Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33160000-9 Устаткування для операційних блоків (11256 Розширювач загальної жовчної протоки, 17785 Ендоскопічна петля для лігування, 33199 Щипці захоплюючі до ендоскопу гнучкі, одноразового використання, 35615 Скоба хірургічна, що не розсмоктується, 35800 Балон для накачування повітря при ендоскопії, 35808 Набір для вилучення камнів, сторонніх предметів, 36127 Шлунково-кишковий ендотерапевтичний затискач-аплікатор, багаторазовий, 38817 - Ендоскопічний електрохірургічний діатермічний електрод, одноразовий, 38825 Універсальна ендоскопічна голка, одноразова, 45183 Ручний хірургічний степлер, разового застосування, 46691 Ендоскопічний провідник, одноразового застосування, 46695 Гнучка ендотерапічна канюля, одноразова, 59875 Степлер циркулярний внутріпросветний, одноразового використання, 61207 Кліпса ендоскопічна для шлунково-кишкового тракту, короткочасного використання)
Очікувана вартість
2 652 765,00 UAH
UA-2020-02-18-001885-a 3db59902161f460787b11ab2ec549161
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 12:18
Очікувана вартість: 2 652 765,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 263,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


22 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252 од
33160000-9 Устаткування для операційних блоків (11256 Розширювач загальної жовчної протоки, 17785 Ендоскопічна петля для лігування, 33199 Щипці захоплюючі до ендоскопу гнучкі, одноразового використання, 35615 Скоба хірургічна, що не розсмоктується, 35800 Балон для накачування повітря при ендоскопії, 35808 Набір для вилучення камнів, сторонніх предметів, 36127 Шлунково-кишковий ендотерапевтичний затискач-аплікатор, багаторазовий, 38817 - Ендоскопічний електрохірургічний діатермічний електрод, одноразовий, 38825 Універсальна ендоскопічна голка, одноразова, 45183 Ручний хірургічний степлер, разового застосування, 46691 Ендоскопічний провідник, одноразового застосування, 46695 Гнучка ендотерапічна канюля, одноразова, 59875 Степлер циркулярний внутріпросветний, одноразового використання, 61207 Кліпса ендоскопічна для шлунково-кишкового тракту, короткочасного використання) (джерело фінансування: кошти державного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 35 (тридцяти п`яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 18:55
ТД інструмент.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 2 493 233,75
UAH з ПДВ
2 493 233,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд 2 600 234,82
UAH з ПДВ
2 600 234,82
UAH з ПДВ
Документи
ПП Одесжилбуд 2007 2 650 765,00
UAH з ПДВ
2 650 765,00
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ АЛТ Україна Лтд

ПП Одесжилбуд 2007

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 2 493 233,75
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
2 493 233,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:55
ДУ 5 дог 148.PDF зміни до договору
19 січня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:49
ДУ 4 дог 148.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:05
ДУ 148 3.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 16:06
ДУ 148 2.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 16:03
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:27
ДУ 148 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:23
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 17:37
Екомед 148.pdf зміни до договору
23 березня 2020 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 148
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення математичної помилки пункт 1, додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 915 104,79
UAH (в тому числі ПДВ 190 707,79 UAH)