Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33690000-3 - Лікарські засоби різні 3369500-0 «РЕАКТИВИ ТА КОНТРАСНІ РЕЧОВИНИ (ЛАБОРАТОРНІ РЕАКТИВИ)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001533-b a8a8721ba5af47c493f0f0d56f758efe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 14:30
Початок аукціону: 05 березня 2020 12:05
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 найменувань
ДК 021:2015 – 33690000-3 - Лікарські засоби різні
3369500-0 «РЕАКТИВИ ТА КОНТРАСНІ РЕЧОВИНИ (ЛАБОРАТОРНІ РЕАКТИВИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 13:50
ТД (лабораторні реактиви).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-11-000036 ● 134cf94fa9d148d4bc849da9d765ab10
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.03.2020
№ 15

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2020 № 15.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-02-18-001533-b від 18.02.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-25 14:54:09

Надання аргументованого заперечення до висновку

КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР надає аргументовані заперечення до висновку.
Замовник при проведенні процедури торгів «ДК 021:2015 – 33690000-3 - Лікарські засоби різні 3369500-0 «РЕАКТИВИ ТА КОНТРАСНІ РЕЧОВИНИ (ЛАБОРАТОРНІ РЕАКТИВИ)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-001533-b, не відхилив тендерну пропозицію ПП «Медісан», як таку, що відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Так як ПП «Медісан» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, відповідно до Додатку №4 до тендерної документації. Стан виконання вказаного в довідці договору Замовник перевірив у відкритих джерелах, а саме сайт «Прозорро», ідентифікатор закупівлі №UA-2019-04-05-001785-a. Відповідно до Закону україни "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абз.2 п.4 ст.16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до проведеного моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, наказ від 11.03.2020 № 15 та висновку про встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.

2020-03-27 16:54:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-03-30 14:06:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Медісан 1 999 672,00
UAH з ПДВ
1 999 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:48
догов та специф нове.pdf
03 березня 2020 12:36
довідка про приміщення.pdf
03 березня 2020 12:36
1 (16).pdf
03 березня 2020 12:36
лист відгук (4).pdf
03 березня 2020 12:36
бенефіціар.pdf
03 березня 2020 12:36
ЛИСТИ.7z
03 березня 2020 12:36
Договір _152 від 16.04.2019.pdf
03 березня 2020 12:36
чинного законодавства.pdf
03 березня 2020 12:36
догов та специф .pdf
03 березня 2020 12:36
представляти інтереси.pdf
03 березня 2020 12:36
МТВ (3).pdf
03 березня 2020 12:36
персональні дані.pdf
03 березня 2020 12:36
пропозиция (4) (1).pdf
03 березня 2020 12:36
персональні дані (3).pdf
03 березня 2020 12:36
лист сертиф.pdf
03 березня 2020 12:36
Лист гарантия РНБО.pdf
03 березня 2020 12:36
лист про поставку (3).pdf
03 березня 2020 12:36
лист погодж з договором.pdf
03 березня 2020 12:36
лист 75_.pdf
03 березня 2020 12:36
інформаційна довідка (2).pdf
03 березня 2020 12:36
Довідка захист довкілля.pdf
03 березня 2020 12:36
Гарант.лист про ціни.pdf
03 березня 2020 12:36
статистика.pdf
03 березня 2020 12:36
паспорт код_0001.pdf
03 березня 2020 12:36
ліцензія з печаткою.pdf
03 березня 2020 12:36
відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 12:36
витяг ПДВ печ.pdf
03 березня 2020 12:36
витяг 230118 печ.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 09:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Медісан

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Медісан
#32066539
Переможець 1 999 672,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Медісан
#32066539
1 999 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 16:51
додаткова угода №1 про розірвання.PDF укладений
27 березня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 14:33
договір №66.PDF укладений
17 березня 2020 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до проведеного моніторингу закупівель ДЕРЖ.АУДИТ.СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС, наказ від 11.03.2020 № 15 та висновку про встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись ст.2, 5 ЗУ«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житом.обл. зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установ. законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання дог. відповідно до законодавства.