Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
60 100,00 UAH
UA-2020-02-18-001930-b db7542772fb14f3f8815f5825b0d7c92
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондар Євген Юрійович

380445216485 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Контактна особа: Бондар Євген Юрійович
380445216485
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 12:27
Очікувана вартість: 60 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 601,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2513 штуки
1 Доместос 1л Свіжість Лаванда шт. 120
2 BLITZ Засіб д/миття скла Синій з розпил. 500мл шт. 150
3 Туалетне каченя 5в1 Видимий ефект 500 мл шт. 100
4 Гала для миття посуду Лимон 1л шт. 100
5 Сантрі гель засіб для чищення 1000 мл шт. 150
6 HELPER Prof. Засіб д/підлогомиючих машин 5л шт. 25
7 PRO Порошок для чищення, Лимон 500 г OPTIMUM (20 шт/ящ) шт. 100
8 PRO Пакет для смiття п/е 45*54 чорний HD 35л/50 шт. OPTIMUM (50шт/ящ) шт. 300
9 Засіб для чистки труб рідкий Економ (Кріт) ТеzаT шт. 70
10 "Мішки поліпропіленові 50 кг 105*55 шт. 500
11 PRO Губка кухонна Optimum 5 шт., 90*60*30 (98 шт./ящ) шт. 196
12 Сода кальцінована, фасування 700 гр. упак. шт. 100
13 Полотно неткане холстопрошивне 70 м в 1 рулоні, ширина 1,5 м. рул 2
14 ДИВО NEW Рушники целюлозні на гільзі, по 2рул. шт. 50
15 Гірчичний порошок фасування 1 кг кг. 20
16 Серветки паперові 100 штук в упак упак 200
17 Папір тоалетнийобухів, 4 шт/упак упак 30
18 Пакети для сміття 120л, 10 штук в упак упак 200
19 Порошок Лотос 350 гр, шт 100
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, Підвисоцького, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 20 лютого 2020 09:10
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в Технічних вимогах,. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. В ціновій пропозиції Учасник зазаначає параметри та виробники продукції для ідентифікації товару, у разі якщо учасник пропонує аналогі , надається обгрунтування. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 45 205,62
UAH з ПДВ
44 520,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 49 211,20
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 51 923,40
UAH з ПДВ
45 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 49 544,94
UAH з ПДВ
47 548,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:11
Електронний підпис
25 лютого 2020 12:10
Згода з договором.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 15:51
СТАТУТ.PDF
24 лютого 2020 15:51
НАКАЗ та ПРОТОКОЛ.PDF
24 лютого 2020 15:51
Виписка з ЄДР.PDF
24 лютого 2020 15:51
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "РіА-Трейд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 44 520,42
UAH з ПДВ
03 березня 2020 11:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
44 520,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 до договору №223.pdf зміни до договору
24 березня 2020 13:55
Договір №223 Миючі засоби.pdf укладений
05 березня 2020 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 60 088,92
UAH (в тому числі ПДВ 10 014,82 UAH)