Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплект)
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000924-a db01f7edde2344bb9d3d2688f6cb6e38
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 11:39
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Інтерактивний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:19
Допорог_інтерактивний компл.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 18 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:51
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником оприлюднено документацію допорогової закупівлі, де чітко визначено дії Замовника у разі надання учасником, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною неповного переліку документів та інформації, та/ або невідповідності наданої інформації та/або документів умовам закукпівлі. Пропозиція учасника, яка є найбільш економічно вигідної, але не відповідає вимогам документації буде Замовником відхилена без можливості надання права та часу на усунення недоліків. Документацією закупівлі визначено відповідні марки, які Замовник бажає придбати за умовами допорогової закупівлі
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:02
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:10
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником здійснюється закупівля інтерактивного комплексу з застосуванням допорогової закупівлі, які відповідно до НАКАЗУ № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" не підпадає під норми закупівель, які проводяться згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII. Враховуючи вищенаведене, Замовник має право визначати конткрні вимоги до предмету закупівлі, виходячи з власних потреб, у тому числі навіть визначати конркетні модела та марки. Порядок оцінки пропозиції викладено у документації допорогової закупівлі
Документація
Дата подання: 19 лютого 2020 13:41
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:12
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Умовами документації допорогової закупівлі визначені весь перелік послуг, що має надати Учасник та включити у вартість товару. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання у вартість товару не включається
Щодо аналогів
Дата подання: 20 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:15
Шановний Замовнику, чи будете ви розглядати аналоги?
Відповідь: Враховуючи те, що закупівля здійснбюється відповідно до НАКАЗУ № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" , Замовнико визначено марку підвісного екрану та технічні вимоги, яким має відповідати мультимедійний проектор. Тому будь-який Учасник торгів має виконати вимоги документації допорогової закупівлі та аналоги Учасник має право запропонувати лише у відношенні мультимедійного проектору
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000924-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2976218289
Дата подання: 20 лютого 2020 19:41
1
Доводимо до Вашого відома, що авторизаційний лист видається одному учаснику. Ви прописали умови під конкретного учасника?

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Вимагаємо убрати дискримінаційну вимоги та не спорювати результати торгів такими умовами, які Ви застосовуєте до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 09:20
Тендерний комітет Замовник розглянув вашу вимогу та повідомляє, що вказана допорогова закупівля здійснюється Замовником відповідно до НАКАЗУ № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" . Враховуючи вищенаведене, норми Закону України "Про публічні закупівлі" не розповсюджують свою дії та вимоги на вказані закупівлі. Замовником визначені предмет закупівлі, встановлено технічни авимоги та перелік документів щодо якості та закупівлі офіційного обладнання виходячи з власних потреб
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000924-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2976218289
Дата подання: 21 лютого 2020 10:31
1
Лист видається одному учаснику. Все. Epson нікому більше ні напише листа, таки в них правила, тобто за вашіми умовами, в закупівлі зможе прийняти участь лише ОДИН учасник. Усі ознаки того, що Ви прописали тендер під конкретного учасника

Звертаю увагу на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2020 10:53
Наголошуємо, що Замовником здійснюється закупівля з застосування процедури допорогової закупівлі, на яку не розповсюджуються вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" . Умови документації та вимоги до продукції встановлюються Замовником, у тому числі і в частині документально підтвердження можливості поставки відповідного товару
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 44 227,44
UAH з ПДВ
44 227,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА" 50 970,00
UAH з ПДВ
50 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 лютого 2020 16:16
Описи завірена копія.pdf
24 лютого 2020 16:16
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:38
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 44 227,44
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:17
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2934518686
Переможець 50 970,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2934518686
50 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 10:54
Договір Уманська.pdf укладений
04 березня 2020 10:51