Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000559-b 69f25ac051304e79b8db932cf571e38c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мірошніченко Валерій Миколайович

380442026027 miroshnichenko.v.m@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 39785346
Вебсайт: http://ac.dozvil-kiev.gov.ua/
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, 19б
Контактна особа: Мірошніченко Валерій Миколайович
380442026027
miroshnichenko.v.m@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 Одиниця
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, вулиця Дніпровська набережна, 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:02
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:20
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Аналоги не розглядаються, оскільки дана закупівля є допороговою. Цінова пропозиція ФОП буде розглядатися як остаточна. Цінова пропозиція має подаватися з врахуванням усіх податків та зборів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000559-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2110515155
Дата подання: 20 лютого 2020 17:56
Виключити дискримінаційну вимогу
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що встановлена кваліфікаційна вимога, стосовно надання Авторизаційного листа від виробника, або представництва виробника на території України - Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та не відповідає законодавству!!!
Повідомляємо, що Законодавством встановлений вичерпний перелік кваліфікаційних вимог, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представництва виробника в Україні.

Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою
здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.

Вимога про надання листів авторизації від виробника, або представництва виробника в Україні ставить потенційних учасників в залежність від третьої особи (представництва виробника в Україні), таким чином штучно звужується коло потенційних учасників, обмежується конкуренція,
та порушується один з основних принципів державних закупівель – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Просимо внести зміни в документацію закупівлі, та виключити вимогу про надання - «Авторизаційні листи від виробника, або представництва виробника на території України.»

Також слід взяти до уваги, що документи які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Тому якщо відсутні документи , що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 11:43
Добрий день. Встановлена нами вимога у «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження», а саме: «Авторизаційні листи від виробника, або представництва виробника на території України.» до Оголошення про проведення допорогових торгів НЕ є дискримінаційною умовою з огляду на чинне українське законодавства та нічим не обмежує Вашу участь в оголошеній процедурі закупівлі, оскільки документація до Закупівлі повністю відповідає Інструкції № 10, затвердженою ДП «Прозорро». Вимога до наявності авторизаційного листа від виробника запропонованого товару зумовлена лише необхідністю:
1. Уникнення закупівлі товару нелегально (неофіційно) завезеного на територію України та захисту таким чином від закупівлі неякісного товару;
2. Забезпечить підтвердження того, що запропоновані товари придбані через офіційну мережу виробника запропонованого обладнання;
3. Наявністю додаткових гарантій поставки необхідного товару, що був запропонований учасником зменшуючи рівень ризиків поставки фальсифікованих товарів.
Також хочемо зауважити:
1. Данна процедура є допороговою закупівлею.
2. Рішення АМКУ від 2016 року.
3. Закупівля, на яку Ви посилаєтесь, є відміненою.
У зв’язку з вищевикладеною інформацією, змушені відхилити Вашу вимогу, так як умова щодо надання авторизаційного листа не є дискримінаційною, оскільки не порушує Інструкцію № 10, затвердженою ДП «Прозорро».

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 17:56
__ 605 від 09.09.2016.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 103 800,00
UAH з ПДВ
103 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 17:33
IHO3EMHe niAnpnEMCTBO I-AP-CI.pdf
24 лютого 2020 17:33
IHO3EMHe niAnpnEMCTBO I-AP-CI копія.pdf
24 лютого 2020 17:33
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2020 17:33
Таблиця відповідності.pdf
24 лютого 2020 17:33
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 лютого 2020 17:33
8. Витяг ЄДР 11.02.2020.pdf
24 лютого 2020 17:33
7.4. Довідка 3 роки.pdf
24 лютого 2020 17:33
6.2. Договор МОЗ 167 10.02.2020.pdf
24 лютого 2020 17:33
35. Довідка - санкції.pdf
24 лютого 2020 17:33
32. Довідка довкілля.pdf
24 лютого 2020 17:33
28. Довідка упаковка.pdf
24 лютого 2020 17:33
21. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
24 лютого 2020 17:32
20. Виписка (зміна КВЕД,.pdf
24 лютого 2020 17:32
17. Опис (2дія)_Асап Демо_.pdf
24 лютого 2020 17:32
17. Опис (2дія)_ 11.02.2020.pdf
24 лютого 2020 17:32
11. Статут АСАП ДЕМО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 103 800,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:38

Документи

25 лютого 2020 14:38
Проткол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
103 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 14:38
Проткол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:58
Договір №24.pdf укладений
28 лютого 2020 13:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 300,00 UAH)