Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
163 305,00 UAH
UA-2020-02-18-000827-c ● cf3ca864bf31409187e4618f2795637e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986380 |
Місцезнаходження: | 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
Контактна особа: |
Ахмедова Дарина Сергіївна 096-098-48-22 onko2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 14:22 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 163 305,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 633,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт.
Персональний комп"ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 13:48 |
ДКТ_3021 - зі змінами.doc |
19 лютого 2020 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2020 13:48 |
ДКТ_3021 - зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 19 лютого 2020 09:51
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:44
Шановний Замовнику! Просимо звернути Вашу увагу на те, що дані характеристики персонального комп'ютера неможливо виконати за даний бюджет закупівлі.
Прохання або зменшити кількість ПК, які закуповуються, або збільшити бюджет закупівлі.
Відповідь: Ціна сформована згідно проведеного моніторингу, аналізу ринку за допомогою системи ProZorro.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:40
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В оголошенні не вказано а ні торгової марки, а ні моделі товару, Ви можете запропонувати аналог, який буде мати відповідні характеристики товару згідно оголошення.
Так, до участі ФО-П - допускаємо. Для ФО-П - розглядатимемо ціну як остаточну без додавання до його ціни суму ПДВ 20%, для платників ПДВ – остаточну ціну, яка вже включатиме в себе ПДВ.
Так, до участі ФО-П - допускаємо. Для ФО-П - розглядатимемо ціну як остаточну без додавання до його ціни суму ПДВ 20%, для платників ПДВ – остаточну ціну, яка вже включатиме в себе ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 лютого 2020 11:13
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:58
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2020 12:34
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:52
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Будь-ласка, уважно читайте документацію.
1 - До торгів допускаються аналоги та еквіваленти товару, про що вказано в додатку № 2. Щодо характеристики процессора (при поданні еквівалента або аналога) то вона буде визначатись за його продуктивністю.
2 - згідно закупівлі, потрібна лише поставка товару яка відповідатиме вимогам Замовника.
1 - До торгів допускаються аналоги та еквіваленти товару, про що вказано в додатку № 2. Щодо характеристики процессора (при поданні еквівалента або аналога) то вона буде визначатись за його продуктивністю.
2 - згідно закупівлі, потрібна лише поставка товару яка відповідатиме вимогам Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000827-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Лещенко Лідія Іванівна, Код ЄДРПОУ:2107516746
Дата подання: 04 березня 2020 11:30
Технічне пояснення
Доброго дня шановний тендерний комітет
Intel i3 8100 має характеристики: 4 ядра, 3.6GHz, 8 GT/s DMI, Intel UHD 630, L2: 4x256KB, L3: 6MB (сумарний кеш 7 мб), 14nm, 65W,
AMD Ryzen 3 3200 G має характеристики: 4 ядра, 3.6GHz, 4.0GHz, Radeon Vega 8, L2: 2MB, L3: 4MB (сумарно 8 мб), 65W
Процесор AMD Ryzen 3 3200 G в порівнянні з Intel i3 8100 має кращі характеристики, перевірити це ви можете на будь якому сайті порівняння потужності процесорів самостійно. Наприклад тут:https://versus.com/ru/amd-ryzen-3-3200g-vs-intel-core-i3-8100
З даного порівняння видно що процесор від АМД швидший всередньому на 5-8%.
Окрім того процесор від АМД має новішу та сучаснішу архітектуру.
Згідно всього вищесказаного дискваліфікація по об'єму кешу пам'яті не є вірної навіть з технічної точки зору.
Просимо скасувати рішення протоколу тендерного комітету та повторно розглянути нашу пропозицію згідно вищенаданої інформації.
Розгорнути
Згорнути
Intel i3 8100 має характеристики: 4 ядра, 3.6GHz, 8 GT/s DMI, Intel UHD 630, L2: 4x256KB, L3: 6MB (сумарний кеш 7 мб), 14nm, 65W,
AMD Ryzen 3 3200 G має характеристики: 4 ядра, 3.6GHz, 4.0GHz, Radeon Vega 8, L2: 2MB, L3: 4MB (сумарно 8 мб), 65W
Процесор AMD Ryzen 3 3200 G в порівнянні з Intel i3 8100 має кращі характеристики, перевірити це ви можете на будь якому сайті порівняння потужності процесорів самостійно. Наприклад тут:https://versus.com/ru/amd-ryzen-3-3200g-vs-intel-core-i3-8100
З даного порівняння видно що процесор від АМД швидший всередньому на 5-8%.
Окрім того процесор від АМД має новішу та сучаснішу архітектуру.
Згідно всього вищесказаного дискваліфікація по об'єму кешу пам'яті не є вірної навіть з технічної точки зору.
Просимо скасувати рішення протоколу тендерного комітету та повторно розглянути нашу пропозицію згідно вищенаданої інформації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" |
161 370,00
UAH з ПДВ
|
159 737,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
162 960,00
UAH з ПДВ
|
161 322,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лещенко Лідія Іванівна |
162 990,00
UAH з ПДВ
|
161 357,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
163 260,00
UAH з ПДВ
|
163 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" #2378916847 |
Відхилено |
159 737,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 11:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Рішення скасоване |
161 322,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 09:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
161 322,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 09:50
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Очікує рішення |
163 260,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:09
|
ФОП Лещенко Лідія Іванівна #2107516746 |
Відхилено |
161 357,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2020 14:37 |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відбувалась за рахунок економії коштів, після проведених відкритих торгів за закупівлею ID: UA-2020-01-21-001652-c. У зв’язку з розірванням договору за раніше вказаною закупівлею, дана закупівля відміняється. На кошти у сумі 600 тис. грн. в подальшому будуть оголошені відкриті торги. |