Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84 |
Контактна особа: |
Булик Альона Іванівна 380444823695 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 7 | Банківські | 50 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
18 лютого 2020 14:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-10-000035 ● c2254a8685a143de9c57b2cf50cfe1db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 19:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2020 № 61
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.03.2020 № 61
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-18-001700-b 18.02.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо інформацію про причини неможливості усунення порушень на висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі державним підприємством «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» (далі – Замовник) робіт з облаштування карти Труханового острова UA-2020-02-18-001700-b, оприлюдненого в електронній системі закупівель 10 березня 2020 року UA-M-2020-03-10-000035. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України зазначено, що «За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у звіті про укладені договори не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі». На вищезазначений висновок Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Частиною 1 стаття 10 Закону встановлений перелік форм документів, які Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Керуючись статтями 2 та 10 Закону Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик https://e-tender.biz оприлюднено звіт про укладений договір та договір від 18.02.2020 №118/20 (UA-2020-02-18-001700-b) Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 були внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, зокрема доповнено новим пунктом 16-1 «Джерело фінансування закупівлі.». Слід зазначити, що у Замовників під час розміщення звітів про укладені договори є можливість зазначити інформацію щодо джерела фінансування закупівлі лише по процедурам закупівлі, визначеним статтею 12 Закону. У разі здійснення Замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель функціонал авторизованого електронного майданчику https://e-tender.biz не передбачає під час формування звіту про укладений договір форму для заповнення інформації про джерело фінансування закупівлі, тому зазначення даної інформаціє є технічно неможливим для Замовників. Крім того звертаємо увагу на те, що згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до абзацу 3 пункту 2 Наказу № 490, додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Закупівля робіт з облаштування карти Труханового острова була здійснена на підставі річного плану закупівель на 2020 рік UA-P-2020-02-07-000907-c, оприлюдненого Замовником на веб-порталі Уповноваженого через авторизований електронний майданчик https://e-tender.biz, де Замовник передбачив інформацію про джерело фінансування закупівлі, а саме: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
2020-04-06 09:35:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сучасні будівельні технології плюс #43042379 |
Переможець |
1 473 981,17
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 10:58
|
118-20-5.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:05
|
118-20-4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:39
|
118-20-3.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:04
|
118-20-2.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 15:50
|
118-20-1.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 14:13
|
118-20.pdf | укладений |
18 лютого 2020 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 5.1, 8.1, 10.3 Договору викладено в новій редакції. Договір діє до 31.08.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 118/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 10.3 Договору викладено в новій редакції. Договір діє до 31.10.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 118/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 10.3 Договору викладено в новій редакції. Договір діє до 31.12.2020 у зв'язку із зобов'язанням Підрядника усунути всі недоліки, викладені в акті робочої комісії з приймання виконаних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 118/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 10.3. Договір вступає в дію з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.03.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 118/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 10.3 Договір вступає в дію з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.09.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 118/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |