Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя для шкільної їдальні
Очікувана вартість
25 900,00 UAH
UA-2020-02-18-001874-a 2bfcb6f82b2645058aaddc37f678fb09
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестеренко Тетяна Анатоліївна

+380445463188 b264@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599032
Місцезнаходження: 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Оноре де Бальзака буд 8-Г
Контактна особа: Нестеренко Тетяна Анатоліївна
+380445463188
b264@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 18:25
Початок аукціону: 21 лютого 2020 12:48
Очікувана вартість: 25 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Кухонне приладдя для шкільної їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака,8-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 18:32
Проект договору.doc
18 лютого 2020 18:21
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 11:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ" 20 759,00
UAH з ПДВ
20 759,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна 22 870,00
UAH з ПДВ
22 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Манукян Меліне Самвелівна 24 220,00
UAH з ПДВ
24 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 15:20
ФОП Манукян.pdf
20 лютого 2020 15:20
Паспорт Манукян М.С..PDF
20 лютого 2020 15:20
ІПН Манукян М.С..PDF
20 лютого 2020 15:20
цінова пропозиція.PDF
20 лютого 2020 15:20
технічні вимоги.PDF
20 лютого 2020 15:20
СЕС фарфор.pdf
20 лютого 2020 15:20
лист-згода.PDF
20 лютого 2020 15:20
Доски HACCP.pdf
20 лютого 2020 15:20
Доски HACCP (2).pdf
20 лютого 2020 15:20
довідка.PDF
20 лютого 2020 15:20
Висновок СЕС Пластик 2.jpg
20 лютого 2020 15:20
Висновок СЕС Пластик 1.jpg
20 лютого 2020 15:20
Висновки СЕС Hendi 2.jpg
20 лютого 2020 15:20
Висновки СЕС Hendi 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ"

ФОП Романова Світлана Володимирівна

ФОП Манукян Меліне Самвелівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ"
#3189312533
Переможець 20 759,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:47

Документи

02 березня 2020 14:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ"
#3189312533
20 759,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 14:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
06 березня 2020 15:33