Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2020-02-18-003254-b 17ac665b907f49cb92d1873edef314d7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пащенко Любов

380442352262 kpkpvfp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ»
Код ЄДРПОУ: 05536797
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, бул. Т. Шевчека 56
Контактна особа: Пащенко Любов
380442352262
kpkpvfp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 15:46
Очікувана вартість: 36 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, бульвар Т. Шевченка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що Замовник буде розглядати подані пропозиції за технічними характеристиками, які зазначені в оголошенні про проведення даної закупівлі. Марка, модель, модифікація, артикул запропонованого товару має зазначатися в таблиці порівняльних характеристик в колонці "Повна назва запропонованого товару". Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Ціна учасника буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
Всі вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Тип розпізнавання торкання інтерактивної поверхні
Дата подання: 19 лютого 2020 11:08
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:20
Шановний замовнику. В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель в частині характеристики предмета закупівлі до тендерної документації в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія розпізнавання дотику: Digital Vision Touch (DviT™). При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п.3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технологія є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. В п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель. Просимо Замовника привести тендерну документацію і відповідність з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Замовником було внесено зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
Авторизаційний лист
Дата подання: 19 лютого 2020 11:14
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:20
Шановний замовник в тендерній документації в п.3 Вами вимагається Надати копії авторизаційних листів від виробників обладнання (моноблоків та ноутбуків), зазначеного у специфікації, або його офіційного представника в Україні. Але в специфікації, щодо найменування предмету закупівлі не має інформації, що вами планується закупівля обладнання (моноблоків та ноутбуків). Просимо Замовника переглянути вимоги до тендерної документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Оголошення редаговано 19,02,2020, дивіться, будь ласка.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-003254-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 19 лютого 2020 13:27
Щодо технології дошки
Шановний Замовнику, в Оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що Технологія розпізнавання дотику дошки має бути Digital Vision Touch (DViT™). Дану технологію мають лише дошки торгової марки SMART. Така вимога обмежує права інших Учасників на участь в даній закупівлі, оскільки не дає можливості запропонувати аналог. До того ж, дошки з іншими технологіями мають таку ж функціональну можливість. Таким чином, вимагаємо не порушувати принципи здійснення державних закупівель, а саме - недискримінація Учасників, добросовісна конкуренція та внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі прибравши вимогу щодо конкретної технології дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 16:29
Доброго дня!В тендерній документації Замовника чітко вказані технічні вимоги до предмета закупівлі.
Технологія розпізнавання дотику Digital Vision Touch (DViT ™) є основною характеристикою даної закупівлі, так як інтерактивний мультимедійний комплекс призначений для дітей.
Ми прагнемо придбати товар для простого та інтуїтивно зрозумілого способу інтерактивного керування інформацією, що позитивно впливатиме на якість та розвиток освіти дітей. Дана технологія - унікальний інструмент аудиторної роботи для викладача та учнів.
В ТД Замовника чітко вказані загальні вимоги, а саме, що запропонований товар має бути відповідним або кращим ніж у технічних вимогах Замовника. Тому ми прагнемо придбати саме такий товар і саме з такими технічними вимогами.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-003254-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 26 лютого 2020 15:29
Щодо неправомірної дискваліфікації
Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу про відхилення пропозиції №35 від 26.02.2020 року пропозиція ТОВ "Інтер Системс" була відхилена у зв'язку з невідповідністю габаритним розмірам та технології роботи. Звертаємо Вашу увагу на те, що розмір робочої області запропонованої панелі INTECH RD80A повністю відповідає заявленим Вами вимогам та є навіть кращим. Габаритні розміри дошки ніяким чином не впливають на її функціональність та процес використання. Крім цього, відповідно до технічних вимог, що опубліковані Вами, Тип сенсора (технологія): DViT® (Digital Vision Touch) або Multi Touch 10 торкань. Інтерактивна дошка INTECH RD80A в основі своєї технології має інфрачервоні датчики та функцію Multi Touch 10 торкань, що підтверджує дотримання заявлених Вами вимог. Тому, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Інтер Системс".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 11:34
Доброго дня! У відповідь на вимогу, повідомляємо, що відповідно до технічного опису до інтерактивної дошки, ми вимагали габаритні розміри 1660х1282х120 мм., а Ви запропонували розміри 1730х1260х120. Таким чином, зазначаємо що запропоновані Вами зовнішні розміри дошки не дозволяють її монтування у визначений простір.
Відповідно до інформації, викладеної вище, у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 27 325,00
UAH з ПДВ
27 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 33 906,00
UAH з ПДВ
33 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:31
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:31
Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:31
Установчі документи.pdf
21 лютого 2020 16:31
Уповноважена особа.pdf
21 лютого 2020 16:31
Технічні вимоги згода.pdf
21 лютого 2020 16:31
Таблиця відповідності.pdf
21 лютого 2020 16:31
Інформаційна довідка.pdf
21 лютого 2020 16:31
Згода на обробку ПД.pdf
21 лютого 2020 16:31
Довідка податкова.pdf
21 лютого 2020 16:31
Довідка ліцензування.pdf
21 лютого 2020 16:30
Довідка досвід.pdf
21 лютого 2020 16:30
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 14:42
Електронний підпис
20 лютого 2020 14:36
30. Сертифікат якості ISO.pdf
20 лютого 2020 14:36
26. Сертифікати дошки.pdf
20 лютого 2020 14:36
24. Сертифікати дошки.pdf
20 лютого 2020 14:36
19. Досвід.pdf
20 лютого 2020 14:36
17. Лист-згода.pdf
20 лютого 2020 14:36
16. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
20 лютого 2020 14:36
11. Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 14:36
9. Порівняльна таблиця.pdf
20 лютого 2020 14:36
8. Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 14:36
6.НАКАЗ.pdf
20 лютого 2020 14:36
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 27 325,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:00
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 33 906,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 лютого 2020 14:59
прот. 35.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

27 лютого 2020 11:35
прот. 36.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій