Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Батарейки в асортименті
Очікувана вартість
3 290,00 UAH
UA-2020-02-18-001064-c ● 3f590338097747e9903a3cc4c06ccd25
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гриньова Ольга Леонідівна +380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 3 290,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31410000-3: Гальванічні елементи
Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Батарейка GP Super Alkaline 1604A-u1, 6LF22, 9V крона або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
124 шт
Батарейка Gp aa Lr6 Super Alkaline 15A 1. 5V, Green або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
72 шт
Батарейка мініпальчикова GP Super alkaline, AAA, LR03, 1,5 В або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:03 |
Проект договору.docx | |
18 лютого 2020 16:03 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:17
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Ваших питань по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31410000-3 «Гальванічні елементи» (Батарейки в асортименті) повідомляємо наступне.
Згідно Додатка 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель Замовником визначено конкретну торговельну марку та конкретні характеристики товарів згідно таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості». Учасник може запропонувати Товар, який відповідає цим характеристикам за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника.
Рішення щодо відповідності Вашої пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі, буде прийнято Замовником за результатами розгляду документів Учасників.
Зазначаємо, що надання учасниками еквівалентів до конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які повинні відповідати або бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника, передбачено Додатком 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, тому просимо більш уважно ознайомлюватися з вимогами до закупівель, щоб не витрачати зайвого часу Замовника на відповіді по подібним питанням.
В свою чергу наголошуємо, що Замовник чітко дотримується Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), що дозволяє забезпечити дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Стосовно фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, повідомляємо наступне.
До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ».
Стосовно Ваших питань по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31410000-3 «Гальванічні елементи» (Батарейки в асортименті) повідомляємо наступне.
Згідно Додатка 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель Замовником визначено конкретну торговельну марку та конкретні характеристики товарів згідно таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості». Учасник може запропонувати Товар, який відповідає цим характеристикам за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника.
Рішення щодо відповідності Вашої пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі, буде прийнято Замовником за результатами розгляду документів Учасників.
Зазначаємо, що надання учасниками еквівалентів до конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які повинні відповідати або бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника, передбачено Додатком 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, тому просимо більш уважно ознайомлюватися з вимогами до закупівель, щоб не витрачати зайвого часу Замовника на відповіді по подібним питанням.
В свою чергу наголошуємо, що Замовник чітко дотримується Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), що дозволяє забезпечити дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Стосовно фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, повідомляємо наступне.
До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
1 233,60
UAH
|
28 лютого 2020 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 16:15
|
Договір №65-В-ХЕФ-20.pdf | укладений |
26 березня 2020 16:06
|