Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісок , щебінь
Очікувана вартість
3 193 000,00 UAH
UA-2020-02-18-002691-b 9e758ec13a81443b8dcf5e1edad3cb73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліхачов Костянтин Вікторович

+380574328965 izyumkpb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Благоустрій міста Ізюма
Код ЄДРПОУ: 34978610
Місцезнаходження: 64303, Україна , Харківська обл., Ізюм, Червоногірська.74
Контактна особа: Ліхачов Костянтин Вікторович
+380574328965
izyumkpb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 3 193 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-27-000064 ● 12796e257bef43a5bf4ad45b21e6964c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2023 20:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
27.02.2023 № 60
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.02.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 60
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-02-18-002691-b 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-01 21:11:31

Запит про надання пояснень

Керівнику
КП Благоустрій міста Ізюма




Запит про надання пояснень


У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-18-002691-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 13.04.2020 № 13/04-1 (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо).
2. Враховуючи, що термін дії за договором від 13.04.2020 № 13/04-1 (з урахуванням внесених змін) встановлено до 30.04.2021 документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії такого договору та документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
3. Просимо надати пояснення причин неоприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Головний державний фінансовий
інспектор відділу контролю
у галузі освіти, науки,
спорту та інформації
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Ольга СКРЕБЦОВА

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Пісок
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 897 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 485,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2020 11:04
Закінчення: 06 березня 2020 11:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2300 м³
Пісок
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64303, Україна, Харківська область, м. Ізюм, вул. Червоногірська, буд. 74
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ 847 320,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будтранс-груп" 870 090,00
UAH з ПДВ
655 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович 828 000,00
UAH з ПДВ
719 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 12:18
Електронний підпис
05 березня 2020 12:17
10. Проект договору.pdf
05 березня 2020 12:17
9.Фін.звітність 2019 р..pdf
05 березня 2020 12:17
6.Статут 05.09.2019.pdf
05 березня 2020 12:17
13.витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 12:17
12.Ст. 17.pdf
05 березня 2020 12:17
4. Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 12:17
3. МТБ.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 10:19
Електронний підпис
07 квітня 2020 18:58
Електронний підпис
07 квітня 2020 18:55
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 18:55
Dovidka_20092306430630330992.pdf.p7s
07 квітня 2020 18:55
Dovidka_20092306430630330992.pdf
04 березня 2020 17:57
Електронний підпис
04 березня 2020 15:21
Лист формальні помилки.pdf
04 березня 2020 15:21
лист гарантія санкції.pdf
04 березня 2020 15:21
Проект договору.pdf
04 березня 2020 15:21
Лист - гарантія санкції.pdf
04 березня 2020 15:21
копія статуту.pdf
04 березня 2020 15:21
Довідка підписант.pdf
04 березня 2020 15:21
відомості єдрпоу.pdf
04 березня 2020 15:21
Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2020 15:21
витяг єдрпоу.pdf
04 березня 2020 15:21
Лист формальні помилки.pdf
04 березня 2020 15:21
лист гарантія санкції.pdf
04 березня 2020 15:21
Проект договору.pdf
04 березня 2020 15:21
Лист - гарантія санкції.pdf
04 березня 2020 15:21
копія статуту.pdf
04 березня 2020 15:21
Довідка підписант.pdf
04 березня 2020 15:21
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 13:28
Св-во держ рег.pdf
05 березня 2020 13:28
Паспорт_(2).pdf
05 березня 2020 13:28
Код_IПН.pdf
05 березня 2020 13:28
Довідки ст.17.pdf
05 березня 2020 13:28
Інша інформація.pdf
05 березня 2020 13:28
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ

ПП "Будтранс-груп"

Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ
#40049460
Рішення скасоване 600 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 19:34
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ
#40049460
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 19:42
ПП "Будтранс-груп"
#36815278
Переможець 655 500,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будтранс-груп"
#36815278
655 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2023 17:23
Наказ укладений
17 березня 2023 17:20
Лист роз'яснення укладений
17 березня 2023 17:20
Звіт укладений
17 березня 2023 17:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:19
Протокол пісок н 2021 рік.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:12
Додаткова угода № 2 Пісок.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 12:42
Протокол бюджет пісок дод. угод 1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 12:37
Додаткова угода 1 пісок.pdf зміни до договору
20 травня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 11:03
Договір укладений
14 квітня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фінансування з місцевого бюджету на придбання піску, дані умови договору не відносяться до категорії істотних умов
Номер договору про закупівлю: 13/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 13/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 131 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 850,00 UAH)