Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення: монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в закладах освiти мiста Бiлгород-Днiстровського»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000819-c ● d26844b5362846eba40759e417e617cb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29 |
Контактна особа: |
Вербицька Надія Валеріївна +380484927626 nadiavv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 12:03 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення: монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в закладах освiти мiста Бiлгород-Днiстровського»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актів в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 14:42 |
Тендер- РП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 21 лютого 2020 14:30
Дата відповіді: 24 лютого 2020 19:35
Питання. Кваліфікаційні критерії, відповідно до статті 16 Закону містять в п. 1.3.1 фразу: "Договір(-и) про виконання аналогічного договору, укладеного за останні два роки". Поясніть її значення, або змініть згідно змісту, який ви мали на увазі. Дякую.
Відповідь: Доброго вечора! Дякуємо за Ваше запитання. По суті питання повідомляємо наступне: фраза: "Договір(-и) про виконання аналогічного договору, укладеного за останні два роки", мається на увазі, що Учасник має змогу надати аналогічний договір за 2019 та/або 2018 рік, тобто за останні два роки.
Лист-відгук
Дата подання: 24 лютого 2020 12:54
Дата відповіді: 24 лютого 2020 19:44
Доброго дня! У кваліфікаційних вимогах, а саме про наявність досвіду виконання аналогічних договорів встановленам вимога " Відгук має бути виданий не раніше дати публікації оголошення про закупівлю." Скажіть, будь ласка, чим ви керуєтесь коли встановлюєте таку вимогу. Чому відгук від Замовника не може бути виданий, наприклад, в грудні 2019 року (якщо договір закінчився в грудні 2019 року) і ми відразу взяли відгук від Замовника. Чому ми повинні його отримувати і просити знову? Підтвердження факту надання якісних послуг може бути підтверджено відгуком, яка різниця в якому році він виданий??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Дана вимога була встановлена з метою отримання достовірних даних станом на 2020 рік від Замовника якому Учасник надавав послуги згідно листа-відгуку!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000819-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 25 березня 2020 14:49
Вимога
не погоджуємося в рішенням тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2020 15:27
Рішенням тендерного комітету від 16.03.2020р. ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» було визнано переможцем процедури відкритих торгів, тендерна пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пп.3 п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format) з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 3 до ТД). Відповідно до Додатку 3 до Тендерної Документації від Учасників вимагалось для підтвердження досвіду Учасника успішного проходження експертизи кошторисної документації відповідно до предмету закупівлі, у складі пропозиції надається сканований оригінал експертної оцінки. На виконання цієї вимоги ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» у складі своєї тендерної пропозиції надає експертну оцінку від 07 листопада 2019р. №ЕОПЧ-246710-19. В тендерній документації Замовника не вимагалось від Учасників подання у складі пропозиції експертного звіту щодо кошторисної документації.
Також, відповідно до п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Копію кваліфікаційного сертифікату виданого інженеру-проектувальнику (не менше 2 осіб) уповноваженим органом, роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Надати копію наказу про прийняття на роботу, копію трудової книжки та (або) копію трудового договору. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію». ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» виконав цю вимогу та надав у складі своєї тендерної пропозиції відповідні документи.
Також повідомляємо, що в п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначалось, що: «У випадку, якщо документи, які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів». Кожен Учасник мав право у складі своєї пропозиції надати лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів». Кожен Учасник мав право надати лист-пояснення.
Надана вимога, є по суті скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому розгляд такої скарги повинен здійснюватися в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яким чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі, а також відповідальність за порушення вимог цього Закону.
Статтею 18 зазначеного вище Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно ст..1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Відповідно до ч.3 ст.8 вищенаведеного Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Разом з тим, наголошуємо ще раз, що виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою оформлюються протоколом. При цьому відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть саме члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Враховуючи викладене, у разі якщо скаржник вважає, що процедура закупівлі проведено з порушеннями, він має право оскаржити дії замовника у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пп.3 п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format) з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 3 до ТД). Відповідно до Додатку 3 до Тендерної Документації від Учасників вимагалось для підтвердження досвіду Учасника успішного проходження експертизи кошторисної документації відповідно до предмету закупівлі, у складі пропозиції надається сканований оригінал експертної оцінки. На виконання цієї вимоги ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» у складі своєї тендерної пропозиції надає експертну оцінку від 07 листопада 2019р. №ЕОПЧ-246710-19. В тендерній документації Замовника не вимагалось від Учасників подання у складі пропозиції експертного звіту щодо кошторисної документації.
Також, відповідно до п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Копію кваліфікаційного сертифікату виданого інженеру-проектувальнику (не менше 2 осіб) уповноваженим органом, роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Надати копію наказу про прийняття на роботу, копію трудової книжки та (або) копію трудового договору. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію». ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» виконав цю вимогу та надав у складі своєї тендерної пропозиції відповідні документи.
Також повідомляємо, що в п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначалось, що: «У випадку, якщо документи, які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів». Кожен Учасник мав право у складі своєї пропозиції надати лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів». Кожен Учасник мав право надати лист-пояснення.
Надана вимога, є по суті скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому розгляд такої скарги повинен здійснюватися в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яким чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі, а також відповідальність за порушення вимог цього Закону.
Статтею 18 зазначеного вище Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно ст..1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Відповідно до ч.3 ст.8 вищенаведеного Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Разом з тим, наголошуємо ще раз, що виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою оформлюються протоколом. При цьому відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть саме члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Враховуючи викладене, у разі якщо скаржник вважає, що процедура закупівлі проведено з порушеннями, він має право оскаржити дії замовника у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-18-000819-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики, Код ЄДРПОУ:00228602
Дата подання: 26 березня 2020 21:18
Дата подання: 26 березня 2020 21:18
на рішення тендерного комітету
Скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” (Детальніше в скарзі)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2020 21:55
рішення від 30.03.2020 № 5962.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2020 № 7012.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 14:23
рішення від 13.04.2020 № 7012.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі по предмету - Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення: монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в закладах освiти мiста Бiлгород-Днiстровського» (Код ДК 021-2015 (CPV): 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування).Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-000819-c..- ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ" 546`000.00 грн з ПДВ.
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2020 15:58
Номер скарги: UA-2020-02-18-000819-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 28 квітня 2020 13:55
Дата подання: 28 квітня 2020 13:55
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 18:52
Рішення від 04.05.202 0№8404.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 18:52
Рішення від 19.05.2020 №9754.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 17:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ" |
256 100,00
UAH з ПДВ
|
122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
602 345,50
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
352 662,60
UAH з ПДВ
|
352 662,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики |
470 040,00
UAH з ПДВ
|
379 998,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
530 626,56
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ" |
690 211,88
UAH з ПДВ
|
546 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРРО-101" |
693 057,40
UAH з ПДВ
|
547 112,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
547 375,72
UAH з ПДВ
|
547 375,72
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ" #41809994 |
Рішення скасоване |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:46
|
ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ" #42282739 |
Рішення скасоване |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Рішення скасоване |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" #41623748 |
Рішення скасоване |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Рішення скасоване |
352 662,60
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики #00228602 |
Рішення скасоване |
379 998,96
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #13880445 |
Рішення скасоване |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ" #41809994 |
Рішення скасоване |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:58
|
ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ" #42282739 |
Відхилено |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 16:00
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Відхилено |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 16:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" #41623748 |
Відхилено |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 16:05
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Відхилено |
352 662,60
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 16:08
|
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики #00228602 |
Переможець |
379 998,96
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 16:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 травня 2020 15:05 |
Коментар щодо відміни: | У зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
08 травня 2020 15:05
|
Протокол засідання ТК |