Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, моноблоки, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-02-18-002886-b ● ab161d52f5604a0c96009e8f8feafb5d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Дунаєвська Лариса Василівна +380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти Національної служби здоров’я України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Моноблоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти Національної служби здоров’я України. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 19:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 23:49 |
2-ТД -Компютерне обладнання.doc | |
19 лютого 2020 23:49 |
2-ДОДАТКИ ДО ТД -Компютерне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 18 лютого 2020 18:34
Дата відповіді: 20 лютого 2020 06:48
Шановний замовнику, додайте будь ласка документацію до закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація опублікована
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 20 лютого 2020 06:53
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу поставлених питань:
1. Так, приймаємо. Згідно Додатку 4 передбачено: "Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
2. Така вимога вже передбачена у Додатку 4.
3. Допускаємо. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ - розглядатиметься його ціна як остаточна.
4. Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені законодавством України саме для неплатників ПДВ
1. Так, приймаємо. Згідно Додатку 4 передбачено: "Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
2. Така вимога вже передбачена у Додатку 4.
3. Допускаємо. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ - розглядатиметься його ціна як остаточна.
4. Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені законодавством України саме для неплатників ПДВ
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 20 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 24 лютого 2020 21:37
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших питань повідомляємо наступне. 1. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows Замовник звернеться до представництва Microsoft в Україні.
2. Так, потрібен монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання
2. Так, потрібен монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
549 276,00
UAH з ПДВ
|
549 276,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Костомаха Вадим Олегович |
549 900,00
UAH з ПДВ
|
549 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
549 276,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 23:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 19:09
|
Договір | укладений |
27 березня 2020 18:56
|