Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-18-002996-b b6b7f031cc254d17954a02dcf532ab2a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:47
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1417 Одиниця
Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:22
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Замовником в технічних вимогах чітко визначений перелік товарів до закупівлі. При цьому якщо пропоновані товари відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, необхідно повне співпадання всі характеристик та/або хімічного складу, абразивності тощо.

- Замовником в складі тендерної документації оприлюднено "Форму пропозиції на участь у закупівлі", яка зобов'язує учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";

- Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, при цьому пропозицію ФОП неплатника ПДВ розглядатимете як остаточну.

- «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» - мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 28 201,02
UAH з ПДВ
28 201,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 29 557,12
UAH з ПДВ
29 557,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 08:49
ORIGAMI_мыло_32616_30765.pdf
20 лютого 2020 08:49
СЭС мус пакеты лист1.pdf
20 лютого 2020 08:49
рукавички КП.jpg
20 лютого 2020 08:49
Губки СЕС.pdf
20 лютого 2020 08:49
05.03.02-03_10577_page1of1.pdf
19 лютого 2020 17:56
цінова.pdf
19 лютого 2020 17:56
4. Витяг ЄДРПОУ (17.01.2020).pdf
19 лютого 2020 17:56
19. Виписка ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 17:56
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
19 лютого 2020 17:56
3. Свідоцтов ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 17:56
2. Код доступу (06.02.2018).pdf
19 лютого 2020 17:56
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 28 201,02
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
28 201,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 09:11
Договір - Господарчі товари для прибирання та супутнє приладдя (продукція для чищення).pdf укладений
27 лютого 2020 09:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 201,02
UAH (в тому числі ПДВ 4 700,17 UAH)