Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04335559 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Марківська селищна рада Марківського району ЛУганської області Дзюба Ігор Анатолійович +380952290254 mar_possovet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 11:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 11:55 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 13:46 |
Додатки 5-6 підіймач.doc | |
28 лютого 2020 13:46 |
Додатки 1-4 підіймач.doc | |
28 лютого 2020 13:46 |
Тендерна документація підіймач.doc | |
28 лютого 2020 13:46 |
39.PDF |
03 березня 2020 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2020 13:46 |
Додатки 5-6 підіймач.doc
|
||||||
28 лютого 2020 13:46 |
Додатки 1-4 підіймач.doc
|
||||||
28 лютого 2020 13:46 |
Тендерна документація підіймач.doc
|
||||||
28 лютого 2020 13:46 |
39.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000030 ● ae3c78e35a304694a440cf83e2bd0d67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2020 № 22
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-18-002582-b 18.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок за результатами моніторингу UA–M-2020-04-13-000030 проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Марківською селищною радою (далі – Замовник) в період часу з 18.02.2020 року по 12.03.2020 року була проведена тендерна процедура з закупівлі підйомника автомобільного гідравлічного з дотриманням вимог та строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». За результатами проведеного електронного аукціону 11.03.2020 року, в якому прийняло участь два учасника, система визначила учасника аукціону - ТОВ «УКР ТРАК» таким, що запропонував найменшу ціну на придбання підйомника автомобільного гідравлічного. Марківською селищною радою було визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКР ТРАК» та 24.03.2020 року укладений договір № 232 (далі – Договір). При цьому Замовником, однією з вимог поставки підйомника автомобільного гідравлічного вказаних в тендерній документації, визначено строки поставки – до 31.03.2020 року. Ці ж умови були викладені в п. 5.1. Договору. ТОВ «УКР ТРАК» на виконання умов Договору 25.03.2020 року був переданий Марківській селищній раді підйомник автомобільний гідравлічний А2М42А180 на базі МАЗ 4371, який відповідає вимогам щодо предмету тендерної закупівлі. Тим самим ТОВ «УКР ТРАК» виконав в повному обсязі, перед Марківською селищною радою, умови укладеного Договору. Транспортний засіб зареєстрований в установленому Законом порядку в сервісному центрі МВС України (отриманий технічний паспорт та номерні знаки) , та поставлений на військовий облік. Марківська селищна рада в даний час проводить експлуатацію транспортного засобу в повному обсязі. Тому розірвати договір з ТОВ «УКР ТРАК» Марківська селищна рада не має змоги. Крім того щодо висновку за результатом моніторингу Марківська селищна рада повідомляє наступне: Пункт 1 Замовником 28.02.2020 в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації, проте не оприлюднена в окремому документі перелік змін до тендерної документації, що вносяться, чим порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону № 922. Також установлено, що п. 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів має розбіжності в даті кінцевого строку подання тендерних пропозиції (в оголошенні зазначена дата 10.03.2020, а в тендерній документації 05.03.2020). П. 29 ст. 1, ст. ст. 3, 5, 10, 16-17, 21, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25 грудня 2015 року передбачено загальні вимоги здійснення закупівель. При складанні тендерної документації Замовник враховує всі необхідні кваліфікаційні критерії важливі для вільного доступу максимальної кількості учасників та відбору учасника-переможця. Інформація про закупівлю розміщується замовником в тендерній документації та має бути повною та достовірною. Всі зміни та доповнення мають розміщуватися без порушення строків статті 10 Закону. Тендерні процедури закупівлі не можуть проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Стосовно розбіжності в даті кінцевого строку подання тендерних пропозиції (в оголошенні зазначена дата 10.03.2020, а в тендерній документації 05.03.2020) – це технічна помилка зі сторони Замовника, яка не призвела до порушення принципів здійснення закупівель в цілому, що підтверджується відсутністю від будь-якого Учасника звернення за роз‘ясненнями щодо тендерної документації та усунення невідповідності. Внесення змін до тендерної документації висвітлено Замовником в протоколі № 39 від 28 лютого 2020 р.та на веб-порталі Уповноваженого органу в розділі «Тендерна документація - Історія Змін». Наявність великої кількості змін в технічних вимогах до предмету закупівлі, могли призвести до неточностей виконання вимог Замовника та подачі пропозицій з технічними помилками. Тому тендерна документація була оприлюднена в новій редакції для точного виконання вимог Замовника без мети порушення Законодавства. Пункт 2 Крім того, додатком 4 до тендерної документації визначено технічні вимоги до предмета закупівлі із зазначенням наступних параметрів: принцип керування – електрогідравлічний; вага робочого обладнання – не менше 2700 кілограм. Проте, ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції надано паспорт підйомника автомобільного гідравлічного з робочою платформою А2М42 А180, в якому технічні характеристики мають наступні параметри: спосіб управління – гідравлічний; маса підйомного обладнання – не більше 2300 кілограм, що не відповідає умовам тендерної документації. Щодо подачі ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції паспорту підйомника автомобільного гідравлічного з робочою платформою А2М42 А180, повідомляємо наступне. По масі (вазі) підйомного обладнання – в настанові з експлуатації є помітка, що це орієнтовний \ довідковий розмір. В паспорті вказано, що допускається заміна основних елементів конструкції підйомника, що наведені в таблиці на інші без погіршення їх експлуатаційних характеристики по погодженні з заводом-виробником та реєстрацією змін в паспорті. Що дає можливість виготовлення ТЗ за технічними вимогами Змовника, що є відповідністю тендерної документації. На підтвердження вимоги принципу керування – (електрогідравлічне) Учасником - ТОВ «УКР ТРАК» в тендерній пропозиції було надано: Технічні параметри запропонованого товару (вих. № 21Т-03\03-1 від 03.03.2020), Довідка, яка підтверджує еквівалентність товару (вих. № 21Т-03\03-2 від 05.03.2020), Пояснювальна записка технічних параметрів (вих. №11 Т-03 від 03.03.2020). В поданій ТОВ «УКР ТРАК» настанові з експлуатації допущена технічна помилка, що підтверджує наданий Учасником паспорт виробника обладнання (ЧУП «Витстройтехмаш», ВИПО -28-01). Тому Учасник - ТОВ «УКР ТРАК» в повному обсязі підтвердив відповідність технічним вимогам запропонованого товару предмету закупівлі Замовника. Пункт 3 Також за результатами моніторингу встановлено, що п. п. 1.2 п. 1 додатку 4 до тендерної документації однією з вимог, що пред’являються до виробників і постачальників підйомників і базових шасі до них, є досвід виробництва і поставки запропонованої спецтехніки – не менше 1 року. Проте, ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» від 02.03.2020 № 12 РФ в якому зазначено, що ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» являється заводом-виробником з липня 2019 року, тобто на момент проведення тендеру мав досвід менше 1 року, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «УКР ТРАК» в тендерній пропозиції надано пояснювальну інформацію про досвід поставки від червня 2019 року з позитивними відгуками, що на думку Замовника є достатньою підставою підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів. Пункт 4 Крім того, п.п. 2.1. п. 2 додатку 4 до тендерної документації однією з загальних технічних вимог, що пред’являються до автопідйомника є наявність сертифіката відповідності, що підтверджує його відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки машин», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 62. Проте, ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції надано «Сертифікат перевірки типу» який не містить запропонованого тендерною пропозицією підйомника автомобільного гідравлічного з робочою платформою моделі А2М42 А180, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності № UA.008.24261-19/11 на А2М42А180 («Технічна частина Тендерної пропозиції Учасника»).
2020-04-24 11:50:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ТРАК" |
1 949 004,00
UAH з ПДВ
|
1 949 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д ЛАЙТ" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ТРАК" #41030210 |
Переможець |
1 949 004,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 11:08
|
232.PDF | укладений |
24 березня 2020 11:05
|