Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Білопільської районної державної адміністрації Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147701 |
Вебсайт: | http://bilop-osvita.ucoz.ru/ |
Місцезнаходження: | 41800, Україна , Сумська обл., м. Білопілля, вул. Шевченка, 27 |
Контактна особа: |
Альона Бовкун +380986700665 bovkunal881127@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 3 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Сторони домовились, що оплата газу (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника у розмірі 100% місячної вартості за поставлений газ (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) до 15 числа місяця наступного за місяцем поставки природного газу згідно рахунку та відповідних актів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 14:25 |
Додаток 3.docx | |
18 лютого 2020 14:25 |
Додаток 1.docx | |
18 лютого 2020 14:25 |
Додаток 2.docx | |
18 лютого 2020 14:25 |
Тендерна документація (Білопілля).docx |
18 лютого 2020 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 14:25 |
Додаток 3.docx
|
|||
18 лютого 2020 14:25 |
Додаток 1.docx
|
|||
18 лютого 2020 14:25 |
Додаток 2.docx
|
|||
18 лютого 2020 14:25 |
Тендерна документація (Білопілля).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
органу за номером UA-2020-02-18-001884-b.c1, вважаємо за необхідне повідомити
наступне:
Відповідно до п.5.2.1 п.5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження
наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
учасники повинні надати довідку (складену в довільній формі) про наявність працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням
інформації про посаду, освіту, досвід роботи на займаній посаді, завірена підписом
уповноваженої особи Учасника. Наявність працівників має підтверджуватися копією звіту
з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання
та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний
складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний
лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, Звіт 1-
ДФ за останній звітній період та копію штатного розпису.
Згідно з статтею 2 Закону України «Про персональні дані», персональні дані -
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути
конкретно ідентифікована.
Повідомляємо, що Звіт 1-ДФ, хоча й містить інформацію про індивідуальні
податкові номери працівників Учасника, проте можливість конкретної ідентифікації
фізичної особи за індивідуальним податковим номером – виключена. Додатково
повідомляємо, що Звіт 1-ДФ не містить жодної інформації про прізвище, ім’я, по батькові,
адреси місця реєстрації чи місця проживання, або будь-якої іншої інформації про
персональні дані фізичних осіб-працівників Учасника.
Додатково зазначаємо, що вищевказане підтверджується рішенням Постійно діючої
адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5650-р/пк-пз від 12.06.2018
року.
У вимозі, заявник також звертає увагу, що станом на момент подання оголошення
про проведення відкритих торгів Замовником на закупівлю природного газу, розмір
витрат на відшкодування замовленої потужності природного газу встановлюється
постановою НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 р., а не постановою НКРЕКП №2001 від
21.12.2018 року.
Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації, при розрахунку ціни, за яку
Учасник згоден виконати замовлення, ціна за одиницю предмету закупівлі визначається з
врахуванням витрат на відшкодування замовленої потужності природного газу
магістральними трубопроводами АТ ”УКРТРАНСГАЗ”, встановленого у відповідності з
постановою НКРЕКП №2001 від 21.12.2018 року (постановою НКРЕКП №3013 від
24.12.2019 року) та повинна містити всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань
Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та
обов’язковими платежами відповідно до законодавства України.
З приводу зазначеного, повідомляємо, що станом на момент оприлюднення
Оголошення про проведення даної закупівлі, а також станом на момент надання відповіді
на вашу вимогу, на офіційних сайтах Верховної ради України та НКРЕКП , Постанова
№2001 від 21.12.2018 року, а також Постанова НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року є
чинними.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога п.2 Розділу V тендерної документації,
сформульована альтернативно, а саме таким чином, що виключає будь-які порушення
чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000100 ● 929b2ff398fe460b8ed653c84e422082
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-02-18-001884-b 18.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-06 12:12:01
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-18-001884-b від 01 квітня 2020 року
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України № 66 від 20.03.2020 року було розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)», оголошення про проведення якої оприлюднено за номером UA-2020-02-18-001884-b.
За результатами проведення моніторингу, 01 квітня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, яким встановлено наявність порушень законодавства Замовником під час проведення процедури закупівлі по предмету «Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)».
За результатами моніторингу установлено, що Замовником відповідно до пункту 3 частини першої розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання у складі тендерних пропозицій учасників свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Крім того, частиною другою розділу V тендерної документації визначено, що усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів, що вимагаються положеннями тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (18.02.2020). Поряд з цим учасник ТОВ «Енергія України», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2026594500357, виданий ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДПС у м. Києві 10.02.2020, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, чим недотримано вимоги частини другої розділу V тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енергія України», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищевикладене Замовник вважає за необхідне подати наступні заперечення:
Відповідно до пп.3 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися зокрема з: свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Згідно з п.2 Розділу V тендерної документації, усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів, що вимагаються положеннями даної тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
На виконання вимоги пп.3 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергія України» міститься Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №2026594500357, виданий 10.02.2020 року Головним управлінням ДПС у місті Києві, ДПІ у Шевченківському районі м. Києва.
Вимога п.2 Розділу V тендерної документації стосовно того, що усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів, що вимагаються положеннями даної тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, не може бути застосована до Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, тому що Реєстр платників податку на додану вартість не є єдиним державним реєстром.
Окрім того, Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 15.10.2019 року було прийнято рішення №14732-р/пк-пз, відповідно до якого, надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого раніше ніж дата публікації оголошення про проведення процедури закупівлі не є порушенням умов тендерної документації, враховуючи той факт, що у тендерній документації передбачалося надання у складі пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій.
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до п.183.12 статті 183 Податкового кодексу України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку на додану вартість.
Згідно з п.2.1 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1130 від 14.11.2014 року (далі – Положення), реєстр - автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Кодексу для забезпечення: реєстрації та єдиного обліку платників ПДВ; єдиних принципів ідентифікації платників ПДВ; контролю за справлянням податку на додану вартість; організації суцільного й вибіркового аналізу.
Відповідно до п.7.4 Положення, за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Таким чином, жоден чинний нормативно-правовий акт, у тому числі Податковий кодекс України, Положення про реєстрацію платників ПДВ, затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. №1130, не містить інформації про те, що Реєстр платників ПДВ є єдиним державним реєстром.
Аналогічне рішення було винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 307-р/пк-пз від 08.01.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-004164-b), яке підтверджує той факт, що Реєстр платників податку на додану вартість не є єдиним державним реєстром.
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі по предмету «Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-001884-b, зокрема у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергія України», а ТОВ «Енергія України» було правомірно визначено переможцем процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 554 000,00
UAH з ПДВ
|
1 517 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 650 570,00
UAH з ПДВ
|
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 573 269,60
UAH з ПДВ
|
1 573 269,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
1 576 200,00
UAH з ПДВ
|
1 576 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" |
1 591 370,00
UAH з ПДВ
|
1 591 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
1 593 960,00
UAH з ПДВ
|
1 593 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
1 517 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:58
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
1 573 269,60
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:04
|
|
ТОВ АС #31915956 |
Відхилено |
1 576 200,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" #39586236 |
Відхилено |
1 591 370,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Переможець |
1 593 960,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:09
|
газ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:05
|
додаткова 9.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 09:56
|
додаткова №8.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:48
|
№7.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 09:55
|
газ 6.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:18
|
додаткова №5.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 09:54
|
додаткова №4.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 15:25
|
додаткова у №3.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 11:27
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2020 15:37
|
скан 142.jpg | зміни до договору |
23 квітня 2020 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 16:02
|
Договір №67 від 01.04.2020.pdf | укладений |
01 квітня 2020 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до абзацу 3.1 З 1.04.2020 коефіцієнт який застосовуеться при замовленні потужності на добу наперед.-на рівні 1,10 умовних одиниць. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 6.3.3 договору для не порушення Закона про постачпння газу |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | більшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору за фактичними видатками |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |