Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антивандальний промисловий світильник "ASTERIX
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001253-b b68dfe6956924bf3a9047b20b88eea53
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сущенко Сергій Анатолійович

+380445255096 golosshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Сущенко Сергій Анатолійович
+380445255096
golosshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 13:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 13:21
Очікувана вартість: 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Антивандальний промисловий світильник "ASTERIX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, м. Київ, Проспект Науки,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:25
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля не передбачає пропозицію аналогів.
Підприємство жодним чином не може обмежувати участь ні технічно, ні документально.
Щодо оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Щодо розгляду та порівняння цін всіх учасників з/без ПДВ: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД" 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:43
Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 12:43
Витяг з ПДВ.pdf
25 лютого 2020 12:43
Витяг_20_0131.rtf
25 лютого 2020 12:43
Наказ директора.pdf
25 лютого 2020 12:43
Статут (1).pdf
25 лютого 2020 12:43
паспорт світильники.pdf
25 лютого 2020 12:43
Додаток 6.pdf
25 лютого 2020 12:43
Довідка якості.pdf
25 лютого 2020 12:43
Довідка постачання.pdf
25 лютого 2020 12:43
Довідка.pdf
25 лютого 2020 12:43
Пропозиція КП ШЕУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"
#41566376
Переможець 144 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 10:03

Документи

26 лютого 2020 10:03
акцепт

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"
#41566376
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 10:03
акцепт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
02 березня 2020 14:29