Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати): Морфін (Morphine), Промедол (Trimeperidine), Трамадол (Tramadol), Діазепам (Diazepam)
Очікувана вартість
81 710,50 UAH
UA-2020-02-18-001560-b d0caf2b380b74767b01aa490071d416a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донюк Юрій Володимирович

+380978399550 km_ambulance@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26514713
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1
Контактна особа: Донюк Юрій Володимирович
+380978399550
km_ambulance@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 13:05
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:56
Очікувана вартість: 81 710,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 408,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 Ампула
Морфін ( Morphine) розчин морфіну гідрохлориду 1%-1мл N02A A01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
200 Ампула
Промедол (Trimeperidine) розчин промедолу 2% 1 мл N02АВ04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
200 Ампула
Трамадол (Tramadol) розчин трамадолу 5% - 2 мл N02AX02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
500 Ампула
Діазепам ( Diazepam) розчин сибазону 0,5%-2 мл N05BA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 13:54
4_Тендерна документація (2020 лютий).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 81 100,00
UAH з ПДВ
81 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 81 709,50
UAH з ПДВ
81 709,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:45
Електронний підпис
13 березня 2020 16:43
ДПІ ХОЦЕМДМК.pdf
13 березня 2020 16:43
МВС 03.03.2020.pdf
13 березня 2020 16:43
Довідка про несудимість.pdf
13 березня 2020 16:43
Довідка про ЄДР.pdf
04 березня 2020 10:11
Електронний підпис
04 березня 2020 10:06
стаття 17 .pdf
04 березня 2020 10:06
Протокол+ наказ.pdf
04 березня 2020 10:06
паспорт директор.pdf
04 березня 2020 10:06
паспорт аптечний заклад.pdf
04 березня 2020 10:06
паспорт апт склад.pdf
04 березня 2020 10:06
Ліцензія 2 .pdf
04 березня 2020 10:06
Ліцензія 1.pdf
04 березня 2020 10:06
Лист Відгук Хм ОНКО 2018.pdf
04 березня 2020 10:06
лист відгук Ужгород 2017.pdf
04 березня 2020 10:06
Копія договору оренди н.pdf
04 березня 2020 10:06
Копія дог Ужгород 37150,00.pdf
04 березня 2020 10:06
Договір Хм ОНКО 669910,00 н.pdf
04 березня 2020 10:06
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 10:06
відомості учасника.pdf
04 березня 2020 10:06
Витяг ЄДРПОУ 04.02.pdf
04 березня 2020 10:06
Виписка.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:09
Електронний підпис
04 березня 2020 17:06
Інші документи.pdf
04 березня 2020 17:06
Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 17:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Переможець 81 100,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
81 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 13:10
Дод_Угода_ФАРМ_Холдинг_ _2_від 25.01.21.pdf зміни до договору
27 січня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:30
Д_У_1_ТзОВ_Фарм-Холдинг.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:08
Договір ТОВ Фарм-Холдинг А.Г. - 1.pdf укладений
23 березня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та на підставі п. 10.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 1 від 23.03.2020, а саме: 1.1. Розділ Х «Строк дії Договору» доповнити пунктом 10.4 наступного змісту: «10.4. Дія даного Договору продовжується до 31.03.2021 року, тобто на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% (двадцять відсотків) суми, визначеної у Договорі».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та на підставі п. 10.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 1 від 23.03.2020, а саме: 1.1 Розділ І «Предмет Договору» доповнити п. 1.1.1 наступного змісту: «1.1.1 Учасник зобов’язується в період з 01.01.2021 по 31.03.2021 році надати Замовникові товари зазначені в п 1.2 договору та в Специфікації (Додаток 1 до цієї додаткової угоди) а Замовник – прийняти і оплатити товар в порядку та на умовах цього договору» 1.2 Розділ ІІІ «Ціна Договору » доповнити пунктом 3.1.1. наступного змісту: « 3.1.1. Ціна цього Договору в період з 01.01.2021 по 31.03.2021 становить 16 055,00 грн. (Шістнадцять тисяч п’ятдесят п’ять грн.00коп.) з ПДВ.» 2. Дана додаткова угода № 2 набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31 березня 2021 року. 3. Ця додаткова угода № 2 з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору від 23.03.2020 р. № 1. 4. Всі інші умови вищевказаного Договору, що не змінені даною додатковою угодою №2 , залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами в Договорі від 23.03.2020 № 1 і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 5. Дана додаткова угода № 2 складена українською мовою в 2-х (двох) примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 97 155,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 355,93 UAH)