Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
30 500,00 UAH
UA-2020-02-18-000560-a ● c1624a79e232468a851aa6a7be004973
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Вінницька обласна Рада" |
Код ЄДРПОУ: | 00022438 |
Вебсайт: | http://vinrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Тендерний комітет Вінницької обласної Ради +380974773462 vobrada50@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 10:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 10:19 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 30 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
857 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовати, офісні товари інші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2020
—
06 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 10:23 |
Вимоги_кваліфікації.doc | |
18 лютого 2020 10:23 |
Перелік товарів на 02.2020.doc | |
18 лютого 2020 10:23 |
dogovir_prozorro_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 09:58
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:46
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У документації до закупівлі на кожний товар є його марка і навіть фотографія. Відповідь щодо аналогів викладена у файлі щодо кваліфікації. Замовник не є платником ПДВ. Переможцем буде той учасник, хто надасть найменшу загальну ціну. Всі відповіді є у вкладених файлах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Постоюк Сергій Анатолійович #2961407454 |
Переможець |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Оф_устаткування.pdf | укладений |
05 березня 2020 09:58
|