Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Construction of the national highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilovka from the village. Loboivka to the border of Dnipropetrovsk region, border of Petrykivka district - km 26 + 600, Dnipropetrovsk region(45230000-8- Construction of pipelines, telecommunication and transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
410 819 538,00 UAH
UA-2020-02-18-001082-b 5228fd7df2a544009fce1db7f47778d8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качан Валентина Федорівна

380567445263
tender@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Качан Валентина Федорівна
380567445263,
tender@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast
National ID: 25843931
Contact point: Kachan Valentina Fedorivna
380567445263,
tender@sad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 15:48
Очікувана вартість: 410 819 538,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 081,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2054097 UAH
Publication date: 18 лютого 2020 12:51
Enquiries until: 14 березня 2020 17:00
Complaints submission until: до 20 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 березня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 410 819 538 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 082 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 метри
Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Construction of the national highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilovka from the village. Loboivka to the border of Dnipropetrovsk region, border of Petrykivka district - km 26 + 600, Dnipropetrovsk region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. Аванс 90 Календарні 29
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 71

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:12
Проет договору 26+600.docx
18 лютого 2020 14:11
ТД 26+600 18.02.20.doc
02 березня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:12
Проет договору 26+600.docx
18 лютого 2020 14:11
ТД 26+600 18.02.20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 27 лютого 2020 16:15
Дата відповіді: 02 березня 2020 12:55
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Участь консорціуму в закупівлі не передбачена умовами тендерної документації
Щодо ТД
Дата подання: 02 березня 2020 13:38
Дата відповіді: 03 березня 2020 17:29
Шановний Замовнику, згідно умов ТД: «У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;». Надайте будь-ласка роз’яснення на прикладі наступної ситуації: Учасник для участі у тендерній процедурі залучає техніку за договорами надання послуг. Контрагенти за цими договорами (Виконавці за договором), в свою чергу, не є власниками даної техніки, а наприклад, орендарями. Між орендарем (у якого учасник залучає вищезазначену техніку) та орендодавцем (фізичною особою) укладений довгостроковий нотаріальний договір оренди. 1. Хто в даній ситуації повинен посвідчити договір надання послуг між учасником та Виконавцем за договором? 2. Хто в даній ситуації повинен посвідчити договори оренди між Орендарем (Виконавцем за нашим договором) та Орендодавцем (фізичною особою)? 3. Хто в даній ситуації повинен посвідчити свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів? 4. Чи буде вважатися, в межах тендерної документації, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу документом, який підтверджує право власності на техніку? 5. Якщо власником є фізична особа, фізична особа повинна засвідчити документ про право власності (наприклад , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу), а потім надати ще й нотаріусу для засвідчення копії або НОТАРІАЛЬНОГО ДОГОВОРУ ОРЕНДИ посвідченого власником достатньо для підтвердження факту передачі даної техніки Виконавцю? 6. У випадку, якщо НОТАРІАЛЬНОГО ДОГОВОРУ ОРЕНДИ посвідченого власником не достатньо, поясність будь ласка, як правильно посвідчити такий документ власником-фізичною особою, а потім ще і нотаріусом. При відповіді просимо враховувати, що нотаріус може посвідчити копію документу з оригіналу а не з копії, посвідченої власником фізичною особою. З метою якісною підготовки тендерної документації, уникнення непорозумінь просимо надати детальні роз’яснення, у разі необхідності внести корегуючі зміни до тендерної документацій. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копії договорів оренди (лізингу), суборенди та ін. на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, посвідчуються учасником закупівлі. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу являється документом, що підтверджує право власності. Умовами тендерної документації чітко передбачено, що документ, що підтверджує право власності на вказану техніку, посвідчується власником техніки. У разі, якщо власник фізична особа , копія посвідчується нотаріально.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-11-000022 ● c5a4bc82f777482799c119f2bb17b1c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.02.2021 № 45

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-02-18-001082-b 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-18 10:07:50

Про надання пояснень та документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-001082-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 16:43:37

Пояснення щодо запиту

Директору Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель
Сергію Чернегі

Запит: Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-001082-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення:
Закупівля з будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-001082-b)оголошена на підставі технічного завдання у відповідності до проектної документації.Постанова КМУ від 29.01.2020р. №36

З повагою
в.о.начальника О.А.Коломійцев



Додатки :
наказ №117 від 13.03.2020р.(2 аркуша)
експертний звіт №23/е/20 від 18.02.2020р.(3 аркуша)
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктв будівництва (4 аркуша)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-15 16:02:17

Надання заперечень на висновок

Заступнику голови Держаудитслужби
О. Шкуропату

Про надання
заперечень на висновок

Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 09.03.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2020-02-18-001082-b) та надає наступні заперечення до нього.
Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" вимогам Додатку 2.3. тендерної документації, а саме ненадання учасником підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного заводу та допущення тендерної пропозиції даного учасника до оцінки.
Проте, Додатком 2.3 тендерної документації передбачено, що у разі відсутності власного, орендованого, взятого у лізинг асфальтобетонного заводу Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт.
Учасником закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у відповідності до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції наданий договір на поставку асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор», який є власником асфальтобетонного заводу, гарантійний лист від цього Постачальника. Крім того, учасником додатково надано картку обліку основних засобів (форма №ОЗ-6) та атестат виробництва власника асфальтобетонного завод ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор».
Згідно додатку 2.3 до тендерної документації вимога щодо надання посвідченої копії договору на проведення атестації стосується тільки тих учасників, у яких є в наявності власний асфальтобетонний завод. Договір на проведення атестації виробництва у даному випадку укладався не учасником процедури закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", а власником заводу. Документ, що підтверджує проведення атестації виробництва учасником надано.
З огляду на вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» відсутні.


З повагою
В.о. начальника О.А. Коломійцев

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: № 160/4436/21 від 29.03.2021
Дата публікації: 05 квітня 2021

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 квітня 2020
UA-2020-02-18-001082-b5228fd7df2a544009fce1db7f47778d8
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 березня 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 14:14
Проект договору.PDF
24 березня 2020 14:14
письмо о покрытии 167.pdf
24 березня 2020 14:14
Лист-згода.PDF
24 березня 2020 14:09
Відомості про Учасника.PDF
24 березня 2020 14:09
016-001-10864-2020.zip

Документи

24 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 15:11
Електронний підпис
24 березня 2020 15:09
24. Сертифікат_геодезист.pdf
24 березня 2020 15:09
22. Дозвіл Держпраці.pdf
24 березня 2020 15:09
21.Ліцензія_копія.pdf
24 березня 2020 15:09
11.3. Дог_км 495-499.zip
24 березня 2020 15:09
Дипломи.rar
24 березня 2020 15:09
Накази2.rar
24 березня 2020 15:09
Накази1.rar
24 березня 2020 15:09
Трудові10.rar
24 березня 2020 15:09
Трудові9.rar
24 березня 2020 15:09
Трудові8.rar
24 березня 2020 15:09
11.2. Дог_км 491-495.rar
24 березня 2020 15:09
Garantiya_380 500.zip
24 березня 2020 15:09
18. Стаття 17.rar
24 березня 2020 15:08
15.6.Довідка про санкції.pdf
24 березня 2020 15:08
15.2. Рішення учасника.pdf
24 березня 2020 15:08
15.1. Статут.pdf
24 березня 2020 15:07
11.5. Дог_км 460-465.zip
24 березня 2020 15:07
11.4. Дог_км 410-415.rar
24 березня 2020 15:07
Трудові7.rar
24 березня 2020 15:07
11.6. Дог_км 399-403.rar
24 березня 2020 15:07
Трудові6.rar
24 березня 2020 15:07
11.1. Дог_км 399.zip
24 березня 2020 15:07
Трудові5.rar
24 березня 2020 15:07
Трудові4.rar
24 березня 2020 15:07
Трудові3.rar
24 березня 2020 15:07
Транспортна.pdf
24 березня 2020 15:07
ЦПУ.rar
24 березня 2020 15:07
АБЗ.rar
24 березня 2020 15:07
Наявність АБЗ.pdf
24 березня 2020 15:07
Трудові2.rar
24 березня 2020 15:07
6. Додаток 4 ТЗ.pdf
24 березня 2020 15:07
Трудові1.rar
24 березня 2020 15:07
4.8 ДС-50.rar
24 березня 2020 15:07
4.7 Катерпілар.rar
24 березня 2020 15:07
4.6 Есфіра.rar
24 березня 2020 15:07
4.5 Стецюра.rar
24 березня 2020 15:07
4.4 ШРБУ.rar
24 березня 2020 15:07
4.3 Дорстроймонтаж.rar
24 березня 2020 15:07
4.2. ОТП.rar
24 березня 2020 15:07
4.1 АТГ самоскиди.rar
24 березня 2020 15:07
3. Тех. паспорти.rar
24 березня 2020 15:07
мат.тех. база.pdf

Документи

24 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 16:01
Електронний підпис
24 березня 2020 15:53
5 Пояснення до техніки.pdf
24 березня 2020 15:53
19 Технічна.pdf
24 березня 2020 15:52
20 Проект Договору.pdf
24 березня 2020 15:52
11 laboratoriya LVIV.pdf
24 березня 2020 15:52
17973 ОНУР К.І. p7s.7z
24 березня 2020 15:52
9 Атестація.pdf
24 березня 2020 15:52
16 Довідка зг. ст 17 Закону.pdf
24 березня 2020 15:52
22 ВИТЯГ з реєстру ПДВ (1).pdf
24 березня 2020 15:52
4. Лист підтвердження.pdf
24 березня 2020 15:52
10 Довідка лабораторія.pdf
24 березня 2020 15:52
3 Лист пояснення до акту.pdf
24 березня 2020 15:52
1 Відомості про Учасника.pdf

Документи

24 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:14
Документи переможця.7z
24 березня 2020 16:48
4. Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2020 16:48
5. Банківська гарантія.7z
24 березня 2020 16:41
10. Гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 16:41
8. Проект договору.pdf
24 березня 2020 16:41
2.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 388 000 000,00
UAH з ПДВ
373 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 395 500 000,00
UAH з ПДВ
374 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:14
Документи переможця.7z
24 березня 2020 16:48
4. Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2020 16:48
5. Банківська гарантія.7z
24 березня 2020 16:41
10. Гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 16:41
8. Проект договору.pdf
24 березня 2020 16:41
2.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 14:14
Проект договору.PDF
24 березня 2020 14:14
письмо о покрытии 167.pdf
24 березня 2020 14:14
Лист-згода.PDF
24 березня 2020 14:09
Відомості про Учасника.PDF
24 березня 2020 14:09
016-001-10864-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 373 999 998,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
373 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:17
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:42
Б-А-15_ДУ8.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:36
Б-А-15_ДУ8.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:30
Б-А-15_ДУ8.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:29
ДУ4_Б-А-15.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 15:42
ДУ3_Б-А-15.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 12:45
ДУ2_Б-А-15.pdf зміни до договору
28 липня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 12:38
Ду-1 Б-А-15.pdf зміни до договору
15 травня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 11:59
Б-А-15.pdf укладений
27 квітня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягу фінансування,уточнення проведення оплати
Номер договору про закупівлю: Б-А-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення плану фінансування та календарного плану
Номер договору про закупівлю: Б-А-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: Б-А-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: Б-А-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору без зміни обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: Б-А-15
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 358 954 412,89
UAH (в тому числі ПДВ 59 825 735,48 UAH)