Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34. Канцелярські товари
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003109-b ● 747cc569a23442eab38ac38958c0fd2a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24370 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:09 |
Оголошення.doc | |
18 лютого 2020 16:09 |
Форма цінової пропозиції.docx | |
18 лютого 2020 16:09 |
Специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:51
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерні пропозиції, які будуть містити торгові марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в Специфікації канцелярських товарів (Додаток № 1) будуть відхилятися. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 з урахуванням змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. № 11, Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні характеристики та вимоги. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались (Додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі). У специфікації вказано конкретні торгові марки та характеристики канцелярських товарів.
Вимога до всіх учасників закупівлі вказувати в тендерній пропозиції конкретні торгові марки міститься в Додатку № 2 «Форма цінової пропозиції» до оголошення.
Пропозиції фізичних осіб-підприємців допускаються до участі в процедурах закупівлі на рівних умовах. Загальна сума пропозиції вказується з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись за результатами аукціону.
Вимога до всіх учасників закупівлі вказувати в тендерній пропозиції конкретні торгові марки міститься в Додатку № 2 «Форма цінової пропозиції» до оголошення.
Пропозиції фізичних осіб-підприємців допускаються до участі в процедурах закупівлі на рівних умовах. Загальна сума пропозиції вказується з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" |
109 606,80
UAH з ПДВ
|
106 963,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
114 381,00
UAH з ПДВ
|
107 034,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
114 524,10
UAH з ПДВ
|
107 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
117 180,00
UAH з ПДВ
|
107 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
115 968,00
UAH з ПДВ
|
108 064,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
116 257,20
UAH з ПДВ
|
115 231,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" |
119 724,90
UAH з ПДВ
|
119 724,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
132 794,70
UAH з ПДВ
|
132 794,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
139 341,60
UAH з ПДВ
|
139 341,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
106 963,20
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 10:24
|
Договір № 24-52 від 10.03.2020.pdf | укладений |
10 березня 2020 10:23
|