Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
77 850,00 UAH
UA-2020-02-18-000596-c 9666107bb4b346d8bc161373be6b52a2
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військово – медичний клінічний центр Західного регіону
Код ЄДРПОУ: 08160677
Місцезнаходження замовника: Україна , Львівська обл., Львів, 79010, м. Львів вул. Личаківська, 26, Хірургічний корпус, каб. 104
Контактна особа замовника: Пода Валентин
0672581362
VALPODA82@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:57
Очікувана вартість: 77 850,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 389,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1055 пач.
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Личаківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020  —  04 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 пач.
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Личаківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020  —  04 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється банківським переказом на рахунок Продавця, що зазначений в цьому Договорі. Розрахунки за наданий товар проводяться після фактичного його отримання та належним чином оформлених документів, що складаються з Рахунка – фактури та видаткової накладної (в двох екземплярах підписаних Продавецем протягом 30 банківських днів ( за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 лютого 2020 13:09
Проект договору на папір.doc
18 лютого 2020 13:09
Документація папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:25
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо товару викладені в технічному завдані. ФОПи мають право брати участь у закупівлі і їх цінова пропозиція подається як остаточна, яка і буде оцінюватись Замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 74 580,48
UAH з ПДВ
70 113,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 75 227,74
UAH з ПДВ
70 135,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 18:06
maestro standard+.pdf
25 лютого 2020 18:06
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 лютого 2020 18:06
Протокол.pdf
25 лютого 2020 18:06
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
25 лютого 2020 18:06
Наказ.pdf
25 лютого 2020 18:06
МТБ.pdf
25 лютого 2020 18:06
ліцензування.pdf
25 лютого 2020 18:06
Документи.pdf
25 лютого 2020 18:06
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 18:06
дов_дка про довк_лля.pdf
25 лютого 2020 18:06
гарантія якості.pdf
25 лютого 2020 18:06
Витяг ПДВ Ромус.pdf
25 лютого 2020 18:06
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
25 лютого 2020 18:06
Виписка.pdf
25 лютого 2020 18:06
2 ч. 1 ст 17.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 10:09
Пропозиція.pdf
25 лютого 2020 10:09
Документи.pdf
25 лютого 2020 10:09
Документи 2.pdf
25 лютого 2020 10:09
Витяг ЕДР.pdf
25 лютого 2020 10:09
СЕС Стора (Новий).PDF
25 лютого 2020 10:09
Захист довкілля 2020.pdf
25 лютого 2020 10:09
Витяг ПДВ (2).PDF
25 лютого 2020 10:09
Наказ (Зав-рений).pdf
25 лютого 2020 10:09
Статут від 06.06.2019р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 70 113,42
UAH з ПДВ
02 березня 2020 15:24

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
70 113,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Ромус.pdf укладений
06 березня 2020 16:03

Актуальні тендери

До пошуку