Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 344 600,00 UAH
UA-2020-02-18-000612-c 9d9c419bbade4beb995a8057b9e88ff0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Віталійович

0666428954
+30989935426
kvk6_kbo_kr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Кропивницька виправна колонія (№6)"
Код ЄДРПОУ: 08563777
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул.Яновського 50
Контактна особа: Сергій Віталійович
0666428954, +30989935426
kvk6_kbo_kr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Рішенням виконавчого комітету Кіровоградської міської ради №588 від 20 жовтня 2015 року комплекс будівель і споруд ДУ "Кропивницька виправна колонія (№6)" переведено до категорії жилих (будівлі-гуртожитки). Крім того на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КІРОВОГРАДОБЛЕНЕРГО» від постачання електричної енергії, було створено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», з метою здійснення діяльності з постачання електричної енергії споживачам. Абзацами 1-8 пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2628-VIIІ) визначені наступні вимоги стосовно діяльності нового (відокремленого) постачальника електричної енергії: «... під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб'єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб'єктів господарювання. З метою забезпечення надійного та безперервного постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам відокремлення оператора системи розподілу, здійснюється з урахуванням вимог цього пункту, а саме: суб’єкт господарювання, створений у результаті здійснення заходів з відокремлення з метою забезпечення постачання електричної енергії споживачам, у строк не пізніше ніж 12 місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов'язаний в установленому порядку отримані ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; упродовж двох років з 01 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь. Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб'єкт господарювання. Упродовж строку виконання електропостачальником, створеним у результаті здійснення заходів з відокремлення, функції постачальника універсальних послуг: тариф на послуги постачальника універсальних послуг встановлюється Регулятором відповідно до затвердженої ним Методики; надання універсальних послуг здійснюється з дотриманням умов щодо виконання спеціальних обов'язків для забезпечення загальносуспільних інтересів, передбачених статтею 62 цього Закону...». Крім того, п.4 ч.3 ст.62 Закону вказує, що до загальносуспільних інтересів, які можуть забезпечуватися Кабінетом Міністрів України шляхом покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку, належить захист здоров’я, життя та власності населення. Згідно п.96 ч.1 ст.1 Закону учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії у порядку, передбаченому цим Законом. П.84 ч.1 ст.1 Закону вказує, що споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання. На виконання вищенаведених вимог законодавства, постановою НКРЕКП № 429 від 14.06.2018 р. ТОВ «КОЕК» надано ліцензію з постачання електричної енергії споживачу та на якого покладається виконання функції постачальника універсальної послуги на території Кіровоградської області (відповідно до Постанови НКРЕКП від 26.10.2018 № 1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території»). Територією ліцензованої діяльності ТОВ «КОЕК», як постачальника універсальних послуг, являється територія Кіровоградської області, оскільки на цій території здійснював діяльність попередній постачальник за регульованим тарифом (ПрАТ «Кіровоградобленерго», який в результаті заходів відокремлення створив ТОВ «КОЕК»). Отже, в силу вище перелічених вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» та за результатом заходів з відокремлення - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОНОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» почало виконувати функції постачальника універсальних послуг на території Кіровоградської області протягом двох років, починаючи з 01.01.2019 р. Ч. 1 та п.2 ч.2 ст. 62 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначає, що з метою забезпечення загального економічного інтересу в електроенергетичній галузі України, необхідного для задоволення інтересів громадян, суспільства і держави, та забезпечення сталого довгострокового розвитку електроенергетичної галузі і конкурентоспроможності національної економіки України на учасників ринку відповідно до цієї статті можуть бути покладені спеціальні обов'язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії. До спеціальних обов'язків, що покладаються на учасників ринку електричної енергії відповідно до цього Закону для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, належать, виконання функцій постачальника універсальних послуг. Частиною 1 статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено, що перехідні положення Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019- VIII: «Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року до 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, налаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності га на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 нього Закону». А в абз.4 ч.2 ст.63 Законом України «Про ринок електричної енергії» зазначено, що: «...У межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінанійних засадах». Питання формування ціни на універсальні послуги регулюється Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р. № 1177, якою затверджено «Порядок формування ціни на універсальні послуги». Із наведеного вбачається, що порядок визначення ціни на універсальні послуги є нормативно регульованим, прозорим та відкритим. Крім того, НКРЕКП на офіційному веб-сайті за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?news=8598 розмістила інформацію, в якій зазначено: «Так, відповідно до положень Закону із змінами визначено, що тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно, універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 Закону. Таким чином, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, право на універсальну послугу мають побутові, малі непобутові споживачі, бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та інші споживачі, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт.» На підставі вищевикладеного, керуючись чинним законодавством, для забезпечення загальносуспільних інтересів, в тому числі із захисту здоров’я та життя населення представники сторін дійшли висновку застосування переговорної процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 – 09310000-5 (електроенергія – Універсальна послуга).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 14:10
Оскарження наміру укласти договір: 24 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Рішенням виконавчого комітету Кіровоградської міської ради №588 від 20 жовтня 2015 року комплекс будівель і споруд ДУ "Кропивницька виправна колонія (№6)" переведено до категорії жилих (будівлі-гуртожитки). Крім того на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КІРОВОГРАДОБЛЕНЕРГО» від постачання електричної енергії, було створено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», з метою здійснення діяльності з постачання електричної енергії споживачам. Абзацами 1-8 пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2628-VIIІ) визначені наступні вимоги стосовно діяльності нового (відокремленого) постачальника електричної енергії: «... під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб'єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб'єктів господарювання. З метою забезпечення надійного та безперервного постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам відокремлення оператора системи розподілу, здійснюється з урахуванням вимог цього пункту, а саме: суб’єкт господарювання, створений у результаті здійснення заходів з відокремлення з метою забезпечення постачання електричної енергії споживачам, у строк не пізніше ніж 12 місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов'язаний в установленому порядку отримані ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; упродовж двох років з 01 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь. Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб'єкт господарювання. Упродовж строку виконання електропостачальником, створеним у результаті здійснення заходів з відокремлення, функції постачальника універсальних послуг: тариф на послуги постачальника універсальних послуг встановлюється Регулятором відповідно до затвердженої ним Методики; надання універсальних послуг здійснюється з дотриманням умов щодо виконання спеціальних обов'язків для забезпечення загальносуспільних інтересів, передбачених статтею 62 цього Закону...». Крім того, п.4 ч.3 ст.62 Закону вказує, що до загальносуспільних інтересів, які можуть забезпечуватися Кабінетом Міністрів України шляхом покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку, належить захист здоров’я, життя та власності населення. Згідно п.96 ч.1 ст.1 Закону учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії у порядку, передбаченому цим Законом. П.84 ч.1 ст.1 Закону вказує, що споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання. На виконання вищенаведених вимог законодавства, постановою НКРЕКП № 429 від 14.06.2018 р. ТОВ «КОЕК» надано ліцензію з постачання електричної енергії споживачу та на якого покладається виконання функції постачальника універсальної послуги на території Кіровоградської області (відповідно до Постанови НКРЕКП від 26.10.2018 № 1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території»). Територією ліцензованої діяльності ТОВ «КОЕК», як постачальника універсальних послуг, являється територія Кіровоградської області, оскільки на цій території здійснював діяльність попередній постачальник за регульованим тарифом (ПрАТ «Кіровоградобленерго», який в результаті заходів відокремлення створив ТОВ «КОЕК»). Отже, в силу вище перелічених вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» та за результатом заходів з відокремлення - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОНОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» почало виконувати функції постачальника універсальних послуг на території Кіровоградської області протягом двох років, починаючи з 01.01.2019 р. Ч. 1 та п.2 ч.2 ст. 62 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначає, що з метою забезпечення загального економічного інтересу в електроенергетичній галузі України, необхідного для задоволення інтересів громадян, суспільства і держави, та забезпечення сталого довгострокового розвитку електроенергетичної галузі і конкурентоспроможності національної економіки України на учасників ринку відповідно до цієї статті можуть бути покладені спеціальні обов'язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії. До спеціальних обов'язків, що покладаються на учасників ринку електричної енергії відповідно до цього Закону для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, належать, виконання функцій постачальника універсальних послуг. Частиною 1 статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено, що перехідні положення Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019- VIII: «Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року до 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, налаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності га на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 нього Закону». А в абз.4 ч.2 ст.63 Законом України «Про ринок електричної енергії» зазначено, що: «...У межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінанійних засадах». Питання формування ціни на універсальні послуги регулюється Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р. № 1177, якою затверджено «Порядок формування ціни на універсальні послуги». Із наведеного вбачається, що порядок визначення ціни на універсальні послуги є нормативно регульованим, прозорим та відкритим. Крім того, НКРЕКП на офіційному веб-сайті за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?news=8598 розмістила інформацію, в якій зазначено: «Так, відповідно до положень Закону із змінами визначено, що тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно, універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 Закону. Таким чином, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, право на універсальну послугу мають побутові, малі непобутові споживачі, бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та інші споживачі, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт.» На підставі вищевикладеного, керуючись чинним законодавством, для забезпечення загальносуспільних інтересів, в тому числі із захисту здоров’я та життя населення представники сторін дійшли висновку застосування переговорної процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 – 09310000-5 (електроенергія – Універсальна послуга).

Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1494000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Яновського, Кропивницький, Кіровоградська область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42132581
Переможець 1 344 600,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:10

Документи

18 лютого 2020 14:10
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:09
електроенергія.jpg
18 лютого 2020 14:09
електроенергія 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 14:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42132581
1 344 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2020 14:10
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:09
електроенергія.jpg
18 лютого 2020 14:09
електроенергія 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:11
додаткова угода.jpg зміни до договору
03 березня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:16
договір електроенергія 001.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія 002.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія 003.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія 004.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія 005.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія 006.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія 007.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14
договір електроенергія.jpg укладений
25 лютого 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 1.2 додатку №1 до договору №10-65К/К-04 від 25.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: №10-65 К/К-04
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-65 К/К-04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 334 319,30
UAH (в тому числі ПДВ 222 386,55 UAH)