Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
3 515 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001884-b e7af6ce1219e4f02b0e5f710426a10d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Бовкун

+380986700665 bovkunal881127@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Білопільської районної державної адміністрації Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147701
Вебсайт: http://bilop-osvita.ucoz.ru/
Місцезнаходження: 41800, Україна , Сумська обл., м. Білопілля, вул. Шевченка, 27
Контактна особа: Альона Бовкун
+380986700665
bovkunal881127@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:41
Очікувана вартість: 3 515 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сторони домовились, що оплата газу (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника у розмірі 100% місячної вартості за поставлений газ (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) до 15 числа місяця наступного за місяцем поставки природного газу згідно рахунку та відповідних актів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:25
Додаток 3.docx
18 лютого 2020 14:25
Додаток 1.docx
18 лютого 2020 14:25
Додаток 2.docx
18 лютого 2020 14:25
Тендерна документація (Білопілля).docx
18 лютого 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:25
Додаток 3.docx
18 лютого 2020 14:25
Додаток 1.docx
18 лютого 2020 14:25
Додаток 2.docx
18 лютого 2020 14:25
Тендерна документація (Білопілля).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-001884-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39586236
Дата подання: 21 лютого 2020 16:00
вимога про внесення змін до Тендерної документації
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність тендерної документації чинному законодавству України, а саме: Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надання довідки (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням інформації про посаду, освіту, досвід роботи на займаній посаді, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Наявність працівників має підтверджуватися копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, Звітом 1-ДФ за останній звітній період та копією штатного розпису. У тендерній документації поряд з інформацією про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник вимагає від учасника Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку. Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відомості за формою 1-ДФ містять ідентифіковані дані працівників (індивідуальні податкові номери), а також містять інформацію щодо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період, які, в свою чергу, відносяться до персональних даних кожної особи. При цьому, необхідний для подання Звiт містить інформацію, що відноситься до категорії персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних», зокрема: ІПН, сума доходу, нарахованого (сплаченого) на користь конкретної фізичної особи тощо. Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку (далі – Звіт) ніяким чином не підтверджує кваліфікаційні критерії працівників учасника, що визначені ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі». Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, а також відповідно до ч.3 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки. Відповідно до ч. 1 ст. 10 вищезазначеного Закону, використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єктів персональних даних чи відповідно до закону, а відповідно до ч. 3 ст.10 використання персональних даних працівниками суб’єктів відносин, пов’язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов’язків. Таким чином, враховуючи вищезазначене та керуючись частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами), з метою сприяння створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щодо дотримання мети Закону та принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, просимо вилучити вимогу тендерної документації в частині надання Звiту за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний період пoтoчнoгo poку в складі тендерної пропозиції учасника. Також, звертаємо увагу Замовника, що станом на момент подання оголошення про проведення відкритих торгів Замовником на закупівлю природного газу, розмір витрат на відшкодування замовленої потужності природного газу встановлюється постановою НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 р., а не постановою НКРЕКП №2001 від 21.12.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 14:25
Уважно вивчивши вашу вимогу, яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого
органу за номером UA-2020-02-18-001884-b.c1, вважаємо за необхідне повідомити
наступне:
Відповідно до п.5.2.1 п.5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження
наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
учасники повинні надати довідку (складену в довільній формі) про наявність працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням
інформації про посаду, освіту, досвід роботи на займаній посаді, завірена підписом
уповноваженої особи Учасника. Наявність працівників має підтверджуватися копією звіту
з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання
та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний
складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний
лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, Звіт 1-
ДФ за останній звітній період та копію штатного розпису.
Згідно з статтею 2 Закону України «Про персональні дані», персональні дані -
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути
конкретно ідентифікована.
Повідомляємо, що Звіт 1-ДФ, хоча й містить інформацію про індивідуальні
податкові номери працівників Учасника, проте можливість конкретної ідентифікації
фізичної особи за індивідуальним податковим номером – виключена. Додатково
повідомляємо, що Звіт 1-ДФ не містить жодної інформації про прізвище, ім’я, по батькові,
адреси місця реєстрації чи місця проживання, або будь-якої іншої інформації про
персональні дані фізичних осіб-працівників Учасника.
Додатково зазначаємо, що вищевказане підтверджується рішенням Постійно діючої
адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5650-р/пк-пз від 12.06.2018
року.
У вимозі, заявник також звертає увагу, що станом на момент подання оголошення
про проведення відкритих торгів Замовником на закупівлю природного газу, розмір
витрат на відшкодування замовленої потужності природного газу встановлюється
постановою НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 р., а не постановою НКРЕКП №2001 від
21.12.2018 року.
Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації, при розрахунку ціни, за яку
Учасник згоден виконати замовлення, ціна за одиницю предмету закупівлі визначається з
врахуванням витрат на відшкодування замовленої потужності природного газу
магістральними трубопроводами АТ ”УКРТРАНСГАЗ”, встановленого у відповідності з
постановою НКРЕКП №2001 від 21.12.2018 року (постановою НКРЕКП №3013 від
24.12.2019 року) та повинна містити всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань
Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та
обов’язковими платежами відповідно до законодавства України.
З приводу зазначеного, повідомляємо, що станом на момент оприлюднення
Оголошення про проведення даної закупівлі, а також станом на момент надання відповіді
на вашу вимогу, на офіційних сайтах Верховної ради України та НКРЕКП , Постанова
№2001 від 21.12.2018 року, а також Постанова НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року є
чинними.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога п.2 Розділу V тендерної документації,
сформульована альтернативно, а саме таким чином, що виключає будь-які порушення
чинного законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000100 ● 929b2ff398fe460b8ed653c84e422082
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-02-18-001884-b 18.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-06 12:12:01

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-18-001884-b від 01 квітня 2020 року

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України № 66 від 20.03.2020 року було розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)», оголошення про проведення якої оприлюднено за номером UA-2020-02-18-001884-b.
За результатами проведення моніторингу, 01 квітня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, яким встановлено наявність порушень законодавства Замовником під час проведення процедури закупівлі по предмету «Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)».
За результатами моніторингу установлено, що Замовником відповідно до пункту 3 частини першої розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання у складі тендерних пропозицій учасників свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Крім того, частиною другою розділу V тендерної документації визначено, що усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів, що вимагаються положеннями тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (18.02.2020). Поряд з цим учасник ТОВ «Енергія України», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2026594500357, виданий ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДПС у м. Києві 10.02.2020, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, чим недотримано вимоги частини другої розділу V тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енергія України», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищевикладене Замовник вважає за необхідне подати наступні заперечення:
Відповідно до пп.3 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися зокрема з: свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Згідно з п.2 Розділу V тендерної документації, усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів, що вимагаються положеннями даної тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
На виконання вимоги пп.3 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергія України» міститься Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №2026594500357, виданий 10.02.2020 року Головним управлінням ДПС у місті Києві, ДПІ у Шевченківському районі м. Києва.
Вимога п.2 Розділу V тендерної документації стосовно того, що усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів, що вимагаються положеннями даної тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, не може бути застосована до Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, тому що Реєстр платників податку на додану вартість не є єдиним державним реєстром.
Окрім того, Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 15.10.2019 року було прийнято рішення №14732-р/пк-пз, відповідно до якого, надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого раніше ніж дата публікації оголошення про проведення процедури закупівлі не є порушенням умов тендерної документації, враховуючи той факт, що у тендерній документації передбачалося надання у складі пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій.
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до п.183.12 статті 183 Податкового кодексу України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку на додану вартість.
Згідно з п.2.1 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1130 від 14.11.2014 року (далі – Положення), реєстр - автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Кодексу для забезпечення: реєстрації та єдиного обліку платників ПДВ; єдиних принципів ідентифікації платників ПДВ; контролю за справлянням податку на додану вартість; організації суцільного й вибіркового аналізу.
Відповідно до п.7.4 Положення, за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Таким чином, жоден чинний нормативно-правовий акт, у тому числі Податковий кодекс України, Положення про реєстрацію платників ПДВ, затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. №1130, не містить інформації про те, що Реєстр платників ПДВ є єдиним державним реєстром.
Аналогічне рішення було винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 307-р/пк-пз від 08.01.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-004164-b), яке підтверджує той факт, що Реєстр платників податку на додану вартість не є єдиним державним реєстром.
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі по предмету «Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-001884-b, зокрема у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергія України», а ТОВ «Енергія України» було правомірно визначено переможцем процедури закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 554 000,00
UAH з ПДВ
1 517 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 650 570,00
UAH з ПДВ
1 518 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 1 573 269,60
UAH з ПДВ
1 573 269,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 1 576 200,00
UAH з ПДВ
1 576 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" 1 591 370,00
UAH з ПДВ
1 591 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 1 593 960,00
UAH з ПДВ
1 593 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:42
Електронний підпис
05 березня 2020 15:23
Цінова.pdf
05 березня 2020 15:23
Установчі завірені.7z
05 березня 2020 15:23
ТПП.pdf
05 березня 2020 15:23
ТПП завірена.pdf
05 березня 2020 15:23
Тех частина завірені.7z
05 березня 2020 15:23
Тех вимога.pdf
05 березня 2020 15:23
Реєстр.pdf
05 березня 2020 15:23
Проект договору.pdf
05 березня 2020 15:23
Представництво.pdf
05 березня 2020 15:23
Паспорти.pdf
05 березня 2020 15:23
Опис.pdf
05 березня 2020 15:23
Лист гарантія.pdf
05 березня 2020 15:23
ЛИСТ ГАРАНТІЯ ЦІНА.pdf
05 березня 2020 15:23
ЛИСТ ГАРАНТІЇ.pdf
05 березня 2020 15:23
ДОГОВОРИ2.7z
05 березня 2020 15:23
Довіреність Остащук 2020.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідки банк.7z
05 березня 2020 15:23
Довідка1.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка страховий запас.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка ст 17.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка розяснення.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка працівники ст16.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка печатки.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка МТБ.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка ліцензії.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка захист довкілля.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка елект сервіс.pdf
05 березня 2020 15:23
Довідка дати.pdf
05 березня 2020 15:23
ГРМ Сумигаз.pdf
05 березня 2020 15:23
Гарантія санкції.pdf
05 березня 2020 15:23
Гарантії.pdf
05 березня 2020 15:23
Відомості.pdf
05 березня 2020 15:23
Відомості 2.pdf
05 березня 2020 15:23
Витяг.rtf
05 березня 2020 15:23
БГ Оператор ГТС.pdf
05 березня 2020 15:23
аналогічні.7z
05 березня 2020 15:23
1ДФ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:14
Електронний підпис
05 березня 2020 17:12
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:12
Сумигаз.pdf
05 березня 2020 17:12
Сертифікат якості газу.pdf
05 березня 2020 17:12
Проект договору.pdf
05 березня 2020 17:12
Документи до тендеру.pdf
05 березня 2020 17:12
Довідки банк 24.02.2020.pdf
05 березня 2020 17:12
Довідка ТПП.PDF
05 березня 2020 17:12
Довідка ТПП 26.02.2020.PDF
05 березня 2020 17:12
Довідка ПСГ.pdf
05 березня 2020 17:12
9.Лист відгук Білопілля.pdf
05 березня 2020 17:12
6. Інші документи.pdf
05 березня 2020 17:12
5. Документи ст.17.pdf
05 березня 2020 17:12
4. Звітність.pdf
05 березня 2020 17:12
3. Технічна частина.pdf
05 березня 2020 17:12
2. Сертифікати ISO.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:22
Електронний підпис
05 березня 2020 16:18
6. Статут 2020 та опис.pdf
05 березня 2020 16:18
105. Сумигаз 2020 (1).pdf
05 березня 2020 16:18
3. Статут.pdf
05 березня 2020 16:18
71. Договір оренди 1554.pdf
05 березня 2020 16:18
65. 4-ОПП завірена.pdf
05 березня 2020 16:18
19. Паспорт якості газу.PDF
05 березня 2020 16:17
14. Копія Паспорт.pdf
05 березня 2020 16:17
112. 2020_ТПП 11.02.2020.pdf
05 березня 2020 16:17
20. Сертифікат газ.pdf
05 березня 2020 16:17
77. Виписка з ЄДР 20.02.2020.pdf
05 березня 2020 16:17
24. ЕКОТОХНОІНВЕСТ СУГБП.pdf
05 березня 2020 16:17
117. Проект договору.pdf
05 березня 2020 16:17
97. Лист 1 ПВ 19.02.pdf
05 березня 2020 16:17
92. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 березня 2020 16:17
83. Видруківка НКРЕКП.pdf
05 березня 2020 16:16
109. ГЛ сертифікати.pdf
05 березня 2020 16:16
134. Наказ Гєворкян.pdf
05 березня 2020 16:16
34. Лист гарантія санкції.pdf
05 березня 2020 16:16
111. Лист про ціни.pdf
05 березня 2020 16:16
42.1. Довідка договори 2.pdf
05 березня 2020 16:16
57. Лист про баланс.pdf
05 березня 2020 16:16
118. Гєворкян.pdf
05 березня 2020 16:16
77. Довідка печатка.pdf
05 березня 2020 16:16
71. Гарантійний лист ГОСТ.pdf
05 березня 2020 16:16
116. ГЛ про зміну умов.pdf
05 березня 2020 16:16
108. ЛЗ з порядком.pdf
05 березня 2020 16:16
114. Лист про строк.pdf
05 березня 2020 16:16
103. Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 16:16
96. ГЛ про 90 днів.pdf
05 березня 2020 16:16
107. Довідка про зд.pdf
05 березня 2020 16:15
41.1. Довідка працівники 3.pdf
05 березня 2020 16:15
2. Довідка по ст. 17.pdf
05 березня 2020 16:15
106. ГЛ про відповідність.pdf
05 березня 2020 16:15
110. ГЛ витрати.pdf
05 березня 2020 16:15
94. Лист про обєм.pdf
05 березня 2020 16:15
64. Лист про неподання БГ.pdf
05 березня 2020 16:15
115. ЛЗ про умови.pdf
05 березня 2020 16:15
40. Довідка МТБ.pdf
05 березня 2020 16:15
63. Наказ печатка.pdf
05 березня 2020 16:15
28. Лист з кодом доступу.pdf
05 березня 2020 16:14
98. Штатка 01-11-2019.pdf
05 березня 2020 16:14
5.1. Довіреність ПРОЗОРО.pdf
05 березня 2020 16:14
5. Виписка з протоколу.pdf
05 березня 2020 16:14
67. Звіт за 9 міс 2019 3й кв.pdf
05 березня 2020 16:14
16. Лист про ліцензію.pdf
05 березня 2020 16:14
17. Витяг з ЄДР 20.02.2020.pdf
05 березня 2020 16:14
27. Витяг ПДВ 2020.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:10
Електронний підпис
05 березня 2020 16:09
70. Фінансовий звіт 2019р.pdf
05 березня 2020 16:09
65. Протокол 67.pdf
05 березня 2020 16:09
63. проект договору.pdf
05 березня 2020 16:09
59 лист 1-ПВ.pdf
05 березня 2020 16:09
58 ДФ 4 квартал 2019року.pdf
05 березня 2020 16:09
53 лист-згода щодо мови.pdf
05 березня 2020 16:08
29. Фінансові документи.pdf
05 березня 2020 16:08
21 Довідка ТПП, Хаб.PDF
05 березня 2020 16:07
10.1. Копія ліцензії.pdf
05 березня 2020 16:07
10. Ліцензія.pdf
05 березня 2020 16:07
0 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 16:56
Електронний підпис
16 березня 2020 16:55
Електронний підпис
16 березня 2020 16:49
Електронний підпис
05 березня 2020 12:13
Електронний підпис
05 березня 2020 12:13
8.2. Довідка про ліцензію.pdf
05 березня 2020 12:13
8.1. Довідка про Ліцензію.pdf
05 березня 2020 12:13
7. Довідка з банку 04.03.20.pdf
05 березня 2020 12:13
63. Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 12:13
62. Тендерна пропозиція_.pdf
05 березня 2020 12:13
61. Проект договору ЕУ.pdf
05 березня 2020 12:13
52. Щодо витрат переможця.pdf
05 березня 2020 12:12
44. Копія ПАТ Сумигаз.pdf
05 березня 2020 12:12
3. Статут.pdf
05 березня 2020 12:12
2.1 Витяг з ЄДРПОУ 02.03.20.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка ч.2 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.9 ч.2 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.7 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.1ч.1 ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
17.1. Довідка п.10 ч.1ст.17.pdf
05 березня 2020 12:12
13.1. Відгук ВО Літин 24.02.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВ АС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 1 517 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:58
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Відхилено 1 518 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Відхилено 1 573 269,60
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:04
ТОВ АС
#31915956
Відхилено 1 576 200,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"
#39586236
Відхилено 1 591 370,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Переможець 1 593 960,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:13

Документи

16 березня 2020 15:58
Електронний підпис
16 березня 2020 15:56
Протокол.pdf
06 березня 2020 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

16 березня 2020 16:02
Електронний підпис
16 березня 2020 16:01
Протокол.pdf
16 березня 2020 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2020 16:04
Електронний підпис
16 березня 2020 16:03
Протокол.pdf
16 березня 2020 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2020 16:06
Електронний підпис
16 березня 2020 16:05
Протокол.pdf
16 березня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2020 16:08
Електронний підпис
16 березня 2020 16:07
Протокол.pdf
16 березня 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
1 593 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:09
газ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:05
додаткова 9.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 09:56
додаткова №8.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 15:48
№7.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 09:55
газ 6.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 16:18
додаткова №5.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 09:54
додаткова №4.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 15:25
додаткова у №3.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 11:27
Додаткова 2.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 15:37
скан 142.jpg зміни до договору
23 квітня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:02
Договір №67 від 01.04.2020.pdf укладений
01 квітня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення до абзацу 3.1 З 1.04.2020 коефіцієнт який застосовуеться при замовленні потужності на добу наперед.-на рівні 1,10 умовних одиниць.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 6.3.3 договору для не порушення Закона про постачпння газу
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): більшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору за фактичними видатками
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 792 086,04
UAH (в тому числі ПДВ 132 014,34 UAH)