Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та витратні матеріали для контролю якості ФДГ – 22 найменування
Очікувана вартість
146 999,40 UAH
UA-2020-02-18-002149-b 5be4c33e9ff4439d90d77b92076057de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:39
Очікувана вартість: 146 999,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Коди НК 024:2019 – 41008 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної пороявки, 62296 - термометр рідкокристалічний медичний, багаторазового використання, 52521-Екстракція/ізоляція нуклеїнових кислот, набір IVD, 16379 - Набір для визначення часу кровотечі, 43539 - набір для визначення каталази сечі, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, IVD, 35212- голка спінальна, одноразового застосування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
Реактиви та витратні матеріали для контролю якості ФДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:48
ТД - Реактиви та В.М. для контролю ФДГ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПНТП "Регіон" 145 159,53
UAH з ПДВ
145 159,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" 145 159,92
UAH з ПДВ
145 159,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:15
9_Сертифікати.pdf
06 березня 2020 13:15
1_Тендерна пропозиція1.pdf
06 березня 2020 13:15
7_Довкілля.pdf
06 березня 2020 13:15
6_Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 13:15
5_Регион_2020.pdf
06 березня 2020 13:15
4_Регион Устав 2020.pdf
06 березня 2020 13:15
3_ст17.pdf
06 березня 2020 13:15
2_ст16.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 12:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:42
Документи переможця.pdf
05 березня 2020 17:07
Електронний підпис
05 березня 2020 17:06
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:06
Проект договору.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія статуту.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія сертифікатів.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія опису на статут.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія інструкцій.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія декларацій.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія витягу з ЄДР.pdf
05 березня 2020 17:06
Копія виписки з ЄДР.pdf
05 березня 2020 17:06
Довідка щодо ліцензії.pdf
05 березня 2020 17:06
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПНТП "Регіон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПНТП "Регіон"
#24228435
Відхилено 145 159,53
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
Переможець 145 159,92
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
145 159,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:08
Д.У. 3 ТОВ ХЛР.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:44
ДУ 2 ТОВ ХЛР.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:13
ДУ 1 ТОВ ХЛР 354 продовж.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:27
Договір_ТОВ ХЛР №354.pdf укладений
30 березня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (протягом 3 днів з дня подання заявки)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 20 192,53 грн. (Двадцять тисяч сто дев'яносто дві гривні 53 копійки) в т.ч. ПДВ 3324,76 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, дійшли згоди пункт 1 Додаткової угоди № 2 від 25.01.2021 року викласти в наступній редакції: «Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 30.04.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, дійшли згоди пункт 2 Додаткової угоди № 2 від 25.01.2021 року викласти в наступній редакції: «Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: Строк поставки товару: з січня по 30.04.2021 року (протягом 3 днів з дня подання заявки)». 3. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, дійшли згоди пункт 3 Додаткової угоди № 2 від 25.01.2021 року викласти в наступній редакції: «Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 30.04.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення»
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 165 352,45
UAH (в тому числі ПДВ 23 668,20 UAH)