Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №27 «Орлятко» Кам’янської міської ради за адресою: просп. Наддніпрянський, 5». Коригування (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
33 320 913,60 UAH
UA-2020-02-18-000945-a ● a303f6ae835d4cda91b5f41e3c258af2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Масльоха Юлія Олександрівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108,+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 33 320 913,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 166000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №27 «Орлятко» Кам’янської міської ради за адресою: просп. Наддніпрянський, 5». Коригування (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51937, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Наддніпрянський, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | На підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 14:51 |
Перелік змін.doc | |
27 лютого 2020 14:51 |
ТД Орлятко.docx | |
27 лютого 2020 14:51 |
ТД Орлятко(нова редакція).docx |
27 лютого 2020 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2020 14:51 |
Перелік змін.doc
|
|||
27 лютого 2020 14:51 |
ТД Орлятко.docx
|
|||
27 лютого 2020 14:51 |
ТД Орлятко(нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова спроможність
Дата подання: 26 лютого 2020 12:30
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:00
Згідно з п.5.4.3. тендерної документації учасники торгів повинні подати копію звіту про рух грошових коштів. Наше підприємство надає довідку у довільній формі, про те, що ми не подаємо цей звіт, так як є суб'єктом малого підприємства. Так само, в цьому пункті зазначено, що "Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середньо арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції". Якім документом в даному випадку підтвердити фінансову спроможність (середньо річний обіг коштів)? Чи достатньо буде подати довідку у довільній формі про рух грошових коштів за останні чотири роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5.4.3. тендерної документації, передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції - Копії звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завіреного печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*. У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, що зазначені у кваліфікаційних критеріях, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Стосується оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 лютого 2020 13:56
Дата відповіді: 26 лютого 2020 14:49
Форма тенедерної пропозиції передбачає зі сторони учасника вказати строк гарантії на виконані роботи. В пректі договору в додатку 2 до тендерної документаці вказаний строк гарантії 10 років. Просимо дати розяснення: учасник повинен прописати свій строк гарантії, який потім буде відкоректований в договорі чи строк гарантії 10 років вказаний в договорі є обовязковою вимогою і його треба підтвердити в тендерній пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк гарантії 10 років вказаний в договорі, є обовязковою вимогою і його треба підтвердити в тендерній пропозиції.
Форма подачи тендерной документации
Дата подання: 28 лютого 2020 12:03
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:02
"Всі документи що входять до складу тендерної пропозиції надаються в одному файлі у форматі PDF..." Максимальный размер файлов подачи 49Мегбайт, а весь пакет составляет 700 Мегбайт. Как подавать? Придется делить на части.
Відповідь: Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format).
підтвердження технічним, якісним, кількісним вимогам
Дата подання: 28 лютого 2020 14:01
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:09
п.6 передбачено :"Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації....... Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у ліцензованому програмному комплексі."
Питання : Хто повинен надати Інформацію розраховану у ліцензованому програмному комплексі - всі Учасники до проведення торгів або ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- розрахунками загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України).
Тобто, договірна ціна з розрахунками повинна бути розрахована учасником на ліцензованому програмному комплексі, звісно окрім проекту календарного графіку виконання робіт, який розробляється учасником відповідно до норм Мінрегіонбуду України.
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- розрахунками загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України).
Тобто, договірна ціна з розрахунками повинна бути розрахована учасником на ліцензованому програмному комплексі, звісно окрім проекту календарного графіку виконання робіт, який розробляється учасником відповідно до норм Мінрегіонбуду України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000945-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:20225439
Дата подання: 09 квітня 2020 13:29
Скасування висновків Тендерного комітету зазначених у Протоколах засідання №3 та №4 від 06.04.2020р.
Ознайомившись с протоколом засідання тендерного комітету №3 від 06.04 2020 року по закупівлі «Реконструкція комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №27 «Орлятко» Кам’янської міської ради за адресою: просп. Наддніпрянський, 5». Коригування (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) маємо заперечення до зроблених висновків, а саме:
1.У тендерній пропозиції Асоціації «Комплект» була надана довідка №5 від 05.03.2020р. «Про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі», в якій вказані власні та орендовані механізми. В частині 2 п.3-11 вказана техніка, яка у разі потреби буде орендуватись у ФОП Хітько І.О., згідно з договором оренди №20\01-20 від 20.01.2020р. Разом з договором оренди ми надали довідку №27 від 05.03.2020р. «Про ненадання технічних паспортів на спецтехніку», в якій пояснили, що у разі залучення машин та механізмів для виконання робіт ми получаємо необхідну спецтехніку в повністю справному стані, з технічними паспортами на неї згідно плану робіт. У теперішній час вся техніка та технічні паспорти на неї знаходяться у власника.
2.На вимогу Тендерної документації п. 5.3. «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» Асоціація «Комплект» надала «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів», згідно додатку 7. Також у ТД зазначено «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років».
На підтвердження відповідного досвіду у Довідці №7 від 05.03.2020р. п1-2 зазначені договори з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ):
Договір №83248238 від 28.03.2017р «Капітальний ремонт будівлі Донецького юридичного інституту УМВС України у м.Кривий Ріг» (сума договору 32 552 633,64 грн)
Договір №83248228 від 28.03.2017р «Капітальний ремонт будівлі Донецького національного університету економіки і торгівлі у м. Кривий Ріг» (сума договору 8 181 515,34грн)
Вартість кожного договору складає не менше 30% від суми нашої тендерної пропозиції.
Згідно вимогам тендерної документації, ми надали сканкопії договорів, додаткових угод, акти виконаних робіт, акти передачі об’єктів замовнику. Разом с тим, ми надали лист-відгук від Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).
Усі інші договори (п.3-7 Довідки) були надані виключно, як додаткова інформація про замовників та види робіт, які виконувала Асоціація «Комплект» за останні 4 роки.
Тобто, Асоціація «Комплект» надала не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції» та наданням додатковї інформації не порушила умови тендерної документації.
3.Відповідно до розділу 1 п.3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція повинна складатись з: Витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів)
На підтвердження платника ПДВ Асоціація «Комплект» надала сканкопію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість №100349497 серія НБ№335755 від 08.09.2011р., яке підтверджує реєстрацію Асоціації «Комплект», як платника ПДВ. Дата реєстрації платника податку 22.07.1997р. На сайті офіційного видання ДФС України «Вісник – все про податки» зазначено «Отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників.
Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником ПДВ є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному вебпорталі ДФС, яка оновлюється щоденно та в реєстрі платників податку на додану вартість». https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv
Також нами надана довідка №25 від 05.03.2020р., яка обґрунтовує не надання Витягу з реєстру платників єдиного податку. Дивіться файли, викладені у тендерній пропозиції (Статут. документиpdf.pdf, Фінансова спроможність.pdf).
Головними принципами при проведенні держзакупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність використання коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням;
Замовник торгів повинен керуватися принципами справедливості і рівності по відношенню до учасників торгів. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, надаються рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації.
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «СК «Стройінвест», яка прийнята тендерним комітетом, виникають наступні питання:
1.Договірну ціну, локальні кошториси та усі додатки до них складено станом на 27 березня 2019 року. Дивимося у тендерній документації дату складання експертного звіту щодо кошторисної частини проектної документації. 27 березня 2019 року! Помилка? Співпадіння? Та ні, наврядше… Це свідчить про те, що експертний кошторис в електронному вигляді, якимось дивним чином, потрапив до учасника торгів, а учасник навіть не виправив дату! У будь-якому випадку, замовник не може прийняти тендерну пропозицію, в якій договірна ціна, локальні кошториси та усі додатки до них, складені в програмі АВК на дату більш ніж на рік раніше, чим проводилась тендерна закупівля.
2.Аналізуємо локальний кошторис N2-1-2 на загально-будівельні роботи (пункти 9 – 22 «віконні та віконно-дверні блоки металопластикові»). У технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) по цим позиціям чітко вказано виробника та назву профілю REHAU GENEO. Тоді, про який еквівалент йде мова у локальному кошторисі N2-1-2 до тендерної пропозиції? Учасник просто не видалив фразу «або єквівалент» з електронної версії експертгого кошторису, який він мав ще на етапі підготовки тендерної пропозиції. Учасник торгів у своій тендерній пропозиції повинен чітко визначати запропонований виріб, вказаний у технічному завданні. У тендерного комітету повинно виникнуте це питання.
3.Вивчивши запитання учасників та відповіді замовника на них по цьому ж об’єкту (оголошена у системі PROZORRO 28.01.2020 р. ID: UA-2020-01-28-002824-a), знаходимо прохання одного з учасників «Для коректного складання, розрахування та подальшого оформлення тендерної пропозиції у вигляді кошторисної документації (згідно вимог тендеру) просимо для усіх учасників тендерних торгів надати кошторис без цінових показників у вигляді "ims" формату.» Відповідь замовника : «Надання технічного завдання на закупівлю у вигляді "ims" формату не передбачено законодавством». Але, враховуючи все вищенаведене, наявність у одного з учасників електронної версії експертного кошторису саме і є порушенням законодавства та принципа рівного доступу всіх учасників до інформації.
4.У тендерній документації чітко зазначено:«Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у ліцензованому програмному комплексі.» У файлі «Інформація щодо технічних характеристик», наданому ТОВ «СК «Стройінвест» у складі тендерної пропозиції, зазначено, що до пропозиції надається розрахунок вартості, складений в програмному комплексі АВК, але ніде не сказано, що він є ліцензійним. Також факт використання ліцензійної версії АВК не підтверджено наданням ліцензії, встановленого зразка. Відсутність цієї інформації та цього документу є прямим порушенням умов тендерної документації.
5.Розглянувши документи ТОВ «СК «Стройінвест» що до п.5.3.3 Тендерної документації про надання листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, бачимо листи-відгуки від Департамента капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Ці листи-відгуки надаються на тендер, де замовником є теж Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Замовник приймає лист - відгук від самого себе? Надання листів-відгуків учасником торгів від конкретного замовника на тендер того ж самого замовника є некоректним та неможливим для прийняття тендерним комітетом.
Виходячи зі всього вищезазначеного, вимагаємо:
- Розглянути заперечення, що до висновків тендерного комітету у протоколі засідання №3 від 06.04.2020 р. стосовно Асоціації «Комплект».
- Прийняти до уваги та розглянути підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «Стройінвест».
- Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СК «Стройінвест» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та принципам здійснення державних закупівель.
- Керуючись головним принципом здійснення державних закупівель, яким є максимальна економія та ефективність використання коштів та яка в даному випадку складає більше ніж 3 мільйони гривень, визнати переможцем торгів Асоціацію «Комплект».
Розгорнути
Згорнути
1.У тендерній пропозиції Асоціації «Комплект» була надана довідка №5 від 05.03.2020р. «Про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі», в якій вказані власні та орендовані механізми. В частині 2 п.3-11 вказана техніка, яка у разі потреби буде орендуватись у ФОП Хітько І.О., згідно з договором оренди №20\01-20 від 20.01.2020р. Разом з договором оренди ми надали довідку №27 від 05.03.2020р. «Про ненадання технічних паспортів на спецтехніку», в якій пояснили, що у разі залучення машин та механізмів для виконання робіт ми получаємо необхідну спецтехніку в повністю справному стані, з технічними паспортами на неї згідно плану робіт. У теперішній час вся техніка та технічні паспорти на неї знаходяться у власника.
2.На вимогу Тендерної документації п. 5.3. «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» Асоціація «Комплект» надала «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів», згідно додатку 7. Також у ТД зазначено «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років».
На підтвердження відповідного досвіду у Довідці №7 від 05.03.2020р. п1-2 зазначені договори з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ):
Договір №83248238 від 28.03.2017р «Капітальний ремонт будівлі Донецького юридичного інституту УМВС України у м.Кривий Ріг» (сума договору 32 552 633,64 грн)
Договір №83248228 від 28.03.2017р «Капітальний ремонт будівлі Донецького національного університету економіки і торгівлі у м. Кривий Ріг» (сума договору 8 181 515,34грн)
Вартість кожного договору складає не менше 30% від суми нашої тендерної пропозиції.
Згідно вимогам тендерної документації, ми надали сканкопії договорів, додаткових угод, акти виконаних робіт, акти передачі об’єктів замовнику. Разом с тим, ми надали лист-відгук від Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).
Усі інші договори (п.3-7 Довідки) були надані виключно, як додаткова інформація про замовників та види робіт, які виконувала Асоціація «Комплект» за останні 4 роки.
Тобто, Асоціація «Комплект» надала не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції» та наданням додатковї інформації не порушила умови тендерної документації.
3.Відповідно до розділу 1 п.3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція повинна складатись з: Витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів)
На підтвердження платника ПДВ Асоціація «Комплект» надала сканкопію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість №100349497 серія НБ№335755 від 08.09.2011р., яке підтверджує реєстрацію Асоціації «Комплект», як платника ПДВ. Дата реєстрації платника податку 22.07.1997р. На сайті офіційного видання ДФС України «Вісник – все про податки» зазначено «Отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників.
Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником ПДВ є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному вебпорталі ДФС, яка оновлюється щоденно та в реєстрі платників податку на додану вартість». https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv
Також нами надана довідка №25 від 05.03.2020р., яка обґрунтовує не надання Витягу з реєстру платників єдиного податку. Дивіться файли, викладені у тендерній пропозиції (Статут. документиpdf.pdf, Фінансова спроможність.pdf).
Головними принципами при проведенні держзакупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність використання коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням;
Замовник торгів повинен керуватися принципами справедливості і рівності по відношенню до учасників торгів. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, надаються рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації.
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «СК «Стройінвест», яка прийнята тендерним комітетом, виникають наступні питання:
1.Договірну ціну, локальні кошториси та усі додатки до них складено станом на 27 березня 2019 року. Дивимося у тендерній документації дату складання експертного звіту щодо кошторисної частини проектної документації. 27 березня 2019 року! Помилка? Співпадіння? Та ні, наврядше… Це свідчить про те, що експертний кошторис в електронному вигляді, якимось дивним чином, потрапив до учасника торгів, а учасник навіть не виправив дату! У будь-якому випадку, замовник не може прийняти тендерну пропозицію, в якій договірна ціна, локальні кошториси та усі додатки до них, складені в програмі АВК на дату більш ніж на рік раніше, чим проводилась тендерна закупівля.
2.Аналізуємо локальний кошторис N2-1-2 на загально-будівельні роботи (пункти 9 – 22 «віконні та віконно-дверні блоки металопластикові»). У технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) по цим позиціям чітко вказано виробника та назву профілю REHAU GENEO. Тоді, про який еквівалент йде мова у локальному кошторисі N2-1-2 до тендерної пропозиції? Учасник просто не видалив фразу «або єквівалент» з електронної версії експертгого кошторису, який він мав ще на етапі підготовки тендерної пропозиції. Учасник торгів у своій тендерній пропозиції повинен чітко визначати запропонований виріб, вказаний у технічному завданні. У тендерного комітету повинно виникнуте це питання.
3.Вивчивши запитання учасників та відповіді замовника на них по цьому ж об’єкту (оголошена у системі PROZORRO 28.01.2020 р. ID: UA-2020-01-28-002824-a), знаходимо прохання одного з учасників «Для коректного складання, розрахування та подальшого оформлення тендерної пропозиції у вигляді кошторисної документації (згідно вимог тендеру) просимо для усіх учасників тендерних торгів надати кошторис без цінових показників у вигляді "ims" формату.» Відповідь замовника : «Надання технічного завдання на закупівлю у вигляді "ims" формату не передбачено законодавством». Але, враховуючи все вищенаведене, наявність у одного з учасників електронної версії експертного кошторису саме і є порушенням законодавства та принципа рівного доступу всіх учасників до інформації.
4.У тендерній документації чітко зазначено:«Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у ліцензованому програмному комплексі.» У файлі «Інформація щодо технічних характеристик», наданому ТОВ «СК «Стройінвест» у складі тендерної пропозиції, зазначено, що до пропозиції надається розрахунок вартості, складений в програмному комплексі АВК, але ніде не сказано, що він є ліцензійним. Також факт використання ліцензійної версії АВК не підтверджено наданням ліцензії, встановленого зразка. Відсутність цієї інформації та цього документу є прямим порушенням умов тендерної документації.
5.Розглянувши документи ТОВ «СК «Стройінвест» що до п.5.3.3 Тендерної документації про надання листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, бачимо листи-відгуки від Департамента капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Ці листи-відгуки надаються на тендер, де замовником є теж Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Замовник приймає лист - відгук від самого себе? Надання листів-відгуків учасником торгів від конкретного замовника на тендер того ж самого замовника є некоректним та неможливим для прийняття тендерним комітетом.
Виходячи зі всього вищезазначеного, вимагаємо:
- Розглянути заперечення, що до висновків тендерного комітету у протоколі засідання №3 від 06.04.2020 р. стосовно Асоціації «Комплект».
- Прийняти до уваги та розглянути підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «Стройінвест».
- Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СК «Стройінвест» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та принципам здійснення державних закупівель.
- Керуючись головним принципом здійснення державних закупівель, яким є максимальна економія та ефективність використання коштів та яка в даному випадку складає більше ніж 3 мільйони гривень, визнати переможцем торгів Асоціацію «Комплект».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:09
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Стосовно ненадання учасником копій технічних паспортів на техніку. Ч.5 розділу 3 Тендерної документації містить вимогу, щодо надання Учасниками довідки, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Разом із тим Ч.5 розділу 3 Тендерної документації зазначено: якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. Тендерна документація не містить виключних вимог щодо можливості ненадання технічних паспортів на вказану техніку.
АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" було надано технічні паспорти не на всі орендовані механізми, що зазначені нею у довідці про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, чим порушено вказану вимогу ТД.
2. Стосовно аналогічних договорів. Згідно з ч. 5.3. Розділу 3 ТД Учасники мають надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів. Разом із тим потрібно надати завірені копії підтверджуючих документів та оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, із зазначенням інформації про належне виконання договору.
Учасником - АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" було надано довідку по виконання аналогічних договорів, в якій зазначено 7 договорів, проте не надано підтвердження всіх договорів вказаних ним у довідці, а лише підтверджено виконання договорів вказаних в п.1 та п.2 вказаної довідки. Та поміж іншого не надано листів-відгуків від контрагентів на договори зазначені ним в вищезазначеній довідці в п.6 та п.7, чим порушено вказану вимогу ТД.
3. ч.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція Учасника повинна містити поміж іншого витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). Як вбачається АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" у складі тендерної пропозиції було надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100349497. Проте, Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із Реєстру в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України). А отже, учасником - АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" не дотримано вимоги ТД у цій частині.
Разом із тим повідомляємо, що згідно зі ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, АБО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗВЕРНЕНЬ АБО НА ПІДСТАВІ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Крім того ч.2 ст.18 Закону передбачено, що Учасники можуть подати скаргу до органу оскарження на умови тендерної документації, проте як вбачається Учасником АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" відповідні вимоги чи скарги на умови ТД не подавались.
4. Варто зауважити, що всі учасники процедури закупівлі мали рівний доступ до експертного звіту який міститься у складі ТД, у якому зазначено, що загальна кошторисна вартість будівництва розрахована станом на 27.03.2019 р. Учасником - ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», на підставі вищевказаного документу було розраховано договірну ціну у відповідності до експертного звіту. У замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, так як у ТД відсутня вимога щодо дати складання договірної ціни в поточних цінах на визначену дату.
Додаток 3 до тендерної документації - Технічне завдання на закупівлю, складене замовником у відповідності до локальних кошторисів, вираз (або еквівалент) міститься лише в примітці вказаного додатку. Учасником - ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» при складанні кошторисної документації було зазначено у локальному кошторисі № 2-1-2 на загально-будівельні роботи вираз «або еквівалент». У замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, так як договірна ціна містить локальні кошториси, що складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
5. Щодо ліцензії програмного комплексу, то в документації зазначено, що «Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у ліцензованому програмному комплексі» без вимоги та обов’язку надання такої ліцензії.
Таким чином, зауваження щодо ненадання на ліцензійний комплекс ліцензії, або повідомлення про його відповідність вимог тендерної документації необґрунтоване, а отже у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
6. Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» подано листи-відгуки у відповідності до вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Жодних обмежень щодо контрагентів тендерна документація не містить. На підставі вищенаведеного у Замовника були відсутні підстави для відхилення Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
1. Стосовно ненадання учасником копій технічних паспортів на техніку. Ч.5 розділу 3 Тендерної документації містить вимогу, щодо надання Учасниками довідки, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Разом із тим Ч.5 розділу 3 Тендерної документації зазначено: якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. Тендерна документація не містить виключних вимог щодо можливості ненадання технічних паспортів на вказану техніку.
АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" було надано технічні паспорти не на всі орендовані механізми, що зазначені нею у довідці про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, чим порушено вказану вимогу ТД.
2. Стосовно аналогічних договорів. Згідно з ч. 5.3. Розділу 3 ТД Учасники мають надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів. Разом із тим потрібно надати завірені копії підтверджуючих документів та оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, із зазначенням інформації про належне виконання договору.
Учасником - АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" було надано довідку по виконання аналогічних договорів, в якій зазначено 7 договорів, проте не надано підтвердження всіх договорів вказаних ним у довідці, а лише підтверджено виконання договорів вказаних в п.1 та п.2 вказаної довідки. Та поміж іншого не надано листів-відгуків від контрагентів на договори зазначені ним в вищезазначеній довідці в п.6 та п.7, чим порушено вказану вимогу ТД.
3. ч.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція Учасника повинна містити поміж іншого витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). Як вбачається АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" у складі тендерної пропозиції було надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100349497. Проте, Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із Реєстру в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України). А отже, учасником - АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" не дотримано вимоги ТД у цій частині.
Разом із тим повідомляємо, що згідно зі ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, АБО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗВЕРНЕНЬ АБО НА ПІДСТАВІ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Крім того ч.2 ст.18 Закону передбачено, що Учасники можуть подати скаргу до органу оскарження на умови тендерної документації, проте як вбачається Учасником АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" відповідні вимоги чи скарги на умови ТД не подавались.
4. Варто зауважити, що всі учасники процедури закупівлі мали рівний доступ до експертного звіту який міститься у складі ТД, у якому зазначено, що загальна кошторисна вартість будівництва розрахована станом на 27.03.2019 р. Учасником - ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», на підставі вищевказаного документу було розраховано договірну ціну у відповідності до експертного звіту. У замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, так як у ТД відсутня вимога щодо дати складання договірної ціни в поточних цінах на визначену дату.
Додаток 3 до тендерної документації - Технічне завдання на закупівлю, складене замовником у відповідності до локальних кошторисів, вираз (або еквівалент) міститься лише в примітці вказаного додатку. Учасником - ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» при складанні кошторисної документації було зазначено у локальному кошторисі № 2-1-2 на загально-будівельні роботи вираз «або еквівалент». У замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, так як договірна ціна містить локальні кошториси, що складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
5. Щодо ліцензії програмного комплексу, то в документації зазначено, що «Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у ліцензованому програмному комплексі» без вимоги та обов’язку надання такої ліцензії.
Таким чином, зауваження щодо ненадання на ліцензійний комплекс ліцензії, або повідомлення про його відповідність вимог тендерної документації необґрунтоване, а отже у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
6. Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» подано листи-відгуки у відповідності до вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Жодних обмежень щодо контрагентів тендерна документація не містить. На підставі вищенаведеного у Замовника були відсутні підстави для відхилення Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" |
26 709 999,98
UAH з ПДВ
|
26 709 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
30 025 044,67
UAH з ПДВ
|
29 858 044,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "НВО "Созидатель" |
32 281 741,23
UAH з ПДВ
|
30 025 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ФОНД РОЗВИТКУ РЕГІОНУ" |
33 320 913,60
UAH з ПДВ
|
31 525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" #20225439 |
Відхилено |
26 709 999,98
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 15:10
|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
29 858 044,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 15:11
|
Додаткова угода №17.pdf | укладений |
17 червня 2024 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:11
|
Додаткова угода №16.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 12:34
|
ДУ №11.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2022 11:26
|
ду №10.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 09:52
|
ДУ №8.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 10:01
|
ДУ №7.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 11:26
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 16:02
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 16:42
|
Договір №98 04-20-Б.pdf | укладений |
24 квітня 2020 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 98/04-20-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 квітня 2020 — 17 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
23 387 522,94
UAH (в тому числі ПДВ 3 897 920,49 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувались при укладанні договору. |