Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)».
State classification code 021-2015: «66510000-8 Insurance services (Services on compulsory civil aviation insurance, namely, insurance of liability of organizations providing air navigation services for damage caused to third parties)»
Очікувана вартість
30 800 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000732-a 672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія

+380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Viktoriia
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Additional contacts: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 30 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 308 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 462000 UAH
Publication date: 18 лютого 2020 10:51
Enquiries until: 29 травня 2020 15:00
Complaints submission until: до 04 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 червня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 30 800 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 308 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

State classification code 021-2015: «66510000-8 Insurance services (Services on compulsory civil aviation insurance, namely, insurance of liability of organizations providing air navigation services for damage caused to third parties)»
CPV: 66510000-8
Період постачання: з 02 липня 2020 по 01 липня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Страхова премія вноситься Страхувальником у національній валюті України на поточний рахунок Страховика, на підставі рахунків-фактур, оформлених належним чином (кількість, сума, строк внесення платежів визначаються під час укладання Договору) Аванс 1 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:00
ТД нова редакція_2 страхування провайдера.doc
14 квітня 2020 10:28
ТД нова редакція_1 страхування провайдера.doc
18 лютого 2020 10:51
ТД страхування провайдера.doc
01 червня 2020 14:00
Зміни_2 до ТД страхування провайдера.pdf
14 квітня 2020 10:28
Зміни 1 до ТД страхування провайдера.PDF
03 березня 2020 09:42
Роз'яснення на запити 1-2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відносно страхових резервів
Дата подання: 27 лютого 2020 14:32
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:44
Шановний замовник, відповідно до пп. 14 п. 3 Розділу 3 тендерної документації, визначено, що учасник має надати «14) документальне підтвердження наявності у Учасника страхових резервів (згідно зі значенням рядка 1530 Форми 1 за 2019 рік) сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 № 3104, у сумі не менше ніж 1% від страхової суми визначеної в проекті договору (Додаток 4 до Тендерної документації) за курсом НБУ на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі;», просимо роз’яснити, що є правовою основою встановлення такої вимоги замовником, з посиланням на норми діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь розміщено окремим файлом "Роз'яснення на запити 1-2.pdf"
Про статутний капітал
Дата подання: 27 лютого 2020 14:33
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:44
Шановний замовник, відповідно до пп. 15 п. 3 Розділу 3 тендерної документації, визначено, що учасник має надати «15) документальне підтвердження наявності у учасника сплаченого статутного капіталу (пайовий капітал) (згідно зі значенням рядка 1400 Форми 1 за 2019 рік) сформованим у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 № 3104, у сумі не менше ніж 1% від страхової суми визначеної в проекті договору (Додаток 4 до Тендерної документації) за курсом НБУ на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, з копією такої Форми 1;» просимо роз’яснити, що є правовою основою встановлення такої вимоги замовником, з посиланням на норми діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь розміщено окремим файлом "Роз'яснення на запити 1-2.pdf"

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:33908322
Дата подання: 11 березня 2020 16:34
Скарга щодо порушення замовником законодавства шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a, ID672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Замовник у тендерній документації в частині господарської діяльності учасників закупівлі, інформація про закупівлю «ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)». Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-000732-a», встановив такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3, статтею 5 та частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є дії Замовника стосовно встановлення у Тендерній документації дискримінаційних вимог до суб'єктів господарювання (в тому числі по відношенню до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»), а також вимог, які обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 21:31
Рішення від 16.03.2020 №4949.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:29
Рішення від 31.03.2020 №6180 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ від 31.03.2020 №6180-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)»
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2020 10:44
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:33908322
Дата подання: 17 квітня 2020 14:26
Скарга щодо порушення замовником законодавства шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a, ID672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Замовник у тендерній документації в частині господарської діяльності учасників закупівлі, інформація про закупівлю «ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)». Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-000732-a», встановив таку вимогу, яка порушує принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3, статтею 5 та частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є дії Замовника стосовно встановлення у Тендерній Документації на закупівлю (затвердженої Рішенням Протоколом засідання тендерного комітету № 3 від 14.04.2020 року зі змінами, внесеними відповідно до рішення тендерного комітету від 14.04.2020 року) вимоги, яка є дискримінаційною та втручанням в господарську діяльність учасників, а також значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, а саме – розділом 3 Документації, до учасників встановлено наступну вимогу: "15) документальне підтвердження наявності у учасника активів (за 2019 рік) сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 № 3104 у сумі не менше ніж 2 млрд грн., з наданням форми 1 «Баланс»." Ця вимога обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:16
Рішення від 22.04.2020 № 7662 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:16
Рішення від 04.05.2020 № 8568.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2020 14:08
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 17 квітня 2020 17:54
Скарга щодо порушень, допущених Замовником під час проведення процедури закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a, ID: 672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Замовник встановив в Тендерній документації дискримінаційні вимоги, які у вказаній ним редакції та способі порушують вимоги частини 3 статті 5 та частини 2 статті 22 Закону, якими передбачена відсутність дискримінації учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані із його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Дискримінаційні вимоги в тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 66510000-8, Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам) UA-2020-02-18-000732-а: - п.п. 15 п. 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції»: «15) документальне підтвердження наявності у учасника активів (за 2019 рік) сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 року № 3104 у сумі не менше ніж 2 млрд. грн. з наданням форми 1 «Баланс»; - п.п. 17 в п.3.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції»: «17) документальне підтвердження наявності в учасника гарантійного фонду (за 2019 рік) сформованим у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 року № 3104 у сумі не менше ніж 350 млн. грн.., з наданням розділу 6 «Умови забезпечення платоспроможності страховика».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 14:23
рішення від 22.04.2020 № 7587 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:23
рішення від 12.05.2020 № 9125 .pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 23:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2020 14:06
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:32495221
Дата подання: 16 червня 2020 16:06
Скарга щодо порушення замовником законодавства шляхом прийняття рішення про дискваліфікацію за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a ID 672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПРАТ «СК «АЛЬЯНС». Причиною дискваліфікації зазначено, що тендерна пропозиція відхиляється на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - на вимогу замовника надати «підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді файлу електронної банківської гарантії» учасником не надано гарантію оформлену належним чином – надано гарантію (строком з 08.06.2020 до 09.10.2020 включно) на інший строк ніж 120 календарних днів. ПРАТ «СК «АЛЬЯНС» вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та інтереси Скаржника, як учасника Процедури закупівлі, на об'єктивний та неупереджений розгляд пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 22:50
Рішення від 18.06.2020 № 12054.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 22:50
Рішення від 08.07.2020 № 13292.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 19:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2020 20:06
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ АСК "ІНГО Україна", Код ЄДРПОУ:16285602
Дата подання: 17 червня 2020 16:54
Скарга щодо порушення замовником законодавства шляхом прийняття рішення про дискваліфікацію за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a ID 672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції АТ «СК «ІНГО». Пропозиція учасника АТ СК «ІНГО» відхиляється на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - на вимогу замовника надати «документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протоколи зборів засновників/учасників, накази про призначення та/або довіреність, контракт (або довідка, що контракт не укладався) або інші документи що підтверджують повноваження посадової особи учасника)» учасником не надано документи на підтвердження повноваження Сидорук С.М., який завірив Ліцензію Серія АВ № 546586; - на вимогу замовника надати «підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді файлу електронної банківської гарантії» учасником не надано гарантію оформлену належним чином – надано гарантію (строком до 12.11.2020) на інший строк ніж 120 календарних днів**; - на вимогу замовника про наступне «Тендерні пропозиції учасники повинні подавати українською мовою та/або англійською мовою. У разі, якщо у складі тендерної пропозиції є документи, викладені іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчені нотаріально. Тексти повинні бути автентичними.» учасником не надано переклади на українську мову Наказу № 01/к від 15.03.1994 року на призначення Голови Правління та аркушу трудової книжки Верстюк Н.Я., які викладені російською мовою, що не відповідає вимогам замовника. **- відповідно до п.3.2. тендерної документації «строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття (кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначеного електронною системою закупівель)» тобто по 06.10.2020 включно. АТ «СК «ІНГО» вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та інтереси Скаржника, як учасника Процедури закупівлі, на об'єктивний та неупереджений розгляд пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2020 20:06
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:33908322
Дата подання: 15 червня 2020 11:20
Скарга щодо порушення замовником законодавства шляхом прийняття рішення про дискваліфікацію за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a ID 672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ». У полі причина дискваліфікації зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»», а саме: - на вимогу замовника надати «підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді файлу електронної банківської гарантії» учасником не надано гарантію оформлену належним чином – надано гарантію (строком по 07.10.2020 включно) на інший строк ніж 120 календарних днів**. Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» а також права та інтереси Скаржника, як учасника Процедури закупівлі, на об'єктивний та неупереджений розгляд пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 19:43
рішення від 17.06.2020 № 11937 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 19:43
рішення від 06.07.2020 № 13103.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 10 липня 2020 18:00
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 17 червня 2020 17:58
Скарга щодо порушень, допущених Замовником під час прийняття рішення про дискваліфікацію учасника
Відхилення Замовником пропзиції ПрАТ "СК "ВУСО" порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Дії Замовника порушують права та законні інтереси Скаржника, пов’язані із його участю у Процедурі закупівлі та принципи проведення закупівель, передбачені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 17:30
рішення від 22.06.2020 № 12245.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 17:30
Рішення від 08.07.2020 № 13290.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 19:28
Номер скарги: UA-2020-02-18-000732-a.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:33908322
Дата подання: 17 липня 2020 14:07
Скарга щодо порушення законодавства спричиненого бездіяльністю замовника за предметом закупівлі ДК 021:2015 «66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільної авіації, а саме страхування відповідальності організацій, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, за шкоду, заподіяну третім особам)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000732-a ID 672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Пропозиції учасників:ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» та ПрАТ АСК «ІНГО Україна» не відповідають вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, у зв’язку з чим мають бути відхилені замовником на підставі ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не мають бути допущені до аукціону у відповідності до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 10:53
рішення від 21.07.2020 № 14007 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 10:53
рішення від 06.08.2020 № 15094 .pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:09

Документи подані скаржником

11 березня 2020 16:33
Скарга.pdf
11 березня 2020 16:33
ТД Титульный лист.pdf
11 березня 2020 16:33
Баланс.pdf
11 березня 2020 16:33
Компании.pdf
11 березня 2020 16:34
Лицензия.pdf
11 березня 2020 16:34
5000.pdf
12 березня 2020 11:39
2_5427106484653655322.pdf
27 березня 2020 14:17
Пояснення.pdf
27 березня 2020 17:41
Клопотання.pdf

Документи подані замовником

20 березня 2020 15:20
Пояснення Страхування.PDF

Документи Органу Оскарження

16 березня 2020 21:29
Рішення від 16.03.2020 №4949.pdf
03 квітня 2020 19:10
Рішення від 31.03.2020 №6180 .pdf

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 14:26
p.pdf
17 квітня 2020 14:26
Додаток бланк.pdf
17 квітня 2020 14:26
Скарга бланк.pdf
17 квітня 2020 14:26
Платіжне доручення 1.pdf
30 квітня 2020 21:10
Пояснення.pdf

Документи подані замовником

29 квітня 2020 14:46
Пояснення.PDF

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 17:54
Баланс.pdf
17 квітня 2020 17:54
Платіжне доручення 10502.pdf
17 квітня 2020 17:57
Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 17:57
Разділ 6.pdf
17 квітня 2020 17:57
Скарга.pdf

Документи подані замовником

05 травня 2020 14:40
Пояснення ВУСО.pdf

Документи подані скаржником

16 червня 2020 16:06
Скарга.pdf
16 червня 2020 16:06
2 сторінка платіжки.pdf
16 червня 2020 16:06
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

17 червня 2020 16:54
Скарга

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

15 червня 2020 11:19
рішення від 05.04.2019 № 4081.pdf
15 червня 2020 11:20
рішення від 05.04.2019 № 4082.pdf
15 червня 2020 11:20
Рішення від 23.07.2018 № 7359.pdf
15 червня 2020 11:20
Скарга до АМКУ.pdf
15 червня 2020 11:20
2 стр. платежки.pdf
15 червня 2020 11:20
5000,00.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

17 червня 2020 17:58
Скарга.pdf
17 червня 2020 17:58
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

17 липня 2020 14:07
Скарга 17.07.2020.pdf
17 липня 2020 14:07
АМК 5000,00 грн.pdf
17 липня 2020 14:07
зачисление.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000013 ● 6fc6c7d4859b4109bfef04e68f7a2aeb
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-02-18-000732-a 18.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-23 17:42:04

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.07.2020 № 208

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-02-18-000732-a.b8,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-02-18-000732-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 17 липня 2020 року № 203 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 23 липня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 08:55:40

Відповідь

Взято до відома


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-02-18-000732-a672b085eb9044f74869e1226bbcd9a49
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА" Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 серпня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 10:53
Довідка_ДФС_18082020.pdf
17 серпня 2020 16:16
Dovidka_20196547890160556639.pdf.p7s
17 серпня 2020 16:16
Dovidka_20196547890160556639.pdf
17 серпня 2020 16:13
Розрахунок тарифу.PDF
17 серпня 2020 16:13
Розрахунок тарифу.p7s
08 червня 2020 12:48
Електронний підпис
08 червня 2020 12:48
Електронний підпис
05 червня 2020 15:57
Електронний підпис
05 червня 2020 15:57
Електронний підпис
05 червня 2020 14:46
3.1.9.3Трудова угода.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.3Трудова угода.pdf
05 червня 2020 14:46
3.1.9.2 наказ.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.2 наказ.pdf
05 червня 2020 14:46
3.1.9.1 протокол.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.1 протокол.pdf
05 червня 2020 14:46
Ліцензія.zip
05 червня 2020 14:46
Довіреність 30.zip
05 червня 2020 14:46
Гарантия 18216-1.zip
20 березня 2020 12:38
Електронний підпис
20 березня 2020 12:38
Електронний підпис
19 березня 2020 16:14
Електронний підпис
19 березня 2020 16:14
Електронний підпис
19 березня 2020 16:08
ліцензія.zip
19 березня 2020 16:08
Довіреність_оригінал.zip
19 березня 2020 16:08
Гарантія 18216.zip
19 березня 2020 16:08
3.9_Гарантія_ціна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.9_Гарантія_ціна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.7_Субпідрядник_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.7_Субпідрядник_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.6_ТехнЯкісКільк_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.6_ТехнЯкісКільк_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.5_Відхилення_по_17.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.5_Відхилення_по_17.pdf
19 березня 2020 16:08
3.4_120_дн_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.4_120_дн_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.17_НДУ_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.17_НДУ_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.15_Статутний_капітал_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.14_Резерви_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.14_Резерви_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.14_15_Форма1_Т2.PDF.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.14_15_Форма1_Т2.PDF
19 березня 2020 16:08
3.1.13_Рейтинг_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.13_Рейтинг_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Згода_з_умовами_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Згода_з_умовами_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Договір_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Договір_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.10_ТехЗавдання_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.10_ТехЗавдання_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.3_Трудова_угода_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.3_Трудова_угода_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.2_Наказ2015_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.2_Наказ2015_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.1_Протокол2015_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.1_Протокол2015_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.8_Перестрахування_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.8_Перестрахування_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.7_ДАС_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.7_ДАС_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.6_Ліцензія_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.6_Ліцензія_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.5_Стаття17_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.5_Стаття17_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.3_Аналог_договір_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.3_Аналог_договір_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_Працівники_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_Працівники_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Шрайбман_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Шрайбман_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Дзюбенко_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Дзюбенко_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом2_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом1_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Шрайбман_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.1_МТЗ_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.1_МТЗ_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.3_ВитягЄДР_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.3_ВитягЄДР_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.2_Додаток 5_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.2_Додаток 5_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_СупровЛистСтатут_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст21-31_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст21-31_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст11-20_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст11-20_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст1-10_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст1-10_Т2.pdf

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:38
19130 СК УНІВЕРСАЛЬНА p7s.7z
05 червня 2020 16:38
_ліцензія Банку.pdf
05 червня 2020 16:37
_довіреність Мороз.pdf
05 червня 2020 16:37
_витяг з наказу Мороз.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 10:41
Електронний підпис
08 червня 2020 10:41
Електронний підпис
08 червня 2020 10:33
Цінова пропозиція.PDF
08 червня 2020 10:33
1.1) Статут 27.04.20.pdf
08 червня 2020 10:33
1.3) Протокол 36 від 22.04.20.pdf
08 червня 2020 10:33
1.4) Протокол 37 від 24.04.20.PDF
08 червня 2020 10:33
3_Витяг 02.06.2020.pdf
08 червня 2020 10:33
14_Форма 1 2019.PDF
08 червня 2020 10:33
15_Довідка правочин.PDF
08 червня 2020 10:33
032_protokol_20042018.pdf
08 червня 2020 10:33
034_protokol_19042019.pdf
08 червня 2020 10:33
контракт_ Авдєєв 15.01.2019.pdf
08 червня 2020 10:33
13_Рейтинг.PDF

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 14:49
Рейтинг_Скан.pdf
08 червня 2020 14:49
Рейтинг.zip
08 червня 2020 14:49
Підписаний_14.1.Ф1.pdf.pdf
08 червня 2020 14:49
Ліцензія_скан.pdf
08 червня 2020 14:49
Довіреність_скан.pdf
08 червня 2020 14:49
Довiренiсть_Рижий.zip
08 червня 2020 14:49
Гарантия_3613.zip
08 червня 2020 14:49
UA4000170401_15233.doc.zip
08 червня 2020 14:49
Лiцензiя.zip

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 10:41
Електронний підпис
08 червня 2020 10:41
Електронний підпис
08 червня 2020 10:33
Цінова пропозиція.PDF
08 червня 2020 10:33
1.1) Статут 27.04.20.pdf
08 червня 2020 10:33
1.3) Протокол 36 від 22.04.20.pdf
08 червня 2020 10:33
1.4) Протокол 37 від 24.04.20.PDF
08 червня 2020 10:33
3_Витяг 02.06.2020.pdf
08 червня 2020 10:33
14_Форма 1 2019.PDF
08 червня 2020 10:33
15_Довідка правочин.PDF
08 червня 2020 10:33
032_protokol_20042018.pdf
08 червня 2020 10:33
034_protokol_19042019.pdf
08 червня 2020 10:33
контракт_ Авдєєв 15.01.2019.pdf
08 червня 2020 10:33
13_Рейтинг.PDF

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 серпня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 10:53
Довідка_ДФС_18082020.pdf
17 серпня 2020 16:16
Dovidka_20196547890160556639.pdf.p7s
17 серпня 2020 16:16
Dovidka_20196547890160556639.pdf
17 серпня 2020 16:13
Розрахунок тарифу.PDF
17 серпня 2020 16:13
Розрахунок тарифу.p7s
08 червня 2020 12:48
Електронний підпис
08 червня 2020 12:48
Електронний підпис
05 червня 2020 15:57
Електронний підпис
05 червня 2020 15:57
Електронний підпис
05 червня 2020 14:46
3.1.9.3Трудова угода.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.3Трудова угода.pdf
05 червня 2020 14:46
3.1.9.2 наказ.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.2 наказ.pdf
05 червня 2020 14:46
3.1.9.1 протокол.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.1 протокол.pdf
05 червня 2020 14:46
Ліцензія.zip
05 червня 2020 14:46
Довіреність 30.zip
05 червня 2020 14:46
Гарантия 18216-1.zip
20 березня 2020 12:38
Електронний підпис
20 березня 2020 12:38
Електронний підпис
19 березня 2020 16:14
Електронний підпис
19 березня 2020 16:14
Електронний підпис
19 березня 2020 16:08
ліцензія.zip
19 березня 2020 16:08
Довіреність_оригінал.zip
19 березня 2020 16:08
Гарантія 18216.zip
19 березня 2020 16:08
3.9_Гарантія_ціна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.9_Гарантія_ціна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.7_Субпідрядник_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.7_Субпідрядник_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.6_ТехнЯкісКільк_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.6_ТехнЯкісКільк_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.5_Відхилення_по_17.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.5_Відхилення_по_17.pdf
19 березня 2020 16:08
3.4_120_дн_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.4_120_дн_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.17_НДУ_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.17_НДУ_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.15_Статутний_капітал_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.14_Резерви_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.14_Резерви_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.14_15_Форма1_Т2.PDF.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.14_15_Форма1_Т2.PDF
19 березня 2020 16:08
3.1.13_Рейтинг_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.13_Рейтинг_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Згода_з_умовами_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Згода_з_умовами_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Договір_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Договір_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.10_ТехЗавдання_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.10_ТехЗавдання_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.3_Трудова_угода_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.3_Трудова_угода_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.2_Наказ2015_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.2_Наказ2015_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.1_Протокол2015_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.1_Протокол2015_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.8_Перестрахування_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.8_Перестрахування_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.7_ДАС_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.7_ДАС_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.6_Ліцензія_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.6_Ліцензія_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.5_Стаття17_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.5_Стаття17_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.3_Аналог_договір_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.3_Аналог_договір_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_Працівники_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_Працівники_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Шрайбман_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Шрайбман_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Дзюбенко_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Дзюбенко_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом2_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом1_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Шрайбман_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.1_МТЗ_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.1_МТЗ_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.3_ВитягЄДР_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.3_ВитягЄДР_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.2_Додаток 5_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.2_Додаток 5_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_СупровЛистСтатут_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст21-31_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст21-31_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст11-20_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст11-20_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст1-10_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст1-10_Т2.pdf

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 14:49
Рейтинг_Скан.pdf
08 червня 2020 14:49
Рейтинг.zip
08 червня 2020 14:49
Підписаний_14.1.Ф1.pdf.pdf
08 червня 2020 14:49
Ліцензія_скан.pdf
08 червня 2020 14:49
Довіреність_скан.pdf
08 червня 2020 14:49
Довiренiсть_Рижий.zip
08 червня 2020 14:49
Гарантия_3613.zip
08 червня 2020 14:49
UA4000170401_15233.doc.zip
08 червня 2020 14:49
Лiцензiя.zip

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:38
19130 СК УНІВЕРСАЛЬНА p7s.7z
05 червня 2020 16:38
_ліцензія Банку.pdf
05 червня 2020 16:37
_довіреність Мороз.pdf
05 червня 2020 16:37
_витяг з наказу Мороз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА"

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"

ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС" 24 440 000,00
UAH
23 415 999,00
UAH
Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" 30 500 000,00
UAH
23 416 000,00
UAH
Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" 27 985 000,00
UAH
27 985 000,00
UAH
Документи
Приватне акціонерне товариство "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА" 30 799 500,00
UAH
30 799 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 серпня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 10:53
Довідка_ДФС_18082020.pdf
17 серпня 2020 16:16
Dovidka_20196547890160556639.pdf.p7s
17 серпня 2020 16:16
Dovidka_20196547890160556639.pdf
17 серпня 2020 16:13
Розрахунок тарифу.PDF
17 серпня 2020 16:13
Розрахунок тарифу.p7s
08 червня 2020 12:48
Електронний підпис
08 червня 2020 12:48
Електронний підпис
05 червня 2020 15:57
Електронний підпис
05 червня 2020 15:57
Електронний підпис
05 червня 2020 14:46
3.1.9.3Трудова угода.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.3Трудова угода.pdf
05 червня 2020 14:46
3.1.9.2 наказ.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.2 наказ.pdf
05 червня 2020 14:46
3.1.9.1 протокол.pdf.p7s
05 червня 2020 14:46
3.1.9.1 протокол.pdf
05 червня 2020 14:46
Ліцензія.zip
05 червня 2020 14:46
Довіреність 30.zip
05 червня 2020 14:46
Гарантия 18216-1.zip
20 березня 2020 12:38
Електронний підпис
20 березня 2020 12:38
Електронний підпис
19 березня 2020 16:14
Електронний підпис
19 березня 2020 16:14
Електронний підпис
19 березня 2020 16:08
ліцензія.zip
19 березня 2020 16:08
Довіреність_оригінал.zip
19 березня 2020 16:08
Гарантія 18216.zip
19 березня 2020 16:08
3.9_Гарантія_ціна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.9_Гарантія_ціна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.7_Субпідрядник_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.7_Субпідрядник_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.6_ТехнЯкісКільк_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.6_ТехнЯкісКільк_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.5_Відхилення_по_17.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.5_Відхилення_по_17.pdf
19 березня 2020 16:08
3.4_120_дн_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.4_120_дн_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.17_НДУ_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.17_НДУ_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.15_Статутний_капітал_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.14_Резерви_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.14_Резерви_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.14_15_Форма1_Т2.PDF.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.14_15_Форма1_Т2.PDF
19 березня 2020 16:08
3.1.13_Рейтинг_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.13_Рейтинг_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Згода_з_умовами_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Згода_з_умовами_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Договір_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.11_Договір_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.10_ТехЗавдання_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.10_ТехЗавдання_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.3_Трудова_угода_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.3_Трудова_угода_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.2_Наказ2015_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.2_Наказ2015_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.9.1_Протокол2015_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.9.1_Протокол2015_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.8_Перестрахування_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.8_Перестрахування_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.7_ДАС_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.7_ДАС_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.6_Ліцензія_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.6_Ліцензія_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.5_Стаття17_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.5_Стаття17_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.3_Аналог_договір_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.3_Аналог_договір_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_Працівники_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_Працівники_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Шрайбман_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Шрайбман_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Дзюбенко_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_ПД_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Дзюбенко_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_наказ_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом2_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом1_Дзюбенко_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Шрайбман_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Левіна_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.2_диплом_Левіна_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.4.1_МТЗ_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.4.1_МТЗ_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.3_ВитягЄДР_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.3_ВитягЄДР_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.2_Додаток 5_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.2_Додаток 5_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_СупровЛистСтатут_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст21-31_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст21-31_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст11-20_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст11-20_Т2.pdf
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст1-10_Т2.pdf.p7s
19 березня 2020 16:08
3.1.1_Статут_ст1-10_Т2.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 10:41
Електронний підпис
08 червня 2020 10:41
Електронний підпис
08 червня 2020 10:33
Цінова пропозиція.PDF
08 червня 2020 10:33
1.1) Статут 27.04.20.pdf
08 червня 2020 10:33
1.3) Протокол 36 від 22.04.20.pdf
08 червня 2020 10:33
1.4) Протокол 37 від 24.04.20.PDF
08 червня 2020 10:33
3_Витяг 02.06.2020.pdf
08 червня 2020 10:33
14_Форма 1 2019.PDF
08 червня 2020 10:33
15_Довідка правочин.PDF
08 червня 2020 10:33
032_protokol_20042018.pdf
08 червня 2020 10:33
034_protokol_19042019.pdf
08 червня 2020 10:33
контракт_ Авдєєв 15.01.2019.pdf
08 червня 2020 10:33
13_Рейтинг.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 16:38
19130 СК УНІВЕРСАЛЬНА p7s.7z
05 червня 2020 16:38
_ліцензія Банку.pdf
05 червня 2020 16:37
_довіреність Мороз.pdf
05 червня 2020 16:37
_витяг з наказу Мороз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"
#32495221
Переможець 23 415 999,00
UAH
17 серпня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"
#32495221
23 415 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 13:45
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 18:04
Договір від 02.09.2020 № 4-407_2020 ПАТ СК АЛЬЯНС.pdf укладений
03 вересня 2020 18:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 03 вересня 2022
Сума оплати за договором: 23 415 999,00
UAH