Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлового приміщення КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини № 12 по вул. Кам’янецька, 99 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
2 794 664,60 UAH
UA-2020-02-18-001349-c 6dd9c22f34004351ae76a0fec8639918
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зеленецька Інна Володимирівна

+380972829587 1hmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40888750
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Контактна особа: Зеленецька Інна Володимирівна
+380972829587
1hmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:38
Очікувана вартість: 2 794 664,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція нежитлового приміщення КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини № 12 по вул. Кам’янецька, 99 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 4 грудня 2019 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти календарних днів з моменту отримання актів вле за наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:59
Таблиця_змiн_тендерноi_документацii_.doc
21 лютого 2020 16:59
ТД амбулаторія зміни.doc
21 лютого 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:59
Таблиця_змiн_тендерноi_документацii_.doc
21 лютого 2020 16:59
ТД амбулаторія зміни.doc
18 лютого 2020 18:21
ТД амбулаторія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Класифікація СС-1 -?
Дата подання: 18 лютого 2020 20:55
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:40
Класифікація СС-1 -?
Відповідь: Доброго дня. Так. Клас наслідків СС1.
Уточнення Технічного завдання.
Дата подання: 20 лютого 2020 12:49
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:03
Просимо надати уточнення ТЗ, оскільки не відображена повна назва, марка чи характеристика матеріалів, а також надати проектну документацію.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію, зокрема доповнено Додаток 2 переліком будівельних матеріалів, виробів і конструкцій по об’єкту.
Відповідно до правил визначення вартості будівництва Замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, відомість ресурсів з цінами або без цін або проектну документацію. Також, можуть бути надані дефектні акти. В Додатку 2 до Тендерної документації наявна інформація щодо об’ємів та обсягу робіт (дефектні акти) та перелік необхідних будівельних матеріалів, виробів і конструкцій по об’єкту (підсумкова відомість ресурсів).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 19 березня 2020 11:36
Не правомірне визначення переможця
ТОВ "Геліос-Плюс" 2`202`880.00гривень
1, Не накладено ЕПЦ
2 3.6.3. Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
- договірну ціну;
підсумкову відомість ресурсів Не надано.
3. Не відємною частиною договору має бути календарний графік - Не надано.
Додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.

4. 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в суммі 15 000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України Не надано.
5. 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2017-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) що вказані в довідці.
Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.

А) До договору №65/14/08 2017р повинно бути ще 8 (вісім) додатків
Б) До договору №1 від01.11. 2017р - договірна ціна є не відємною частиною договору.
Г) Тільки два відгуки - Не надано.
6. Лист згода – без підпису і печатки і не на фірмовому бланку без числа і кому адресовано.
7. 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в суммі 15 000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України - Не надано.
8. 3.6.2.1. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 20.02.2017 № 33, зареєстрованим у Мін'юсті 28.02.2017 за № 273/30145 - не має розрахунку заробітної плати
9. 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (відповідно до п.п.3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД)
В учасника ТОВ "Геліос-Плюс" відсутня інформація про машини , чим будемо завозити матеріали , також не надана довідка пояснення.
Учасник ТОВ "Геліос-Плюс"
1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Не відповідає п4 статі 30 Закону України –дискваліфікація
Просимо зробити правильне рішення .З ПОВАГОЮ...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 12:14
Доброго дня! На Ваше звернення надаємо наступне пояснення:
1. Вимоги щодо накладення ЕЦП в тендерній документації відсутні. Тому, не завірення тендерної пропозиції електронним цифровим підписом не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Після завершення аукціону Учасник зі статусом «на розгляді» завантажив 10 березня 2020 о 16:22 год 2 документа, зокрема: файли «договірна ціна», «відомість ресурсів». Отже, Ваше твердження не відповідає дійсності.
3. Тендерна документація містить Додаток 3 «Проект договору». У складі тендерної документації згідно вимог п. 3 розділу 6 ТД в складі тендерної пропозиції надається підписаний проект договору. Учасником надано проект договору – заповнений. Додаткової вимоги щодо надання додатків до проекту договору Замовником не встановлено. Крім того, вказані додатки формуються під час укладення договору про закупівлю робіт.
4. Стосовно умов, визначених в п.п. 5.2.3. п. 2 розділу 5 ТД. Вказаним пунктом в Тендерній документації проінформовано всіх Учасників, що на Учасника – переможця можуть покладатись витрати на оплату послуг консультанта. При цьому будь – яких документів від Учасників не вимагалось надати в складі тендерної пропозиції.
5. Замовником згідно вимог п. 5 розділу 3 ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вимагалось надати: Довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2017-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) що вказані в довідці. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
Тендерна документація не містить вимог про надання аналогічних договорів з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, а також Замовником не встановлено вимоги про надання відгуків до аналогічних договорів, тому підстав для відхилення у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію у Замовника не було.
6. Щодо листа – згоди на обробку персональних даних. Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 ТД на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного код та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Так як,згоду надає не товариство, а посадова особа Міколенко Михайло Дмитрович особисто, тому й не потребує розміщення згоди на фірмовому бланку та завірення печаткою підприємства. Крім того, згідно п.п. 5.3.3. п. 3 розділу 5 ТД - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Отже, відсутність печатки на документі, відсутність фірмового бланка та адресата є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
7. Стосовно умов, визначених в п.п. 5.2.3. п. 2 розділу 5 ТД. Вказаним пунктом в Тендерній документації проінформовано всіх Учасників, що на Учасника – переможця можуть покладатись витрати на оплату послуг консультанта. При цьому будь – яких документів від Учасників не вимагалось надати в складі тендерної пропозиції.
8. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи:
- договірну ціну;
- підсумкову відомість ресурсів.
Вимоги про надання в складі тендерної пропозиції розрахунку заробітної плати – відсутні, отже підстав для її відхилення в Замовника не було.
9. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає «1.1. Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (відповідно до п.п.3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД)». Згідно вимог п.п.3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
Замовником не визначено в тендерній документації які саме мають бути машини та механізми. Учасником згідно власних розрахунків надано довідку з зазначенням інформації про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції не було.


Отже, враховуючи вище викладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця у Замовника немає.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 19 березня 2020 11:54
Не правомірне визначення переможця
Документи додані
Скасована
Дата: 19 березня 2020 12:00
Причина: не той документ
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 19 березня 2020 12:13
Не правомірне визначення переможця.
На основі якої договірної ціни визначено переможця, такого документу на пониження своєї ціни після аукціону учасник не надав. Так на основі чого тоді є переможець?
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 12:17
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Після завершення аукціону Учасник зі статусом «на розгляді» завантажив 10 березня 2020 о 16:22 год 2 документа, зокрема: файли «договірна ціна», «відомість ресурсів». Отже, Ваше твердження не відповідає дійсності. Договір буде укладено на суму, яка визначена за результатом аукціону. Дякуємо за взаєморозуміння.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 19 березня 2020 12:17
Не правомірне вирішення переможця
Документи додаємо
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 12:19
Доброго дня! На Ваше звернення надаємо наступне пояснення:
1. Вимоги щодо накладення ЕЦП в тендерній документації відсутні. Тому, не завірення тендерної пропозиції електронним цифровим підписом не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Після завершення аукціону Учасник зі статусом «на розгляді» завантажив 10 березня 2020 о 16:22 год 2 документа, зокрема: файли «договірна ціна», «відомість ресурсів». Отже, Ваше твердження не відповідає дійсності.
3. Тендерна документація містить Додаток 3 «Проект договору». У складі тендерної документації згідно вимог п. 3 розділу 6 ТД в складі тендерної пропозиції надається підписаний проект договору. Учасником надано проект договору – заповнений. Додаткової вимоги щодо надання додатків до проекту договору Замовником не встановлено. Крім того, вказані додатки формуються під час укладення договору про закупівлю робіт.
4. Стосовно умов, визначених в п.п. 5.2.3. п. 2 розділу 5 ТД. Вказаним пунктом в Тендерній документації проінформовано всіх Учасників, що на Учасника – переможця можуть покладатись витрати на оплату послуг консультанта. При цьому будь – яких документів від Учасників не вимагалось надати в складі тендерної пропозиції.
5. Замовником згідно вимог п. 5 розділу 3 ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вимагалось надати: Довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2017-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) що вказані в довідці. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
Тендерна документація не містить вимог про надання аналогічних договорів з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, а також Замовником не встановлено вимоги про надання відгуків до аналогічних договорів, тому підстав для відхилення у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію у Замовника не було.
6. Щодо листа – згоди на обробку персональних даних. Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 ТД на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного код та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Так як,згоду надає не товариство, а посадова особа Міколенко Михайло Дмитрович особисто, тому й не потребує розміщення згоди на фірмовому бланку та завірення печаткою підприємства. Крім того, згідно п.п. 5.3.3. п. 3 розділу 5 ТД - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Отже, відсутність печатки на документі, відсутність фірмового бланка та адресата є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
7. Стосовно умов, визначених в п.п. 5.2.3. п. 2 розділу 5 ТД. Вказаним пунктом в Тендерній документації проінформовано всіх Учасників, що на Учасника – переможця можуть покладатись витрати на оплату послуг консультанта. При цьому будь – яких документів від Учасників не вимагалось надати в складі тендерної пропозиції.
8. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи:
- договірну ціну;
- підсумкову відомість ресурсів.
Вимоги про надання в складі тендерної пропозиції розрахунку заробітної плати – відсутні, отже підстав для її відхилення в Замовника не було.
9. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає «1.1. Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (відповідно до п.п.3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД)». Згідно вимог п.п.3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
Замовником не визначено в тендерній документації які саме мають бути машини та механізми. Учасником згідно власних розрахунків надано довідку з зазначенням інформації про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції не було.


Отже, враховуючи вище викладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця у Замовника немає.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий дім "Мегаполіс", Код ЄДРПОУ:31676573
Дата подання: 20 березня 2020 10:31
на рішення Замовника
Вимога на рішення Замовника, згідно Протоколу №20 від 16.03.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 12:22
Доброго дня. Вами не завантажено обгрунтування неправомірності визначення переможця торгів та не прикріплено жодного документу!
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 23 березня 2020 18:27
Нагадуємо Замовнику , що відповіді повинні надаватись
Нагадуємо Замовнику , що відповіді повинні надаватись на протязі 3 (трьох днів)
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2020 12:53
Доброго дня. На Ваше звернення щодо строків розгляду оскарження рішення замовника повідомляємо наступне:
Строк розгляду оскарження рішення про визначення переможця торгів Замовником торгів не встановлено Законом України «Про публічні закупівлі». В ст. 23 Закону визначено строки для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та відповідно Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Вами не оскаржувались позиції тендерної документації.
Ч. 3 ст. 30 Закону визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша пропозиція не розглядалась взагалі, ви не оскаржували Ваше відхилення.
Враховуючи вище викладене, ваше твердження є хибним.
Крім того, повідомляємо, що порядок та строки оскарження рішення тендерного комітету до Уповноваженого органу визначені ст. 18 Закону.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий дім "Мегаполіс", Код ЄДРПОУ:31676573
Дата подання: 24 березня 2020 10:13
Вимога на рішення Замовника
ВИМОГА
на рішення Замовника, згідно Протоколу №20 від 16.03.2020р.

По закупівлі: «Реконструкція нежитлового приміщення КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини № 12 по вул. Кам’янецька, 99 в м. Хмельницькому» (код ДК 021-2015: 45200000-9 – «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»), Замовник визнав переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір з ТОВ «Геліос-Плюс». В п.1 Рішення вказано про те, що за результатами розгляду, його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст..16 Закону та в Замовника відсутні підстави для відмови в участі процедури закупівель відповідно до ст..17 Закону.

Вимогач не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстав для відхилення повідомляємо наступне:

1. Згідно п.3.1.4 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі.
У поданій ТОВ «Геліос-Плюс» пропозиції, документи: «Аналогічний Договір-2шт», «Підсумкова відомість ресурсів», «Статут» не завірені уповноваженою особою.

2. Згідно п. 3.5.2. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2017-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) що вказані в довідці.
У поданій ТОВ «Геліос-Плюс» пропозиції, відсутні листи-відгуки до трьох з п’яти зазначених Аналогічних договорів.


3. Згідно п.3.6.7., Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

У поданій ТОВ «Геліос-Плюс» пропозиції відсутній Документ по гарантію застосування заходів із захисту довкілля.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
Прийняти вимогу до розгляду.





З повагою, директор ТОВ «Торговий дім «Мегаполіс» _________________В.П. Шеремета
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2020 12:54
Доброго дня. На Вашу вимогу повідомляємо наступне:

1. Відповідно до п.п. 5.3.3. п. 3 розділу 5 ТД - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Відсутність підпису та печатки є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було. Крім того, копії аналогічних договорів скановані з оригіналів, статут також сканований з оригіналу документа, документи технічної частини (договірна ціна та підсумкова відомість ресурсів) завірені на останній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, отже підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника не було.
2. Замовником згідно вимог п. 5 розділу 3 ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вимагалось надати: Довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2017-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) що вказані в довідці. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
Тендерна документація не містить вимог про надання відгуків до аналогічних договорів, тому підстав для відхилення у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію у Замовника не було.
3. Замовником в п. 6 розділу 3 ТД визначено, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не вимагалось умовами тендерної документації підтвердити вказаний пункт документально, відповідно підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника не було.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001349-c.b8
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 25 березня 2020 00:21
Не правомірне визначення переможця
Переможець ТОВ Геліос-Плюс – помилки які допущені.
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (відповідно до п.п.3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД)
3.5.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
3.5.11. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
1.В Учасника зовсім відсутні відомості про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів.
2. Прослідковується цікава картина після аукціону подачі підсумкової відомості ресурсів , до аукціону в учасника були кошти на обладнання, машин і механізмів в сумі – 19975 гривень та на перевезення матеріалів на віддаль 10 км в сумі 9587,40 гривень ( потрібно було вказати тип машини власної , або найманої , учасник за це бере кошти) він вказує суму коштів . Після аукціону учасник не думає виконувати роботи по зварюванню труб де апарат для стискування зварювання коштував 10288,85 гривень і ще 10(десять) позицій обладнання , бо він понижує так ціну , бо не має на чому понижувати. але все одно бере кошти на перевезення матеріалів в сумі – 6512.12 гривень ( не законно бо не вказує механізму) – вимога Замовника
3. Просте запитання тоді яким чином будуть завозитись матеріали, вивозитись мусор , те все що задано в технічному завданю. Не виконано - підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам,
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
3.6.2.1. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 20.02.2017 № 33, зареєстрованим у Мін'юсті 28.02.2017 за № 273/30141). - Не має жодних пояснень
3.6.7. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. - Не має жодних пояснень
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ ТД)
3.5.4. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій.
Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників не є правдива , тому ,що учасник подає 8(вісім ) працівників плюс сам директор і головний бухгалтер і разом 10(десять) працівників згідно даних із сайту про організацію на 01.03. 2020 року рахується п’ять працюючих в тім числі директор – Міленко Михайло Дмитрович, та бухгалтер – Бочко Людмила Іванівна
3.5.10. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України.
Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників – Не виконана
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 березня 2020 13:43
Причина: Відкликав тому , що не розглядають не дають відповідь на конкретні зауваження, і це все твориться на прозоро.

Документи подані скаржником

19 березня 2020 11:53
Вимога

Документи подані скаржником

19 березня 2020 12:17
Вимога

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

25 березня 2020 00:21
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-18-001349-c.b9
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 26 березня 2020 23:06
Не правомірне визначення переможця
Документи додаються
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Без коментарів.
Дата: 27 березня 2020 19:07
Рішення від 30.03.2020 № 5952.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 20:08

Документи подані скаржником

26 березня 2020 23:06
Скарга до АМКУ

Документи Органу Оскарження

30 березня 2020 20:08
Рішення від 30.03.2020 № 5952.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Геліос-Плюс" 2 327 118,00
UAH з ПДВ
2 202 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЛЄНІУМ ХІЛС" 2 777 184,36
UAH з ПДВ
2 202 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Мегаполіс" 2 495 774,78
UAH з ПДВ
2 357 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУФАР" 2 570 000,00
UAH з ПДВ
2 358 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ 2 694 660,00
UAH з ПДВ
2 443 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" 2 695 769,00
UAH з ПДВ
2 445 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 2 626 632,67
UAH з ПДВ
2 445 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 2 749 908,00
UAH з ПДВ
2 749 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДДАНТ" 2 794 148,59
UAH з ПДВ
2 794 148,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 15:24
22250023844456J1400305100000000210320202225.rtf
11 березня 2020 10:28
пропозиція після аукціону
10 березня 2020 16:22
відомість ресурсів
10 березня 2020 16:22
договірна ціна
03 березня 2020 14:57
Відгук.pdf
03 березня 2020 14:57
Відгук ГЕЛІОС.PDF
03 березня 2020 13:04
тех частина.pdf
03 березня 2020 13:04
субпідряд.zip
03 березня 2020 13:04
пропописка.pdf
03 березня 2020 13:04
проект договору.pdf
03 березня 2020 13:04
документи.pdf
03 березня 2020 13:04
додатки до договору 49-19.pdf
03 березня 2020 13:04
договір 61-19.pdf
03 березня 2020 13:04
Договір 49-19.pdf
03 березня 2020 13:04
декларація.pdf
03 березня 2020 13:04
12 паспорт директор 001.jpg
03 березня 2020 13:04
12 паспорт 2 001.jpg
03 березня 2020 13:04
9 Витяг подат.pdf
03 березня 2020 13:04
8 витяг з ЄДР.pdf
03 березня 2020 13:04
8 Виписка.pdf
03 березня 2020 13:04
7 статут.pdf
03 березня 2020 13:04
6 протокол директор.jpg
03 березня 2020 13:04
6 Ліцензія.pdf
03 березня 2020 13:04
5 копія договорів 1.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 13:32
Електронний підпис
06 березня 2020 13:24
опис_compressed.pdf
06 березня 2020 13:24
об'єктний кошторис.pdf
06 березня 2020 13:24
тендерна пропозиція (3).pdf
06 березня 2020 13:24
Договірна ціна (3).pdf
06 березня 2020 13:24
виписка (2).pdf
06 березня 2020 13:24
ліцензія.pdf
06 березня 2020 13:24
Статут оригінал.pdf
06 березня 2020 13:24
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:14
0502 продовж ТП.pdf
06 березня 2020 17:14
1003 гарант відп обл 1.pdf
06 березня 2020 17:14
0302 Техн якісн вимоги.pdf
05 березня 2020 16:57
Тендерна пропоз. 1.pdf
05 березня 2020 16:57
17-03 Довідка наявн ИТР 1.pdf
05 березня 2020 16:57
Проект договору 11.pdf
05 березня 2020 16:57
Договірна ціна 2.pdf
05 березня 2020 16:57
Відомість ресурсів 10.pdf
05 березня 2020 16:57
Статут 21.pdf
05 березня 2020 16:56
Довід.стат. 2.pdf
05 березня 2020 16:56
Витяг 5.pdf
05 березня 2020 16:56
Ліцензія 2.pdf
05 березня 2020 16:56
Дозвіл 1.pdf
05 березня 2020 16:56
13-03 Гпрант лист ОП ПБ 1.pdf
05 березня 2020 16:56
11-03 Лист згода санкції 1.pdf
05 березня 2020 16:56
Лист-відгук _24 28.02.2020 1.pdf
05 березня 2020 16:56
Лист-відгук _23 28.02.2020 1.pdf
05 березня 2020 16:56
Лист-відгук 02.03.2020 1.pdf
05 березня 2020 16:56
Дог.підряду 30-03-17 5.pdf
05 березня 2020 16:56
Дог.підряду 07-09-15 4.pdf
05 березня 2020 16:56
Дог.підряду 07-08-17 4.pdf
05 березня 2020 16:56
09-03 Довідка аналог 1.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:39
Електронний підпис
06 березня 2020 14:34
15.1. 253.ims
06 березня 2020 14:33
13.6. Дозвіл №252.16.68.jpg
06 березня 2020 14:33
13.5. Дозвіл №210.16.68.jpg
06 березня 2020 14:33
13.4. Дозвіл №209.16.68.jpg
06 березня 2020 14:33
13.3. Дозвіл №208.16.68.jpg
06 березня 2020 14:33
13.2. Додаток до Ліцензії.jpg
06 березня 2020 14:33
13.1. Ліцензія.jpg
06 березня 2020 14:33
12.3. код.jpg
06 березня 2020 14:33
12.2. Паспорт 4-15.jpg
06 березня 2020 14:33
12.1. Паспорт 1-3.jpg
06 березня 2020 14:32
11.1. Статут 2018.zip
06 березня 2020 14:31
8.1. Тендерна пропозиція.jpg
06 березня 2020 14:30
8.1. Тендерна пропозиція.jpg
06 березня 2020 14:30
7.2. Виписка з ЄДР ст2.jpg
06 березня 2020 14:30
7.1. Виписка з ЄДР.jpg
06 березня 2020 14:29
4.1. Лист гарантія .jpg
06 березня 2020 14:28
3.2. Договора.zip
06 березня 2020 14:26
4.1. Лист гарантія .jpg
06 березня 2020 14:25
3.2. Договора.zip

Публічні документи

06 березня 2020 10:55
Електронний підпис
06 березня 2020 10:19
Статут Копія.rar
06 березня 2020 10:19
Статут (оригінал).rar
06 березня 2020 10:19
Сертифікати якості.rar
06 березня 2020 10:19
Ліцензія (копія).rar
06 березня 2020 10:19
Кошторис.rar
06 березня 2020 10:19
Календарний графік.rar
06 березня 2020 10:19
ДОГОВОРА ЧАСТИНА 2.rar
06 березня 2020 10:19
ДОГОВОРА ЧАСТИНА 1.rar
06 березня 2020 10:19
Довідки ч.4.rar
06 березня 2020 10:19
Довідки ч.3.rar
06 березня 2020 10:19
Довідки ч.2.rar
06 березня 2020 10:19
Довідки ч.1.rar
06 березня 2020 10:19
Довідки з банку.rar
06 березня 2020 10:19
Cтатутні.rar

Публічні документи

06 березня 2020 14:37
Електронний підпис
06 березня 2020 14:35
ч15 пояснення субпідряд.pdf
06 березня 2020 14:35
ч14 ГУС у рівненській обл.PDF
06 березня 2020 14:35
ч13 витяг податки.PDF
06 березня 2020 14:35
ч12 статут виписка.PDF
06 березня 2020 14:35
ч11 опис.PDF
06 березня 2020 14:35
ч10 повноваження.pdf
06 березня 2020 14:35
ч8 ліцензія субпідряд.pdf
06 березня 2020 14:35
ч7 Дозвіл.PDF
06 березня 2020 14:35
ч6 Ліцензія.PDF
06 березня 2020 14:35
ч5 витяг ЄДРПОУ.PDF
06 березня 2020 14:35
ч4 паспорт.pdf
06 березня 2020 14:35
ч3 лист-відгук Почаїв.PDF
06 березня 2020 14:35
ч3 відгук училище.PDF
06 березня 2020 14:35
ч2 кваліфікація ч2.pdf
06 березня 2020 14:35
ч1 кваліфікація ч1.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 11:01
Електронний підпис
05 березня 2020 10:59
амбулаторія.rar

Публічні документи

06 березня 2020 16:25
Кошторис.zip
06 березня 2020 16:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Геліос-Плюс"

ТОВ "МІЛЄНІУМ ХІЛС"

ТОВ "Торговий дім "Мегаполіс"

ТОВ "КУФАР"

ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ

ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"

Кооператив "Будівельник"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДДАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Геліос-Плюс"
#23844456
Переможець 2 202 880,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Геліос-Плюс"
#23844456
2 202 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:44
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:52
Договір укладений
01 квітня 2020 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 202 880,00
UAH