Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крупи
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000951-c 7739a702c16e4cf9a87dfa2b68d9bacb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нападовська Тетяна Юхимівна

+380679272707 vo.lrda@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Літинської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141383
Місцезнаходження: 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, Героїв Чорнобиля 15
Контактна особа: Нападовська Тетяна Юхимівна
+380679272707
vo.lrda@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 15:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 15:32
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000951-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2500618504
Дата подання: 05 березня 2020 16:07
щодо необгрунтованого вибору переможця торгів, у якого є низка невідповідностей
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Літинської райдержадміністрації було проведено закупівлю UA-2020-02-18-000951-c 15610000-7, крупа гречана, пшоно, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа ячна, рис, борошно пшеничне першого ґатунку.

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1. ФОП Облапенко С.В.
2. ФОП Кузьменко О.М.

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Кузьменко О.М.

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Кузьменко О.М., зазначаємо,
що в її складі відсутні наступні документи:
1) п.9 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:

- місцезнаходження, контактний телефон, факс, е-mail;
- керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);
ФОП Кузьменко О.М. не виконав дану умову, не надавши дані,які прописані замовником у тендерній документації, що є не виконаю умовою, яку прописував Замовник.

2) п. 7. Вимоги щодо якості товару, поставки товару:
Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в т.ч. штучні барвники, консерванти,
ароматизатори, ГМО, тощо.

ФОП Кузьменко О.М. не виконав дану умову, не надавши документи, які би відповідали вимогам щодо якості товару.

3) п. 11. Інша інформація.
У разі подання пропозиції, що не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації, така цінова пропозиція замовником не розглядається та підлягає відхиленню.

ФОП Кузьменко О.М. не виконав дану умову, документи, які би відповідали технічним вимогам відсутні.

4) Додаток 4. Форма пропозиції на закупівлю.

ФОП Кузьменко О.М. не виконав дану умову, не надавши дану пропозицію, яка була додана замовником у тендерній документації окремим файлом – «Форма пропозиції».

5) Договір (Проект договору).

ФОП Кузьменко О.М. не виконав дану умову, не надавши лист та/або проект договору, щодо його погодження, яка була додана замовником у тендерній документації окремим файлом – «Проект договору».

Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, прошу скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Кузьменко О.М. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 10:25
в даному випадку ми користуємося наказом ДП "Прозорро", який регламентує допорогові закупівлі, і визначаємо за найменшою ціною.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000951-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2500618504
Дата подання: 05 березня 2020 15:45
щодо необгрунтованого вибору переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Літинської райдержадміністрації було проведено закупівлю UA-2020-02-18-000951-c 15610000-7, крупа гречана, пшоно, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа ячна, рис, борошно пшеничне першого ґатунку.

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1. ФОП Облапенко С.В.
2. ФОП Голота І.М.

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Голота І.М.

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Голота І.М., зазначаємо,
що в її складі відсутні наступні документи:
1) п.9 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:

- місцезнаходження, контактний телефон, факс, е-mail;
- керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);
- складське приміщення на території району, та автомобіль.

ФОП Голота І.М. не виконала дану умову, не надавши дані,які прописані замовником у тендерній документації, що є не виконаю умовою, яку прописував Замовник.

ФОП Голота І.М. надала відомості щодо складського приміщення,автомобіля та морозильні камери та вказала,що даний перелік є у її власності, про що свідчить – «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та надала технічний паспорт на автотранспорт.
ФОП Голота І.М. надала не правдиві відомості, оскільки у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу АВ 2563 СМ вказано власником Голоту Олега Івановича, тому виходячи із вище написаного можна зробити висновки, що Фізична особа-підприємець Голота І.М. є не чесним постачальником та намагається не правдивими методами досягти цілі щодо підписання договору.

2) п. 7. Вимоги щодо якості товару, поставки товару:
Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в т.ч. штучні барвники, консерванти,
ароматизатори, ГМО, тощо.

ФОП Голота І.М. не виконала дану умову, не надавши документи, які би відповідали вимогам щодо якості товару.

3) п. 11. Інша інформація.
У разі подання пропозиції, що не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації, така цінова пропозиція замовником не розглядається та підлягає відхиленню.

ФОП Голота І.М. не виконала дану умову, документи, які би відповідали технічним вимогам відсутні.

4) Додаток 4. Форма пропозиції на закупівлю.

ФОП Голота І.М. не виконала дану умову, не надавши дану пропозицію, яка була додана замовником у тендерній документації окремим файлом – «Форма пропозиції».

5) Договір (Проект договору).

ФОП Голота І.М. не виконала дану умову, не надавши лист та/або проект договору, щодо його погодження, яка була додана замовником у тендерній документації окремим файлом – «Проект договору».

Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, прошу скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Голота І.М. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 10:14
в даному випадку ми користуємося наказом ДП "Прозорро", який регламентує допорогові закупівлі, і визначаємо за найменшою ціною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1-крупи
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 550,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 лютого 2020 13:03
Закінчення: 26 лютого 2020 13:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5800 кг
крупа в асортименті
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22300, Україна, Вінницька область, Літин, Героїв Чорнобиля,15
Дата доставки: 29 лютого 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 15:28
Проект договору (1).docx
18 лютого 2020 15:28
Форма пропозиції (1).docx
18 лютого 2020 15:28
оголошення (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" 107 390,50
UAH з ПДВ
106 840,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Голота І.М. 110 000,00
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 15:28
Цінова пропозиція.PDF
25 лютого 2020 15:28
Лист щодо висновку.PDF
25 лютого 2020 15:28
15Лист щодо ст.17.PDF
25 лютого 2020 15:28
13Лист щодо діяльності.PDF
25 лютого 2020 15:28
12Довідка щодо ст.17.PDF
25 лютого 2020 15:28
10Довідка щодо печатки.PDF
25 лютого 2020 15:28
9Довідка щодо ПДВ.PDF
25 лютого 2020 15:28
5Документи уставні.PDF
25 лютого 2020 15:28
4Витяг.копія.pdf
25 лютого 2020 15:28
2Лист щодо документів.PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 11:36
Технічний паспорт.pdf
25 лютого 2020 11:36
Свідоцтво.pdf
25 лютого 2020 11:36
Свідоцтво платника ЄП.pdf
25 лютого 2020 11:36
Паспорт Голота.pdf
25 лютого 2020 11:36
обладнання.pdf
25 лютого 2020 11:36
Витяг.pdf
25 лютого 2020 11:36
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
25 лютого 2020 11:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОБЛАПЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"

ФОП Голота І.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Голота І.М.
#1829438462
Переможець 82 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 10:55

Документи

04 березня 2020 10:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голота І.М.
#1829438462
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 10:55
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 18:04
Додаткова _1.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 18:02
угода зміни до договору
12 березня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 03/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML