Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (папір для друку формату А-4)
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000731-c ● 62141e5333544bbd89e777200629515e
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 26281249 |
Вебсайт: | https://hr.court.gov.ua/tu21/ |
Місцезнаходження: | 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36 |
Контактна особа: |
Маштабей Олександр Степанович +380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 14:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 14:09 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7066 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (папір для друку формату А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, за адресами місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та ТУ ДСА України у Харківській області, Додаток 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 15:26 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
27 лютого 2020 15:26 |
Перелік змін.docx | |
27 лютого 2020 15:26 |
ПР внесення змін до ТД.docx.pdf | |
18 лютого 2020 14:05 |
Проект договору 2020.doc | |
18 лютого 2020 14:05 |
Тендерна документація.docx |
27 лютого 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2020 15:26 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
27 лютого 2020 15:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 лютого 2020 15:26 |
ПР внесення змін до ТД.docx.pdf
|
|||
18 лютого 2020 14:05 |
Проект договору 2020.doc
|
|||
18 лютого 2020 14:05 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо доставки товару
Дата подання: 24 лютого 2020 10:20
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:31
Просимо надати інформації про місцезнаходження судів, за якими має бути здійсненні доставка товару ( надати інформації про повну адресу для розрахунку вартості цих витрат)
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000731-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41702405
Дата подання: 24 лютого 2020 10:18
дискримінаціні вимоги щодо характеристик товрау, що закуповується
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 15:22
Замовником детально вивчено вимогу, та, керуючись нормами ст.ст.3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII повідомляємо, що Замовником визначено характеристики паперу, які повністю задовольняють його потреби, виходячи з техніки, яка використовується. Визначені Замовником характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам діючого законодавства в частині відсутності дискримінаційних умов та можливості запропонувати з боку учасників торгів декілька марок паперу різних виробників з показниками, що відповідають технічним вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000731-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 17 березня 2020 11:48
Щодо відхилення ФОП Виноградов С.М.
Відповідно до умов документації вимагалося надати:
п.8 Довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 10 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій;
ФОП Виноградов не надав дану довідку у складі своєї пропозиції.
Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем та відхилити пропозицію
ФОП Виноградов, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
п.8 Довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 10 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій;
ФОП Виноградов не надав дану довідку у складі своєї пропозиції.
Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем та відхилити пропозицію
ФОП Виноградов, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-18-000731-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА СІД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41702405
Дата подання: 29 лютого 2020 20:22
Дата подання: 29 лютого 2020 20:22
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовником встановлено у тендерній документації вимоги, яким задовільняє товар лише єдиного виробника
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 04.03.2020№4099.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 18:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович |
529 950,00
UAH з ПДВ
|
487 554,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" |
529 526,04
UAH з ПДВ
|
508 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПФ Бригантина |
521 470,80
UAH з ПДВ
|
516 170,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович #2093727953 |
Переможець |
487 554,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 13:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 березня 2020 10:44 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції Учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. На даний час у Замовника виникла нагальна потреба у збільшенні обсягу та місця надання послуг. Отже оголошена закупівля Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000731-c. не повністю відповідає потребам Замовника. У зв’язку із неможливістю збільшення обсягу, місця надання послуг та ціни закупівлі після укладання договору, Замовник вважає за доцільне відмінити закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (папір для друку формату А-4). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-000731-c. на підставі пункту першого частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.». |
Документи:
20 березня 2020 10:44
|
Протокол відміни |