Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комплект комп’ютерної техніки у складі: монітори, системні блоки)
Очікувана вартість
476 800,00 UAH
UA-2020-02-18-002770-b f3df035c85d34dfa921963412870f2ee
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Шуляк

+380352526961
+380352525998
matudutuna245@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 35492401
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Замкова, буд. 10
Контактна особа: Неля Шуляк
+380352526961,+380352525998
matudutuna245@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 16:23
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 16:23
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:16
Очікувана вартість: 476 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 384,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул Замкова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
32 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул Замкова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:52
-ТД-Комп ютерне обладнання- 2 зі змінами.docx
24 лютого 2020 16:33
-ТД-Комп ютерне обладнання- 2 зі змінами.docx
24 лютого 2020 16:33
Зміни до ТД.PDF
21 лютого 2020 12:09
-ТД-Комп ютерне обладнання- КНП ТРОКПЦ Мати і дитина зі змінами НОВА.docx
21 лютого 2020 12:09
Зміни до тендерної документації.doc
21 лютого 2020 11:30
-ТД-Комп ютерне обладнання- КНП ТРОКПЦ Мати і дитина зі змінами НОВА.docx
21 лютого 2020 11:30
Зміни до тендерної документації.doc
18 лютого 2020 15:41
-ТД-Комп ютерне обладнання- КНП ТРОКПЦ Мати і дитина.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники ФОП допускаються до участі в торгах , сума закупівлі є кінцевою для всіх учасників (для платників і неплатників ПДВ)
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 лютого 2020 11:12
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:04
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякуємо. візьмемо до розгляду
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2020 15:30
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:32
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент».


: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у документації. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 21 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:41
Шановний Замовнику, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону, оскільки, згідно Закону України про публічні закупівлі передбачено можливість учасників пропонувати еквівалент з такими самими або кращими технічними характеристиками щодо предмету закупівлі. Просимо внести зміни в технічній документації та прибрати дискримінаційні вимоги щодо багатофункціональних пристроїв. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: В технічному завданні тендерної документації вказані конкретні вимоги щодо розмірів та ваги БФП, а дані розміри відповідають лише конкретній моделі БФП Canon i-SENSYS MF3010 і відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного специфікації (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки) вказанує на дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог Закону України про державні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ваші звернення зтято до уваги
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-002770-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 19 лютого 2020 16:20
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 16:38
Читайте уважно . це вказано у п.3 Додатку 4 Тендерної документації

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 березня 2020 11:28
Коментар щодо відміни: торги відмінено згідно ст 31 ч.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
02 березня 2020 11:28
Електронний підпис