Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (шовний матеріал, перев’язувальний матеріал, зонди шлункові, пристрої для переливання крові, одноразові системи для вливання інфузійних розчинів, шприци, канюлі, катетери, краники, трубки ендотрахеальні, фільтри, електроди, маски кисневі, подовжувачі інфузійних помп та магістралей, помпи мікроінфузійні, набори для епідуральної анестезії, сечоприймачі) 3 лота
Очікувана вартість
1 999 720,00 UAH
UA-2020-02-18-001221-b d04cc4008ade42ff9696c79f5789e942
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 999 720,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

24 лютого 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 11:43
зміни.rtf
24 лютого 2020 11:43
Тендерна документація (нова редакція).pdf
18 лютого 2020 13:12
Тендерна документація.pdf
24 лютого 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 11:43
зміни.rtf
24 лютого 2020 11:43
Тендерна документація (нова редакція).pdf
18 лютого 2020 13:12
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фортмат
Дата подання: 21 лютого 2020 12:46
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:49
Але в такому форматі, як загружено на сайті, неможливо переформатувати у WORD, так як документація відсканована і збережена як фото, а не просто збережена у PDF-форматі. Завантаження документів у такий спосіб наводить на думку, що лікарня зробила це навмисне, щоб обмежити коло потенційних учасників
Відповідь: Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено повторного завантаження в систему «ПРОЗОРРО» тендерної документації в іншому форматі, тому, замовник може, як виняток, надіслати на Вашу електронну пошту тендерну документацію у форматі, про який Ви просите, за умови надходження від Вас офіційного запиту на електронну пошту замовника, зазначену в оголошенні про закупівлю, або на Ваше письмове звернення на адресу замовника.
зразки
Дата подання: 21 лютого 2020 16:30
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:41
Умовами тендерної документації передбачається «Замовник може вимагати від учасника надати на етапі кваліфікації зразки товару протягом 2-х робочих днів з моменту надходження такої вимоги від замовника. Не надання учасником на вимогу замовника зразків товару в установлений строк або виявлення серед наданих зразків товару неналежної якості буде розглядатися замовником, як невідповідність запропонованого учасником товару медико•технічним вимогам замовника, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого учасника як такої, шо не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції лист на підтвердження свої згоди з вимогами цього пункту та наслідками його порушення». Ця вимога протирічить рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, які вказують, що зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. На підставі наведеного прошу пояснити: 1. Які у замовника передбачені законодавством причини для порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель? 2. На якій передбаченій законодавством підставі буде відхилена пропозиція учасника, зразки якого не відповідатимуть за висновком лікарні? 3. По скільки зразків та по яким позиціям потрібно надавати і у які строки? Чи передбачають ці строки час, необхідний виробнику медичних виробів для виготовлення цих зразків для експертної ради, якщо вони відсутні в даний момент на складі? 4. Яким чином відбувається бухгалтерське/податкове оформлення безкоштовної/небезкоштовної передачі зразків медичних виробів? 5. Яка детальна процедура визначення замовником відповідності зразків медико – технічним вимогам? У які строки, на якому обладнанні чи в яких установах здійснюватиметься оцінювання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом внесено зміни до Тендерної документації
Стосовно зразків
Дата подання: 21 лютого 2020 17:37
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:41
Згідно Додатку 3 Медико-технічні вимоги Тендерної документації передбачається: «Замовник може вимагати від учасника надати на етапі кваліфікації зразки товару протягом 2-х робочих днів з моменту надходження такої вимоги від замовника. Не надання учасником на вимогу замовника зразків товару в установлений строк або виявлення серед наданих зразків товару неналежної якості буде розглядатися замовником, як невідповідність запропонованого учасником товару медико-технічним вимогам замовника, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції лист на підтвердження своєї згоди з вимогами цього пункту та наслідками його порушення». Ця вимога Тендерної документації протирічить рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 р., № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 р., які вказують, що зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Також звертаю увагу, що виробники не продають власні товари по 1 шт. з упаковки, а тому для надання лікарні одного зразку учаснику необхідно купити 42 упаковки, вилучити з неї кількість зразків, яку хоче лікарня, а потім, після укладання договору закупівлі, знову купити ці ж товари. При цьому вартість 42 упаковок учаснику ніхто не відшкодовує. Звичайно, учасник може добавити вартість 42 упаковок до вартості цінової пропозиції, але це призведе лише до завищеної ціни товару, яку закуповує лікарня. У зв’язку з цим прошу пояснити: 1. Які саме зразки потрібні лікарні по яким позиціям у Лот 1 даної Тендерної документації? У якій кількості потрібен кожен зразок? 2. Чи прийматиме лікарня при поставці відкриті упаковки, з яких бралися ці зразки? 3. Чи відшкодовуватиме лікарня вартість упаковок чи необхідно їх ціну включати у суму цінової пропозиції? 4. Яким чином перевірятимуться зразки та на якому обладнанні? На відповідність яким саме стандартам якості? 5. У випадку, якщо певних позицій, із вказаних замовником, не буде на складі виробника або постачальника в момент отримання вимоги від замовника про надання зразків, чи буде замовник надавати строк виробнику на виготовлення зразків для їх оцінювання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом внесено зміни до Тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-001221-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Заболотна Любов Олексіївна, Код ЄДРПОУ:2124800207
Дата подання: 19 лютого 2020 12:33
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Текс вимоги викладено у долучених файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:50
Тендерним комітетом замовника розглянуто Вашу вимогу.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до зазначеного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
У своєму листі № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 р. Мінекономрозвитку також зазначило, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Отже, за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а залишає за замовником право вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) - право здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, у пункті 5 розділу І Тендерної документації замовник зазначив, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім фізичних та юридичних осіб, до яких застосовані санкції відповідно до Закону України «Про санкції».
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачена свобода підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство та тендерна документація замовника не містять обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, інших осіб. В той же час, виробники та посередники, тощо, не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Також, слід зазначити, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Замовник, з метою запобігання закупівлі медичних матеріалів сумнівного походження передбачив у тендерній документації вимогу про надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції «лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника. Лист має бути адресований замовнику та містити інформація про номер ID UA-…..тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі та назву учасника».
Твердження у вимозі, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною не відповідає дійсності, оскільки, виробники та представники виробників, дилери, дистриб’ютори не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Участь у даній процедурі закупівлі можуть приймати всі бажаючі добросовісні учасники, які мають змогу поставити заявлені медичні матеріали у повному обсязі. Тому, дана умова жодним чином не ускладнює участь у закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі медичних матеріалів не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001221-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 21 лютого 2020 17:40
Порушення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 р., № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 р.
Умовами Додатку 3 Медико-технічні вимоги Тендерної документації передбачається: «Замовник може вимагати від учасника надати на етапі кваліфікації зразки товару протягом 2-х робочих днів з моменту надходження такої вимоги від замовника. Не надання учасником на вимогу замовника зразків товару в установлений строк або виявлення серед наданих зразків товару неналежної якості буде розглядатися замовником, як невідповідність запропонованого учасником товару медико-технічним вимогам замовника, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції лист на підтвердження своєї згоди з вимогами цього пункту та наслідками його порушення».
Однак, дана вимога Тендерної документації прямо протирічить рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 р., № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 р., які вказують, що зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а тому невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Дані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель грунтуються на тому, що згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі». І дана стаття не передбачає, що до тендерної пропозиції, окрім електронних документів, можуть входити зразки.
Таким чином, навіть при наданні учасником листа-згоди з цією вимогою в Тендерній документації, оцінюватися на відповідність Тендерній документації може лише сам лист в тендерній пропозиції, але не передані зразки.
На підставі наведеного прошу внести зміни до Тендерної документації, якими усунути наведене порушення законодавства про публічні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 11:40
Тендерним комітетом внесено зміни до Тендерної документації

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 12:33
Скарга
19 лютого 2020 12:33
Додатки до вимоги

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (шовний матеріал)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 337 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 686,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2020 15:30
Закінчення: 06 березня 2020 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4142 шт
Медичні матеріали (шовний матеріал)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 лютого 2020 15:20
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:24
Просимо завантажити документацію у word-форматі
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі PortableDocumentFormat (PDF). Зазначений формат документу забезпечує вільний та безперешкодний загальний доступ до тендерної документації всіх бажаючих та потенційних учасників закупівлі і не суперечить діючому законодавству.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 334 697,74
UAH з ПДВ
334 697,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 337 292,31
UAH з ПДВ
337 292,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 17:18
Пакет переможця
04 березня 2020 18:37
Інші документи.pdf
04 березня 2020 18:37
Документи щодо підпису.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:10
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 334 697,74
UAH з ПДВ
10 березня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
334 697,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 17:16
Додаткова угода 1 до Договору Тз-66.pdf зміни до договору
27 березня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:42
Договір Тз-66.pdf укладений
23 березня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: Тз-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 201 859,29
UAH (в тому числі ПДВ 13 205,75 UAH)