Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380412483414 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 14:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 14:30 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
3369500-0 «РЕАКТИВИ ТА КОНТРАСНІ РЕЧОВИНИ (ЛАБОРАТОРНІ РЕАКТИВИ)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 13:50 |
ТД (лабораторні реактиви).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-11-000036 ● 134cf94fa9d148d4bc849da9d765ab10
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2020
№ 15
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2020 № 15.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-02-18-001533-b від 18.02.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-25 14:54:09
Надання аргументованого заперечення до висновку
КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР надає аргументовані заперечення до висновку.
Замовник при проведенні процедури торгів «ДК 021:2015 – 33690000-3 - Лікарські засоби різні 3369500-0 «РЕАКТИВИ ТА КОНТРАСНІ РЕЧОВИНИ (ЛАБОРАТОРНІ РЕАКТИВИ)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-001533-b, не відхилив тендерну пропозицію ПП «Медісан», як таку, що відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Так як ПП «Медісан» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, відповідно до Додатку №4 до тендерної документації. Стан виконання вказаного в довідці договору Замовник перевірив у відкритих джерелах, а саме сайт «Прозорро», ідентифікатор закупівлі №UA-2019-04-05-001785-a. Відповідно до Закону україни "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абз.2 п.4 ст.16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до проведеного моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, наказ від 11.03.2020 № 15 та висновку про встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.
2020-03-27 16:54:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-03-30 14:06:47
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Медісан #32066539 |
Переможець |
1 999 672,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 16:51
|
додаткова угода №1 про розірвання.PDF | укладений |
27 березня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 14:33
|
договір №66.PDF | укладений |
17 березня 2020 14:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до проведеного моніторингу закупівель ДЕРЖ.АУДИТ.СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС, наказ від 11.03.2020 № 15 та висновку про встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись ст.2, 5 ЗУ«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житом.обл. зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установ. законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання дог. відповідно до законодавства. |