Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Роботизована камера з пультом керування)
Очікувана вартість
410 875,00 UAH
UA-2020-02-18-001888-b 1f50808ae59345c1a8815227f0b5899a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 15:19
Очікувана вартість: 410 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Строк поставки товару – 45 днів з дати укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Роботизована камера з пультом керування (Роботизована камера з активованою опцією передачі сигналу через протокол NDI)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Роботизована камера з пультом керування (Пульт керування роботизованою камерою (Remote Camera Controller))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 90 днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури Постачальника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:26
Додаток_4.docx
18 лютого 2020 14:26
Додаток_5.docx
18 лютого 2020 14:26
Додаток_2.docx
18 лютого 2020 14:26
Додаток_3.docx
18 лютого 2020 14:26
Тендерна документація.docx
18 лютого 2020 14:26
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель.
В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен вказати модель, виробника, тощо Товару, що пропонується.
Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
В тендерній документації зазначено, що Учасником в тендерній пропозицій зазначається ціна з урахуванням ставки відповідного податку, платником якого є учасник на період дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник є платником податку за нульовою ставкою (або операції, пов’язані з наданням предмету закупівлі, підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою/звільнені від оподаткування) графи «ПДВ, грн» та «Всього з ПДВ, грн» не заповнюються.
Роботизована камера
Дата подання: 19 лютого 2020 14:53
Дата відповіді: 20 лютого 2020 16:18
Добрий день, Якого кольору повинна бути роботизована камера, а саме білого чи чорного? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Колір камери не має значення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ" 339 408,00
UAH з ПДВ
332 407,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕР-СЕРВІС" 340 205,85
UAH з ПДВ
333 205,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комтел" 386 190,72
UAH з ПДВ
386 190,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 15:56
Електронний підпис
04 березня 2020 15:47
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 15:47
Проект договору.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:55
Електронний підпис
04 березня 2020 16:48
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕР-СЕРВІС"

ТОВ "Комтел"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"
#31815053
Переможець 332 407,98
UAH з ПДВ
13 березня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"
#31815053
332 407,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 13:46
Д.У. 22-18.1.pdf укладений
11 червня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:22
22-18.1.pdf укладений
02 квітня 2020 17:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Скорочення видатків