Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of the national highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilovka from the village. Loboivka to the border of Dnipropetrovsk region, border of Petrykivka district - km 26 + 600, Dnipropetrovsk region(45230000-8- Construction of pipelines, telecommunication and transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 410 819 538,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 081,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2054097 UAH |
Publication date: | 18 лютого 2020 12:51 |
Enquiries until: | 14 березня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 410 819 538 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 41 082 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 14:12 |
Проет договору 26+600.docx | |
18 лютого 2020 14:11 |
ТД 26+600 18.02.20.doc |
02 березня 2020 12:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 14:12 |
Проет договору 26+600.docx
|
|||
18 лютого 2020 14:11 |
ТД 26+600 18.02.20.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000022 ● c5a4bc82f777482799c119f2bb17b1c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-02-18-001082-b 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 10:07:50
Про надання пояснень та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-001082-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 16:43:37
Пояснення щодо запиту
Директору Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель
Сергію Чернегі
Запит: Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-001082-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення:
Закупівля з будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-001082-b)оголошена на підставі технічного завдання у відповідності до проектної документації.Постанова КМУ від 29.01.2020р. №36
З повагою
в.о.начальника О.А.Коломійцев
Додатки :
наказ №117 від 13.03.2020р.(2 аркуша)
експертний звіт №23/е/20 від 18.02.2020р.(3 аркуша)
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктв будівництва (4 аркуша)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-15 16:02:17
Надання заперечень на висновок
Заступнику голови Держаудитслужби
О. Шкуропату
Про надання
заперечень на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 09.03.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, межа Петриківського району – км 26+600, Дніпропетровська область (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2020-02-18-001082-b) та надає наступні заперечення до нього.
Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" вимогам Додатку 2.3. тендерної документації, а саме ненадання учасником підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного заводу та допущення тендерної пропозиції даного учасника до оцінки.
Проте, Додатком 2.3 тендерної документації передбачено, що у разі відсутності власного, орендованого, взятого у лізинг асфальтобетонного заводу Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт.
Учасником закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у відповідності до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції наданий договір на поставку асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор», який є власником асфальтобетонного заводу, гарантійний лист від цього Постачальника. Крім того, учасником додатково надано картку обліку основних засобів (форма №ОЗ-6) та атестат виробництва власника асфальтобетонного завод ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор».
Згідно додатку 2.3 до тендерної документації вимога щодо надання посвідченої копії договору на проведення атестації стосується тільки тих учасників, у яких є в наявності власний асфальтобетонний завод. Договір на проведення атестації виробництва у даному випадку укладався не учасником процедури закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", а власником заводу. Документ, що підтверджує проведення атестації виробництва учасником надано.
З огляду на вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» відсутні.
З повагою
В.о. начальника О.А. Коломійцев
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | № 160/4436/21 від 29.03.2021 |
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Документи:
05 квітня 2021 09:56
|
Електронний підпис |
05 квітня 2021 09:55
|
Ухвала № 160-4436-21 від 29.03.2021.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
388 000 000,00
UAH з ПДВ
|
373 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
395 500 000,00
UAH з ПДВ
|
374 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
373 999 998,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:42
|
Б-А-15_ДУ8.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:36
|
Б-А-15_ДУ8.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:30
|
Б-А-15_ДУ8.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:29
|
ДУ4_Б-А-15.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 15:42
|
ДУ3_Б-А-15.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 12:45
|
ДУ2_Б-А-15.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 12:38
|
Ду-1 Б-А-15.pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 11:59
|
Б-А-15.pdf | укладений |
27 квітня 2020 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування,уточнення проведення оплати |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення плану фінансування та календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору без зміни обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |