європейської якості повинні бути зареєстровані виробниками або імпортерами у Європейському хімічному агентстві. Всі хімічні речовини повинні бути зареєстровані виробниками або імпортерами у Європейському хімічному агентстві (ЕСНА). Реєстрація передбачає, що виробники та імпортери повинні надати технічні досьє для хімічних речовин, вироблених або імпортованих в кількості 1 тонни або більше на рік, і Звіту про Хімічну Безпеку (CSR) для речовин, вироблених або імпортованих у кількості 10 тонн і більше. При цьому наступним споживачам хімічної продукції необхідно буде гарантувати, що їх специфічне використання даного продукту також є зареєстрованим та є визначеним. Така реєстрація підтверджується саме наявністю хімічної речовини в регламенті REACH. Отже, коагулянт має бути зареєстрований в регламенті REACH. Для підтвердження Учасник повинен надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівл. Вказана вимога тендерної документації (наявність реєстрації предмету закупівлі згідно Регламенту REACH), гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна Відповідно до пункту 5 розділу 1 Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, для забезпечення рівності всіх Учасників та гарантування закупівлі високоякісної продукції, метою дотримання законодавства, просимо включити необхідну умову про те, що коагулянт має бути зареєстрований в регламенті REACH. Для підтвердження Учасник повинен надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівлі. Зокрема, передбачено, що учасник надає оригінали документів (з перекладом на українську мову) у відповідності з якими виготовляється запропонований Товар з детальними та поетапними методиками проведення аналізу контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника. З приводу цієї вимоги просимо пояснити, чи мають це бути методики саме від заводу-виробника, чи Учасник як постачальник може надати свою методику. Дане питання виникає з приводу того, що Євронорми, за якими виготовляється товар не містять таки методики. 3. Відповідно вимог тендерної документації щодо закупівлі хлору рідкого в контейнерах та балонах встановлена така вимога як надання учасником копії документу, що підтверджує відповідність технічних показників рідкого хлору вимогам Замовника. Просимо пояснити який документ мається на увазі. 4. Відповідно вимог тендерної документації щодо закупівлі хлору рідкого в контейнерах та балонах встановлена така вимога як надання учасником Свідоцтво про допущення транспортних засобів Учасника або Перевізника (у разі залучення Учасником) до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі — Свідоцтво) дійсне на дату подання, або довідка в довільній формі з обґрунтуванням щодо відсутності необхідності отримання Свідоцтва з посиланням на положення нормативно-правових актів. Хлор рідкий є небезпечною речовиною 2 класу небезпеки, отже наявність Свідоцтво про допущення транспортних засобів Учасника або Перевізника (у разі залучення Учасником) до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі — Свідоцтво) дійсне на дату подання є обов’язковим. Встановлення вимоги щодо довідка в довільній формі з обґрунтуванням щодо відсутності необхідності отримання Свідоцтва з посиланням на положення нормативно-правових актів є прописуванням умов тендерної документації під конкретного Учасника. Рішенням органом оскарження № 976-р/пк-пз від 17.01.2020р. спростовується твердження окремих суб’єктів господарювання, які вважають, що такий документ не є необхідним. З огляду на це, просимо внести зміни та прибрати формулювання з вимог тендерної документації: або довідка в довільній формі з обґрунтуванням щодо відсутності необхідності отримання Свідоцтва з посиланням на положення нормативно-правових актів». Дякуємо за увагу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п. 10 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються органом оскарження виключно на його засіданнях. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії №14590-р/пк-пз від 10.10.2019р. стосується закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-12-001391-b в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Скарга повинна містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи (ч. 1 ст. 18 «Про публічні закупівлі»). З вашої вимоги не вбачається порушення прав та законних інтересів для виключення даної вимоги з тендерної документації.
2. Системний аналіз ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право замовника закупівлі на власний розсуд визначати вимоги тендерної документації. При цьому, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті двадцять два цього Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Без детального та глибокого вивчення питання, яке вами було поставлено, а лише базуючись на Ваші твердження і вимоги Замовником було встановлено, що реєстрація товару в регламенті REACH здійснюється виробниками, які знаходяться на території Європейського Союзу та імпортерами товарів до країн-членів Європейського Союзу за умови виробництва або імпорту товару в кількості 1 тонни або більше на рік. Отже, Ваша вимога щодо включення умови про те, що коагулянт має бути зареєстрований в регламенті REACH та для підтвердження Учасник повинен надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівлі є дискримінаційною та не ґрунтується на вимогах чинного в Україні законодавства.
3. Додатком 3 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики хлору рідкого в контейнерах та балонах. Технічні вимоги: хлор рідкий (скраплений) у балонах вищий гатунок та хлор (скраплений) у контейнерах вищий гатунок повинен відповідати ГОСТ 6718-93 (ІСО 2120-72, ІСО 2121-72, ОКП 211431),а саме:
Об’ємна доля хлору % не менше 99,8%;
Масова доля води % не більше 0,01%;
Масова доля трихлористого азоту % не більше 0,002%;
Масова доля нелетючого залишку % не більше 0,015%.
Учасник повинен надати копію документа, що підтверджує відповідність технічних показників рідкого хлору вимогам Замовника, наприклад, сертифікат/паспорт якості або ін. документ, який містить технічні показники рідкого хлору запропонованого учасником.
4. Частиною четвертою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Перевірка Замовником наданих документів буде здійснюватися під час оцінки тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність даної вимоги не порушує права учасників пов’язані з участю у закупівлі та поданням тендерної пропозиції.
Просимо обгрунтувати вимагання надання сертифікатів
Дата подання: 25 лютого 2020 12:59
Дата відповіді: 28 лютого 2020 13:01
Замовником встановлено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 7000 грн. (сім тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Просимо роз’яснити, чим передбачено надання юридичних послуг Замовнику Консультантом торгів, адже Замовник має тендерний комітет, який займається організацією процедур закупівель товарів/робіт/послуг. Навіть, якщо Замовник використовує послуги Консультанта чому Переможець повинен сплачувати за такі послуги з організації торгів? Чим обумовлена така вимога та така сума? Замовником встановлено, що учасником надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити: посаду працівника, П.І.Б. працівника; строк роботи на підприємстві; загальний стаж роботи за фахом. Просимо роз’яснити, якщо підприємству надаються послуги за договором цивільно-правового характеру фізичними особами чи за договором надання послуг чи буде Замовником розглядатися така інформація про працівників як належна? Замовником встановлено, що учасник повинен надати підтвердження наявності спецавтотранспорту у кількості не менше двох одиниць, що має обладнання та комутаційну апаратуру для перекачування реагенту до сховищ Замовника (правовстановлюючі документи на транспортні засоби, якщо вони є власністю Учасника, або копії договорів їх оренди або договорів на перевезення вантажу). Просимо обгрунтувати необхідність наявності спецавтотранспорту саме в кількості не менше двох одиниць? Який щомісячний обсяг поставки гідроксихлориду алюмінію на об’єкти замовника? Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати: копію сертифікату управління якості згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 в області розробки, виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання, який має бути дійcним протягом строку надання послуг за результатами закупівлі; - сертифікат системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в галузі виробництва і реалізації коагулянтів на основі солей алюмінію для водо підготовки, який має бути дійним протягом строку надання послуг за результатами закупівлі. Просимо обгрунтувати вимагання надання вказаних сертифікатів саме в даній редакції та роз’яснити чи буде прийнято Замовником належним документом ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, зміст яких відрізняється від формулювання, яке зазначене Замовником у тендерній документації та зміст яких відповідає саме таким документам лише одного потенційного учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до ч. 1 ст. 636 ЦК України договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі.
Дані витрати сплачуються в такому порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Примірною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг.
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у тендерній документації.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результати торгів.
2. Тендерною документацією не встановлено обмежень щодо перебування працівників у трудових відносинах чи надання послуг за цивільно-правовими договорами.
3. Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вимоги щодо наявності двох транспортних засобів мають за мету гарантувати спроможність Виконавця забезпечити якісне, своєчасне та безперебійне надання послуг. Місячний обсяг поставки гідроксихлориду алюмінію залежить від якості вхідної води, особливо в період осіннього та весіннього паводків, об’єм коагулянту може зростати в декілька разів.
4. Перевірка Замовником наданих документів буде здійснюватися під час оцінки тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 16:52
Дата відповіді: 04 березня 2020 15:39
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення стосовно деяких спірних пунктів, викладених у ТД, а саме: 1. Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, пункт 6.4.6. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Просимо роз'яснити, навіщо давати ще й гарантійний Лист, якщо Замовником вимагається надання заповненого та підписаного Проекту договору у розділі 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції? 2. Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, 3. Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції: Копія Статуту Учасника з останніми змінами (у разі, якщо Учасник є юридичною особою). Якщо учасник - юридична особа здійснює діяльність на основі модельного Статуту, чи достатньо буде н адати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи? Чи буде це вважатись виконанням умов ТД? 3. Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, Хлор рідкий в контейнерах та балонах: 2. Копія Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи для використання у сфері знезараження води в системах централізованого питного водопостачання, очищення питної води. Чи буде відповідати умовам ТД товар, який застосовується лише для знезараження питної води?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Повідомляємо, що Замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати надання необхідних документів/довідок стосовно кваліфікації учасників. Тому, надання гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору не виключає можливість подання проекту договору.
2.Так, якщо учасник - юридична особа здійснює діяльність на основі модельного Статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи і це буде вважатись виконанням умов Тендерної документації.
3.Так. Якщо учасник, надасть копію чинного Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для очищення/знезараження питної води то це відповідатиме умовам ТД.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-18-003270-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 10 березня 2020 18:48
Скарга на тендерну документацію
Скарга на вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2020 18:59
рішення від 13.03.2020 № 4811 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 18:58
рішення від 30.03.2020 № 6042.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 20:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо постійну діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до рішення №6042-р/пк/пз від 30.03.2020 року, що КП "Чернівціводоканал" внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 17 квітня 2020 09:36
Номер скарги: UA-2020-02-18-003270-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКСТРАГРУП", Код ЄДРПОУ:42660817
Дата подання: 09 травня 2020 20:00
щодо скасування рішення про допуск до аукціону
щодо скасування рішення про допуск до аукціону
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 20:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітетуту України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10294-р/пк-пз від 26.05.2020 року процедуру закупівлі за № UA-2020-02-18-003270-b відмінено
Дата виконання рішення замовником: 02 червня 2020 10:46

Документи подані скаржником

10 березня 2020 18:49
Електронний підпис

Документи подані замовником

24 березня 2020 12:24
Пояснення АМКУ.PDF
17 квітня 2020 09:36
Лист.PDF

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

15 травня 2020 16:04
Пояснення.docx
15 травня 2020 16:04
Пояснення.PDF
02 червня 2020 10:46
Протокол 98.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-02-18-003270-b4884411a6dce47178461d2f8caae584a
Найменування: КП "Чернівціводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361780
Місцезнаходження: 58023, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 11:49
Електронний підпис
18 березня 2020 21:32
Електронний підпис
18 березня 2020 21:31
Технічна інформація.pdf
18 березня 2020 21:31
Інша інформація.pdf
18 березня 2020 21:31
Інформація по статті 17.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:33
Електронний підпис
19 березня 2020 15:58
Електронний підпис
19 березня 2020 15:57
Копія ТУ ПОЛВАК 1-7.pdf
19 березня 2020 12:39
Електронний підпис
19 березня 2020 12:08
Уповноважена особа.pdf
19 березня 2020 12:08
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
19 березня 2020 12:08
Проект договору.pdf
19 березня 2020 12:08
Ліцензія перевізника.pdf
19 березня 2020 12:08
Копія ТУ ПОЛВАК 1-7.pdf
19 березня 2020 12:08
копія сертифікату ISO 14001.pdf
19 березня 2020 12:08
копія сертифікату ISO 9001.pdf
19 березня 2020 12:08
Дозвіл Держпраці.PDF
19 березня 2020 12:08
Довідка про тару.pdf
19 березня 2020 12:08
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
19 березня 2020 12:08
Гарантійний лист заводу.pdf
19 березня 2020 12:08
Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 12:08
Випробування.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:33
Електронний підпис
19 березня 2020 15:58
Електронний підпис
19 березня 2020 15:57
Копія ТУ ПОЛВАК 1-7.pdf
19 березня 2020 12:39
Електронний підпис
19 березня 2020 12:08
Уповноважена особа.pdf
19 березня 2020 12:08
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
19 березня 2020 12:08
Проект договору.pdf
19 березня 2020 12:08
Ліцензія перевізника.pdf
19 березня 2020 12:08
Копія ТУ ПОЛВАК 1-7.pdf
19 березня 2020 12:08
копія сертифікату ISO 14001.pdf
19 березня 2020 12:08
копія сертифікату ISO 9001.pdf
19 березня 2020 12:08
Дозвіл Держпраці.PDF
19 березня 2020 12:08
Довідка про тару.pdf
19 березня 2020 12:08
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
19 березня 2020 12:08
Гарантійний лист заводу.pdf
19 березня 2020 12:08
Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 12:08
Випробування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 червня 2020 10:49
Коментар щодо відміни: Відповідно до рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10294-р/пк-пз від 26.05.2020 року.
Документи:
02 червня 2020 10:49
Електронний підпис
02 червня 2020 10:49
Протокол 98.PDF