Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 72250000-2 (Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки системи «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»)
Очікувана вартість
52 665,00 UAH
UA-2020-02-18-001339-c fb5994b8917546d497d582722f398c56
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 52 665,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 053,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки системи «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі акту приймання-передачі послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання послуг або їх окремо етапу за актом приймання-передачі, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 18:11
Оголошення.rtf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій