Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000609-b 172896429ce94137b09ca25d1e9228d0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Перетятько Юлія Вікторівна

380444561599 julya4561599@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19137032
Вебсайт: http://ssm.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2
Контактна особа: Перетятько Юлія Вікторівна
380444561599
julya4561599@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 16:45
Початок аукціону: 24 лютого 2020 15:01
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійний проектор. Згідно вимог Документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мультимедійний проектор. Згідно вимог Документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Довженка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з дати підписання Видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:03
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:26
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми приймоємо пропозиції з торговими марками та моделями не гіршої якості. Всіх Учасників зобов'язуємо закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. До торгів допучкаємо ФОП не платник податку ПДВ. Пропозиція без ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Очікувана вартість з ПДВ включає в себе всі податки та збори. В нашій закупівлі мають право подавати Учасники платники податку з ПДВ так і неплатники.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000609-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 24 лютого 2020 16:03
Щодо невідповідності пропозиції ФОП Андросович Сергій Адамович
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ФОП Андросович Сергій Адамович не відповідає вимогам Документації проведення (допорогової) закупівлі, а саме - у складі пропозиції Учасника не надано наступні документи: 1. Заповнена форма цінової пропозиції відповідно до Додатку 2 до документації. 2. Лист-згоду на обробку персональних даних (для фізичної особи. 3. Копію аналогічного договору (не менше 1-го договору) та документа (документів), що підтверджує виконання цього договору, а саме первинного документа (документів), що визначений в договорі (накладної/тощо). 4. Сертифікати відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або інші документи згідно з технічними вимогами, що видані виробнику на продукцію встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) або обґрунтування його відсутності. До того ж, взагалі не зрозуміло який саме проектор запропонував даний Учасник. Тому, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Андросович Сергій Адамович як таку, що не відповідає вимогам Документації проведення (допорогової) закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 09:22
Відхилення пропозиції Учасника, який не надав документи відповідно пунктам Документації 9.1, 9.6, 9.7, 9.8
Відхилення пропозиції Учасника
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000609-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Андросович Сергій Адамович, Код ЄДРПОУ:2371213034
Дата подання: 26 лютого 2020 13:53
Вимога щодо дискваліфікації
ФОП Андросович С.А. інформує, що всі документи згідно списку є на сайті.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 17:28
Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно вимогам Документації перелічені документи повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів. У разі ненадання зазначених документів, пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником. Документи які надані після завершення аукціону не розглядаються та відхиляються!!!!!!!! Всі учасники знаходяться в рівних умовах!
Розгорнути Згорнути
Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно вимогам Документації перелічені документи повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів. У разі ненадання зазначених документів, пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником. Документи які надані після завершення аукціону не розглядаються та відхиляються!!!!!!!! Всі учасники знаходяться в рівних умовах!
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000609-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Андросович Сергій Адамович, Код ЄДРПОУ:2371213034
Дата подання: 26 лютого 2020 17:44
Вимога щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику. ФОП Андросович С.А. повідомляє, що такої вимоги, як подання всіх документів до початку аукціону не було в переліку тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 10:01
Відхилити вимогу ФОП Андросович С.А.
Шановний Учаснику ФОП Андросович Сергій Адамович відповідно до НАКАЗУ № 10 ВІД 19.03.2019 (зі змінами) "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Відповідно до вимог Документації 9. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи відповідно пунктам (9.1. - 9.8)
Перелічені документи повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів.
У разі ненадання зазначених документів, пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000609-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 26 лютого 2020 15:11
Щодо кваліфікації ФОП Сидько Олександр Вадимович
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 1 Документації проведення (допорогової) закупівлі для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії сертифікатів відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або інші документи згідно з технічними вимогами, що видані виробнику на продукцію встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) або обґрунтування його відсутності. Звертаємо Вашу увагу, що ФОП Сидько Олександр Вадимович надав у складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності та Декларацію про відповідність, строк чинності яких закінчився (чинні до 15.08.2019 року), що ставить під сумнів якість запропонованого обладнання. Тому, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Сидько Олександр Вадимович як таку, що не відповідає вимогам Документації проведення (допорогової) закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 10:53
Задовільнити вимогу ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС"
Доброго дня! Шановний Учаснику, Уповноважена особа врахує Вашу вимогу при розгляді наданої пропозиції та зазначних документів від ФОП Сидько Олександр Вадимович.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 16 258,00
UAH з ПДВ
16 258,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ" 19 300,00
UAH з ПДВ
18 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 19 600,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 17:20
Про_несертифікацію.PDF
24 лютого 2020 17:20
Пропозиція.PDF
24 лютого 2020 17:20
Pasport BENQ проектор.pdf
24 лютого 2020 17:20
СЕС Проектор, монітор.pdf
24 лютого 2020 17:20
Досвід дог2-2.pdf
24 лютого 2020 17:20
Досвід дог2-1.pdf
24 лютого 2020 17:20
Досвід дог2.PDF
24 лютого 2020 17:20
Персон дані 1.pdf
21 лютого 2020 16:43
Лист постач 2.PDF
21 лютого 2020 16:43
Паспорт код1.pdf
21 лютого 2020 16:43
Док Андросович1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 09:04
Проп. NEW.pdf
21 лютого 2020 16:27
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:26
Висновок СЕС (1).pdf
21 лютого 2020 16:26
Технічні вимоги 144.pdf
21 лютого 2020 16:26
Лист-Згода на бланку.pdf
21 лютого 2020 16:26
Використання печатки.pdf
21 лютого 2020 16:26
Свідоцтво.pdf
21 лютого 2020 16:26
Виписка.pdf
21 лютого 2020 16:26
Passport.pdf
21 лютого 2020 16:26
ИННкод.pdf
21 лютого 2020 16:26
Форма №4-ОПП.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 17:40
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:39
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 17:39
Установчі документи.pdf
20 лютого 2020 17:39
Уповноважена особа.pdf
20 лютого 2020 17:39
Технічні вимоги згода.pdf
20 лютого 2020 17:39
Таблиця відповідності.pdf
20 лютого 2020 17:39
Згода на обробку ПД.pdf
20 лютого 2020 17:39
Документи якості.pdf
20 лютого 2020 17:39
Довідка ліцензування.pdf
20 лютого 2020 17:39
Довідка досвід.pdf
20 лютого 2020 17:39
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

ФОП "СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Відхилено 16 258,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 17:45
ФОП "СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ"
#3250907410
Відхилено 18 999,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 11:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 19 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 19 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 18:12

Документи

25 лютого 2020 17:44
рішення 25.pdf

Документи

28 лютого 2020 11:56
35.pdf

Документи

28 лютого 2020 11:58
36.pdf

Документи

04 березня 2020 18:10
рішення 47.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій