Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 23949155 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326 |
Контактна особа: |
Тихоліз Ірина Ярославівна +380322975839 irynayakovets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 12:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 12:55 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 12:52 |
Додаток 3 ТЗ західна частина.docx | |
18 лютого 2020 12:52 |
Проект Договору ____ .doc | |
18 лютого 2020 12:52 |
тендерна документація західна частина.docx | |
18 лютого 2020 12:52 |
ОГОЛОШЕННЯ західна частина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000094 ● 55f8843689694fdbb93864f29495d350
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.05.2020 № 75
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-18-001071-b 18.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновки моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт коридору західної частини 5-го поверху будівлі, пл.Ринок, 1 м.Львів» (UA-2020-02-18-001071-b ● d72dfab4b92c4895a595b8a6985fa59a) по суті виявлених порушень, повідомляємо наступне: «Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 3 Переліку документів, що надаються учасником-переможцем, який наведено в Додатку № 2) визначено вимогу щодо надання переможцем довідки/інформації у довільній формі про відсутність обставин для відмови, визначених частиною 1 статті 17 Закону, за наявності відповідної інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (пункти 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону).» Повідомляємо, що в п.5 Розділу 3 Тендерної документації Замовником зазначено, що «інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі (Додаток №2). Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Визначальним для Замовника є наявність інформації у відкритих реєстрах, і не подання підтвердження такої інформації – не було підставою для дискваліфікації жодного з учасників торгів. «Щодо відсутності вимог щодо застосування засобів із захисту довкілля» Замовником в тендерній документації та технічному завданні прописано, що такі речі, як дотримання вимог безпеки праці, дотримання внутрішнього трудового розпорядку та протипожежного режиму встановленого, а так само дотримання норм із захисту довкілля та застосування технічно справних і сертифікованих механізмів та матеріалів – є обов’язком підрядника, який у випадку порушення нестиме відповідальність. Чіткої вимоги щодо подання документального підтвердження в документації не прописано, однак в проекті договору про закупівлю, який є невід’ємною складовою тендерної документації, міститься розділ «Охорона праці», який містить зобов’язання підрядника при виконанні робіт з поточного ремонту неухильно дотримуватись в тому числі заходів із захисту довкілля. «10.4. ПІДРЯДНИК керується національним законодавством, регіональними та галузевими вимогами в галузі охорони навколишнього середовища. 10.6. Збір і складування твердих відходів при проведенні робіт здійснюється у відповідності з інструкцією щодо поводження з відходами та з узгодженням ЗАМОВНИКА.» В складі тендерної пропозиції кожен з учасників подає підписаний проект договору, з цього випливає «мовчазна згода» із вимогою п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». «Щодо включення в перелік працівників, як осіб, що працюють на підставі трудового договору, а також і на підставі угод цивільно-правового характеру». Чинне законодавство України передбачає різні способи оформлення договірних відносин роботодавця з найманими працівниками, зокрема, укладення трудового договору (безстрокового, строкового, у формі контракту) згідно гл. ІІІ Кодексу законів про працю України або укладення цивільно-правового договору на виконання робіт або на надання послуг. Для Замовника є важливим факт наявності достатньої кількості кваліфікованих працівників з досвідом, які зможуть швидко та якісно виконати свою роботу, не залежно від підстави – чи це трудовий договір (контракт) чи це договір цивільно-правового характеру. Така позиція, на думку Замовника, не дискримінує одних учасників перед іншими, а можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових договорів та/або через договори надання послуг технікою, значно розширюють можливість учасника щодо залучення необхідної кількості працівників. Щодо наявності власної або орендованої техніки для вивезення сміття. Хочемо зауважити, що в Технічному завданні (Додаток №3 до Тендерної документації) передбачено обов’язок прибирати та вивозити будівельне сміття після закінчення робочої зміни та виконання робіт, тобто після кожного робочого дня зранку до 9:00 або після 18:00. Чітко прописано, що це здійснюється силами підрядника. Вимога щодо наявності транспорту в Підрядника в Тендерній документації відсутня, а отже спосіб чи засіб, яким буде виноситись чи вивозитись сміття залишається на розсуд Підрядника – чи це навантаження та вивезення вручну, чи шляхом оренди авто, чи із застосуванням власної машини працівників. Учасник зобов’язаний зазначати в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, такий обсяг робіт(послуг буде меншим за 20% тому інформація не подавалась). Щодо застосування в Локальному кошторисі «улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 квадратному метрі до 7 штук», в той час коли в Технічних вимогах зазначено кількість плиток в 1 квадратному метрі понад 7 до 12 штук. В результаті обговорення Тендерним комітетом встановлено, що застосована Учасником розцінка є ідентичною до розцінки, котра міститься в Технічному завданні, за складом робіт та практично не відрізняється рівнем заробітної плати При розгляді Тендерних пропозицій, Замовник керується основними принципами здійснення публічних закупівель, та аналізує конкретну помилку на предмет чи її допущення впливає на зміст пропозиції. Дана розбіжність не є вагомою, та не могла бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП «Черняк Михайло Михайлович». Враховуючи все вищенаведене, прийняте рішення щодо визнання переможцем саме ФОП Черняка Михайла Михайловича, не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника, не призвело до будь-яких негативних наслідків, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджету. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та результатами кваліфікації Замовником ЛКП «Ратуша-сервіс» укладено договір про виконання поточного ремонту по предмету «Поточний ремонт коридору західної частини 5-го поверху будівлі, пл.Ринок, 1 м.Львів». Здійснені заходи: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель в процесі дослідження документів поданих Учасниками в складі Тендерних пропозицій.
2020-05-26 17:34:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" |
786 550,10
UAH з ПДВ
|
605 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ" |
833 102,29
UAH з ПДВ
|
607 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІЧ БРАЗЕРС" |
829 000,00
UAH з ПДВ
|
610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ |
747 985,99
UAH з ПДВ
|
747 985,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК ЕРА |
811 341,35
UAH з ПДВ
|
811 341,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Креативна фабрика Вікторія |
839 171,00
UAH з ПДВ
|
828 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" #42468592 |
Відхилено |
605 210,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 12:00
|
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ" #3413710037 |
Відхилено |
607 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 18:03
|
ТОВ "РІЧ БРАЗЕРС" #43107760 |
Відхилено |
610 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 18:08
|
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ #3460202378 |
Переможець |
747 985,99
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:23
|
додаткова_поверх.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 13:51
|
Календарний план виконання робіт до ДУ №2, 03.04-1.jpeg | зміни до договору |
11 вересня 2020 13:47
|
ДУ №2 03.04-1.jpeg | зміни до договору |
11 вересня 2020 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 15:38
|
додаткова 03_04-1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 16:58
|
Договір та додатки | укладений |
03 квітня 2020 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин (карантин) узгоджене призупинення виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з виникненням документально підтверджених об"єктивних обставин (впровадження карантинних обмежень), призупинені роботи відновлено та в результаті внесено змін в календарний план виконання робіт. Термін завершення виконання робіт - 31.12.2020 року. (Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, згідно п.3 ч.1. статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі обсяги виконання робіт з урахування фактичних видатків та потреб, фінансування замовника. Відповідно зменшилась сума договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |