Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авіаційні оливи, мастила та рідини
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001977-b e49a01e6699d4e82919f3120983000b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Лупко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Михайло Лупко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:54
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
449.2 літр
Оливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Бориспіль-7, склад Замовника (територія ДП "МА "Бориспіль")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
45.6 кілограми
Мастила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Бориспіль-7, склад Замовника (територія ДП "МА "Бориспіль")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
3 літр
Рідини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Бориспіль-7, склад Замовника (територія ДП "МА "Бориспіль")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Продукцію, що поставляється, здійснюється 100% після отримання Продукції протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання видаткової накладної. Підставою для проведення оплати є видаткова накладна та рахунок-фактура Продавця. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:33
Дод. 4 до ТД ПРОЄКТ ДОГ. АВІАМАСЛА 2020.docx
18 лютого 2020 14:33
ТД Авіа. о.м.р. 2020 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Пунктом 6 розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону, зазначено в Додатку 3 до ТД.
В Додатку 3 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» міститься перелік олив, мастил та рідин, які Замовник визначив до закупівлі та зазначено, що під «еквівалентом» мається на увазі повністю рівноцінний продукт (аналог), зазначений в керівництві з технічної експлуатації виробника типу ПС або виробника частин (компонентів) ПС, з наявністю всіх необхідних допусків та/або дозволів (сертифікатів) уповноваженого органу на конкретний тип ПС.
Крім того, в Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» міститься посилання, що «У РАЗІ ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ»».

2. Відповідно до пункту 5 розділу І «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації, вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з пунктом 1 розділу V «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна».
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна Учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує Учасник згідно обраної системи оподаткування.
Враховуючи положення тендерної документації та відповідно до визначених засад щодо недискримінації учасників - усі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах при цьому, обмеження за ознакою "Платник ПДВ/не платник ПДВ" замовником не встановлено. Кожен учасник надає тендерну пропозицію виходячи з того чи є він платником ПДВ, відповідно до обраної системи оподаткування, а всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Зауважимо, що оцінка поданих учасниками пропозицій (з або без ПДВ) проводиться в цілому, виходячи з принципів максимальної економії та ефективності, що передбачено статтею 3 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІА ОІЛ" 299 015,88
UAH з ПДВ
299 015,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЮКОЙЛ» 299 430,60
UAH з ПДВ
299 430,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 16:50
Електронний підпис
04 березня 2020 16:50
Заг відомості, довідки.pdf
04 березня 2020 16:27
Електронний підпис
04 березня 2020 16:26
Електронний підпис
04 березня 2020 16:26
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:26
Паспорти якості.pdf
04 березня 2020 16:26
Квал.вимоги.pdf
04 березня 2020 16:26
Заг відомості, довідки.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 15:42
Електронний підпис
04 березня 2020 15:41
Електронний підпис
04 березня 2020 15:41
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 15:22
Електронний підпис
04 березня 2020 15:21
Електронний підпис
04 березня 2020 15:20
СТ 17.pdf
04 березня 2020 15:20
Паспорта якості (3).pdf
04 березня 2020 15:20
Кваліфікація.pdf
04 березня 2020 15:20
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІА ОІЛ"

ТОВ «ЮКОЙЛ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВІА ОІЛ"
#36852220
Переможець 299 015,88
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АВІА ОІЛ" #36852220

№ рішення у справі

56-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІА ОІЛ"
#36852220
299 015,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 17:31
ДУ № 1 від 06.10.2020 до № 9938 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:09
Дог.№ 9938 від 23.03.2020.pdf укладений
23 березня 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівель та зменшити загальну вартість договору
Номер договору про закупівлю: 9938
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 270 187,20
UAH (в тому числі ПДВ 45 031,20 UAH)