Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Батарейки в асортименті
Очікувана вартість
3 290,00 UAH
UA-2020-02-18-001064-c 3f590338097747e9903a3cc4c06ccd25
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриньова Ольга Леонідівна

+380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гриньова Ольга Леонідівна
+380552481297
smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 23:59
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:33
Очікувана вартість: 3 290,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31410000-3: Гальванічні елементи


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Батарейка GP Super Alkaline 1604A-u1, 6LF22, 9V крона або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
124 шт
Батарейка Gp aa Lr6 Super Alkaline 15A 1. 5V, Green або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
72 шт
Батарейка мініпальчикова GP Super alkaline, AAA, LR03, 1,5 В або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:03
Проект договору.docx
18 лютого 2020 16:03
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:17
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Ваших питань по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31410000-3 «Гальванічні елементи» (Батарейки в асортименті) повідомляємо наступне.
Згідно Додатка 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель Замовником визначено конкретну торговельну марку та конкретні характеристики товарів згідно таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості». Учасник може запропонувати Товар, який відповідає цим характеристикам за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника.
Рішення щодо відповідності Вашої пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі, буде прийнято Замовником за результатами розгляду документів Учасників.
Зазначаємо, що надання учасниками еквівалентів до конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які повинні відповідати або бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника, передбачено Додатком 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, тому просимо більш уважно ознайомлюватися з вимогами до закупівель, щоб не витрачати зайвого часу Замовника на відповіді по подібним питанням.
В свою чергу наголошуємо, що Замовник чітко дотримується Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), що дозволяє забезпечити дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Стосовно фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, повідомляємо наступне.
До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 1 233,60
UAH
1 233,60
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЕНЕРЖИ" 1 871,40
UAH
1 590,69
UAH
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 18:51
Виписка_002.jpg
26 лютого 2020 18:51
Виписка_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Витяг_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Технiчнi_вимоги_002.jpg
26 лютого 2020 18:51
Технiчнi_вимоги_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Специфiкацiя_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Пропозицiя_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Довiдка_про_учасника_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Довiдка_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Довiдка_2_001.jpg
26 лютого 2020 18:51
Наказ_001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЕНЕРЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 1 233,60
UAH
28 лютого 2020 14:27

Документи

28 лютого 2020 14:27
Протокол (рішення).docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
1 233,60
UAH
Документи

Документи

28 лютого 2020 14:27
Протокол (рішення).docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 16:15
Договір №65-В-ХЕФ-20.pdf укладений
26 березня 2020 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 480,32
UAH (в тому числі ПДВ 246,72 UAH)