Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з облаштування карти Труханового острова
Очікувана вартість
1 473 981,17 UAH
UA-2020-02-18-001700-b 3606f78259ad432783965272a97e5386
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булик Альона Іванівна

380444823695 tendergdip@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Булик Альона Іванівна
380444823695
tendergdip@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з облаштування карти Труханового острова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи з облаштування карти Труханового острова на вул. Труханівській, 1-Г у м. Києві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Труханівська, 1-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

18 лютого 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000035 ● c2254a8685a143de9c57b2cf50cfe1db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020 19:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.03.2020 № 61

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.03.2020 № 61



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-18-001700-b 18.02.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо інформацію про причини неможливості усунення порушень на висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі державним підприємством «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» (далі – Замовник) робіт з облаштування карти Труханового острова UA-2020-02-18-001700-b, оприлюдненого в електронній системі закупівель 10 березня 2020 року UA-M-2020-03-10-000035. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України зазначено, що «За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у звіті про укладені договори не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі». На вищезазначений висновок Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Частиною 1 стаття 10 Закону встановлений перелік форм документів, які Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Керуючись статтями 2 та 10 Закону Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик https://e-tender.biz оприлюднено звіт про укладений договір та договір від 18.02.2020 №118/20 (UA-2020-02-18-001700-b) Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 були внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, зокрема доповнено новим пунктом 16-1 «Джерело фінансування закупівлі.». Слід зазначити, що у Замовників під час розміщення звітів про укладені договори є можливість зазначити інформацію щодо джерела фінансування закупівлі лише по процедурам закупівлі, визначеним статтею 12 Закону. У разі здійснення Замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель функціонал авторизованого електронного майданчику https://e-tender.biz не передбачає під час формування звіту про укладений договір форму для заповнення інформації про джерело фінансування закупівлі, тому зазначення даної інформаціє є технічно неможливим для Замовників. Крім того звертаємо увагу на те, що згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до абзацу 3 пункту 2 Наказу № 490, додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Закупівля робіт з облаштування карти Труханового острова була здійснена на підставі річного плану закупівель на 2020 рік UA-P-2020-02-07-000907-c, оприлюдненого Замовником на веб-порталі Уповноваженого через авторизований електронний майданчик https://e-tender.biz, де Замовник передбачив інформацію про джерело фінансування закупівлі, а саме: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

2020-04-06 09:35:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сучасні будівельні технології плюс
#43042379
Переможець 1 473 981,17
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:10

Документи

18 лютого 2020 14:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 10:58
118-20-5.pdf зміни до договору
30 березня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:05
118-20-4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:39
118-20-3.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:04
118-20-2.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:50
118-20-1.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 14:13
118-20.pdf укладений
18 лютого 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 5.1, 8.1, 10.3 Договору викладено в новій редакції. Договір діє до 31.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 118/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 10.3 Договору викладено в новій редакції. Договір діє до 31.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 118/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 10.3 Договору викладено в новій редакції. Договір діє до 31.12.2020 у зв'язку із зобов'язанням Підрядника усунути всі недоліки, викладені в акті робочої комісії з приймання виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 118/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 10.3. Договір вступає в дію з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 118/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 10.3 Договір вступає в дію з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.09.2021.
Номер договору про закупівлю: 118/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML