Меблі для АЗПСМ (Шафа для документів, підставки, тумби)
Очікувана вартість
44 121,04 UAH
UA-2020-02-18-001242-a 08ca914c223d4ebbb1a4fdc247db9227
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зеленецька Інна Володимирівна

+380972829587 1hmcpmsd@ukr.net

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40888750
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Контактна особа: Зеленецька Інна Володимирівна
+380972829587
1hmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Ціна за одиницю: 2043.64UAH з ПДВ
Шафи для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 шт
Ціна за одиницю: 333UAH з ПДВ
Підставка для системного блока
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 шт
Ціна за одиницю: 1609.12UAH з ПДВ
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по безготівковому перерахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

18 лютого 2020 12:41
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вітюк Денис Анатолійович
#2862311478
Переможець 44 121,04
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 12:44

Документи

18 лютого 2020 12:44
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 лютого 2020 12:57
договір укладений
18 лютого 2020 12:48

Актуальні тендери

До пошуку