Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спилювання сухих дерев
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-18-002689-b 4364710cf2de46b98dc79c708a5db49b
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. ШЕВЧЕНКА, будинок 63
Контактна особа: Андрій Завгородній
+380506101677,+380506100609,+380506102666,+380506100319,+380508806445
komotdel_pavl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 11:05
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спилювання сухих дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, м. Павлоград
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  01 листопада 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг надання послуг, післяоплата, Замовник щомісячно, протягом 10 календарних днів, після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в ( далі акт ф.КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3 (далі довідка ф.КБ-3) за звітний місяць здійснює розрахунки за виконані послуги, 100%. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:02
протокол №53 від 24.03.2020р_PDF
16 березня 2020 09:34
протокол №47 від 16.03.2020.PDF
18 лютого 2020 15:33
протокол №22 від 18.02.2020.PDF
18 лютого 2020 15:33
ТД Спилювання сухих дерев 2020р..doc
24 березня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:02
протокол №53 від 24.03.2020р_PDF
16 березня 2020 09:34
протокол №47 від 16.03.2020.PDF
18 лютого 2020 15:33
протокол №22 від 18.02.2020.PDF
18 лютого 2020 15:33
ТД Спилювання сухих дерев 2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 24 лютого 2020 09:33
Дата відповіді: 24 березня 2020 15:03
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, чи достатньо на етапі подання пропозицій для підтвердження згоди Учасника з умовами проекту договору, наданому у Додатку 5 до тендерної документації, лише листа-погодження з умовами договору від імені уповноваженої особи Учасника?
Відповідь: Відповідно до п. 4 розділу 6 Тендерної документації:
«Учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації;»
- Тобто, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати проект договору про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-002689-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 14 квітня 2020 13:52
щодо рішення про дискваліфікацію ТОВ«ГАРАНТ ЕСТЕЙТСТ» від 13.04.2020
Товариство з обмеженою відповідальностю «ГАРАНТ ЕСТЕЙТСТ» в особі директора Хабінської О.О. звертається до Вас з вимогою про усунення порушень відповідно до ПРОТОКОЛУ №65 про дисквакваліфікацію переможця відкритих торгів по предмету закупівлі: «Спилювання сухих дерев».
За результатами аукціону який відбувся 03 квітня 2020 року найбільш економічно вигідною було визнано пропозицію ТОВ «ГАРАНТ ЕСТЕЙТСТ»
Відповідно до ПРОТОКОЛУ №63 розгляду тендерних пропозицій від 07.04.2020 року, тендерним комітетом, пропозиція ТОВ «ГАРАНТ ЕСТЕЙТСТ» визнана такою що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ст.. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922 – VIII « Про публічні закупівлі» та визнано переможцем відкритих торгів.
Безвідхильно дотримуючись вимог ТД а саме п. 3 ДОДАТКУ, 2 Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
Документальне підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону надається учасником-переможцем відповідно:
ТОВ«ГАРАНТ ЕСТЕЙТСТ» 09.04.2020 року шляхом завантаження в систему ProZorro було надано усі документи, а саме Документальне підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону з відповідними довідками згідно вимог:
1.Документ, (довідка) що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2.Лист (довідка) в довільній формі з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель», в якій переможець підтверджує, що протягом останніх трьох років його не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3.Оригінал документа, уповноваженого органу не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документального підтвердження про те, що фізична особа, яка є переможцем не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та в розшуку не перебуває;
4.Оригінал документа уповноваженого органу, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документального підтвердження, про те, що службова (посадова) особа учасника переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та в розшуку не перебуває;
5.Оригінал довідки видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження.
Інші документи, надані учасником – переможецем:
1. Копія статуту.
2. Довідку про ліцензію (або дозвілу) учасника переможця торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві з додатками.
3. Заповнен
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-18-002689-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 16 квітня 2020 15:37
щодо рішення протокол №67 15.04.2020
Товариство з обмеженою відповідальністю Гарант Естейтс звертається з вимогою скасувати рашення протокол №67 ід 15.04.2020 оскільки пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ст.17
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-18-002689-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3164802111
Дата подання: 16 квітня 2020 16:56
ВИМОГА - щодо скасування рішення відхилення пропозиції
ВИМОГА - щодо скасування рішення відхилення пропозиції ФОП Іванін А.В.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 13:52
вимога.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 15:37
вимога 16.04.2020.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 239 000,00
UAH з ПДВ
169 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 249 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРИЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 18:09
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:08
Лист-довідка за п3 ст17.pdf
09 квітня 2020 18:08
Довідка.pdf
09 квітня 2020 18:08
Довідка з МВС.pdf
09 квітня 2020 18:08
Довідка з ДФС.pdf
09 квітня 2020 18:08
01 Статут.pdf
04 квітня 2020 16:34
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:40
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:40
рішення власника.pdf
02 квітня 2020 09:40
проект договору.pdf
02 квітня 2020 09:40
про учасника.pdf
02 квітня 2020 09:40
про субподряд.pdf
02 квітня 2020 09:40
про підпис.pdf
02 квітня 2020 09:40
про захист довкілля.pdf
02 квітня 2020 09:40
про вивіз сміття.pdf
02 квітня 2020 09:40
22 витяг з єдр 11.2019.pdf
02 квітня 2020 09:40
21 виписка з єдр.pdf
02 квітня 2020 09:40
01 Статут.pdf
02 квітня 2020 09:40
розрахунок ціни.PDF
02 квітня 2020 09:40
ст17.pdf
02 квітня 2020 09:40
підтвердження досвіду.pdf
02 квітня 2020 09:40
персонал.pdf
02 квітня 2020 09:39
обладнання.pdf
02 квітня 2020 09:39
аналогічні.pdf
02 квітня 2020 09:39
пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 12:55
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:34
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:32
-Дозвіл.pdf
02 квітня 2020 09:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:26
2-Проект договору (2).pdf
02 квітня 2020 08:28
Удостоверение иванин.pdf
24 березня 2020 09:37
Електронний підпис
24 березня 2020 09:35
4-Аналогічні договори.pdf
24 березня 2020 09:35
2-Проект договору.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:05
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:03
довідка.pdf
18 квітня 2020 10:49
паспорт2.jpg
18 квітня 2020 10:49
паспорт.jpg
18 квітня 2020 10:49
Витяг з ЄДР2.jpg
18 квітня 2020 10:49
Витяг з ЄДР1.jpg
18 квітня 2020 10:49
Витяг з ЄДР.jpg
18 квітня 2020 10:49
Виписка з ЄДР1.jpg
18 квітня 2020 10:49
Виписка з ЄДР.jpg
18 квітня 2020 10:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 20:16
Електронний підпис
04 березня 2020 20:14
посвідчення.pdf
04 березня 2020 20:14
відгук.pdf
04 березня 2020 20:14
витяг.pdf
04 березня 2020 20:14
виписка.pdf
04 березня 2020 20:14
дговір оренди КРАЗ.pdf
04 березня 2020 20:14
дговір оренди КРАЗ 2.pdf
04 березня 2020 20:14
дговір оренди КРАЗ 1.pdf
04 березня 2020 20:14
дговір оренди ЗИЛ 2.pdf
04 березня 2020 20:14
дговір оренди ЗИЛ 1.pdf
04 березня 2020 20:14
лист гарантія.pdf
04 березня 2020 20:14
загальні відомості.pdf
04 березня 2020 20:14
договор.pdf
04 березня 2020 20:14
довідка ст 17.pdf
04 березня 2020 20:14
довідка працівників.pdf
04 березня 2020 19:20
Електронний підпис
04 березня 2020 19:19
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "ПЕТРИЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Рішення скасоване 169 999,99
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 13:10
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 169 999,99
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 13:14
ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3164802111
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 09:29
ФОП "ПЕТРИЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3189220899
Рішення скасоване 275 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:07
ФОП "ПЕТРИЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3189220899
Відхилено 275 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:14

Документи

13 квітня 2020 13:14
Електронний підпис

Документи

15 квітня 2020 09:29
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:14
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 квітня 2020 10:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
23 квітня 2020 10:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі