Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 45300000-0 (ДК 021-2015) Будівельно-монтажні роботи (Технічне переоснащення розподільного пункту 6 кВ та комірок постійного струму тягової підстанції №4 КП "Міський тролейбус", м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.")
Очікувана вартість
13 661 330,00 UAH
UA-2020-02-18-000529-c 3e08bc0337ee4f749545df3b817343bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сизов Олег

0675646107 trol_tehniccs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
Код ЄДРПОУ: 34811465
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Контактна особа: Сизов Олег
0675646107
trol_tehniccs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:05
Очікувана вартість: 13 661 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 306,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення розподільного пункту 6 кВ та комірок постійного струму тягової підстанції №4 КП "Міський тролейбус", м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпровське шосе,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник при наявності бюджетних коштів здійснює Генпідряднику попередню оплату на виконання робіт у розмірі 30% від суми Договору на строк не більше 6 (шести) місяців від дати отримання коштів , відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070, протягом 10 банківських днів з моменту наявності відповідного бюджетного призначення та отриманого Замовником рахунку на попередню оплату від Генпідрядника. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Остаточний розрахунок здійснюється після підписання актів приймання-передачі робіт протягом 14 робочих днів. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 12:34
додаток продовження 5,6,7.pdf
18 лютого 2020 12:34
додаток 5_ начало.pdf
18 лютого 2020 12:34
ТД 2020 роботи..pdf
18 лютого 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 12:34
додаток продовження 5,6,7.pdf
18 лютого 2020 12:34
додаток 5_ начало.pdf
18 лютого 2020 12:34
ТД 2020 роботи..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН" 13 590 000,00
UAH з ПДВ
13 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЧП ДНЕПРОМОНТАЖ 13 661 152,21
UAH з ПДВ
13 661 152,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 15:59
Електронний підпис
18 березня 2020 15:59
Dovidka_20076446920050554672.pdf.p7s
18 березня 2020 15:59
Dovidka_20076446920050554672.pdf
18 березня 2020 15:59
довідка.pdf
06 березня 2020 18:45
Електронний підпис
06 березня 2020 17:22
Електронний підпис
06 березня 2020 17:19
Електронний підпис
06 березня 2020 17:01
Кошториси PDF.rar
06 березня 2020 17:01
Кошториси.rar
06 березня 2020 17:01
14.bdcu
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_22_виробник.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_20_Субпідрядник.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_18_екологія.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_17_інформація.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_16_лист гарантія.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_14_Право підпису.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_07_п 4 ч 2 ст 6 п 1 ст 50.pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_05_ЄДР п2 ст1 .pdf
06 березня 2020 17:01
LS_48_1051_04_Досвід.pdf
06 березня 2020 17:01
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
06 березня 2020 17:01
banking_licence_ПУМБ.pdf
06 березня 2020 17:01
Статут_ПрАТПлутон.pdf
06 березня 2020 17:01
Сертифікати ISO.pdf
06 березня 2020 17:01
Наказ.pdf
06 березня 2020 17:01
Ліцензії.pdf
06 березня 2020 17:01
Договора та відгуки.pdf
06 березня 2020 17:01
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
06 березня 2020 17:01
Э3_РУ600Л.pdf
06 березня 2020 17:01
Э3_РУ600К.pdf
06 березня 2020 17:01
Э3_РУ600З.pdf
06 березня 2020 17:00
Схема ТМ.pdf
06 березня 2020 17:00
Подключения.pdf
06 березня 2020 17:00
Опросный лист Model (1).pdf
06 березня 2020 17:00
ОЛ Model (1).pdf
06 березня 2020 17:00
ГЧ ТМ.pdf
06 березня 2020 17:00
ГЧ РУ600.pdf
06 березня 2020 17:00
ГЧ Ретрофіт 6 кВ Model (1).pdf
06 березня 2020 17:00
ГЧ Линейки 600В.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"

ЧП ДНЕПРОМОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"
#23795568
Переможець 13 590 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"
#23795568
13 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:08
доп угода №6 до дог№1-р (1) (1).png зміни до договору
04 лютого 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
lдоп угода №5 до дог№1-р-1 (1).jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
lдоп угода №5 до дог№1-р-2 (1).jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:03
Дод. угода №4 до дог. №1-р (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 08:58
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 14:00
доп угода №3 до дог.№1-р (1).jpg зміни до договору
21 вересня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 13:04
доп угода № 2 ПАТ Плутон (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 09:52
дод. угода №1 до дог. №1-р (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:48
№1-р ПрАТ Плутон.pdf укладений
03 квітня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін" та викласти реквізити Генпідрядника в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 2.5 , 5.5, 7.2.5, 9.1, 9.2, 9.4 в новій редакції. 2. Додати до договору пункт 10.6.1
Номер договору про закупівлю: 1-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 розділу "4. ФІнансування робіт та проведення розрахунків" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 3.1 розділу “3. Договірна ціна” та викласти його в наступній редакції: “3.1. Сума цього Договору визначається на основі Договірної ціни, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 4 до Договору), і становить 13 590 000,00 грн. (Тринадцять мільйонів п'ятсот дев'яносто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ - 2 265 000,00 грн., з них: - будівельні роботи – 1 046 752,47 грн. без ПДВ, - устаткування – 10 268 820,00 грн. без ПДВ., - інші - 9 427,53 грн без ПДВ - ПДВ - 2 265 000,00 грн. Бюджетні зобов’язання на 2020 рік за рахунок коштів міського бюджету (КЕКВ 3210) становлять 4 077 000,0 грн. з ПДВ. Бюджетні зобов’язання на 2021 рік за рахунок коштів міського бюджету (КЕКВ 3210) становлять 9 513 000,00 грн. з ПДВ.” 2. На підставі вимог ч. 5 п. 4 ст. 41 Закону “Про публічні закупівлі”, подовжити строк дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування та внести зміни до п. 12.1 розділу “12.Строк дії договору” та викласти його в наступній редакції: “12.1. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов'язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до 31.03.2021 року, але в будь-якому випадку до моменту виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань (виконання робіт, фінансових зобов’язань).” 3. Додаток № 3 до Договору “Календарний план виконання робіт” викласти в новій редакції (Додаток №1 до даної додаткової угоди) 4. Додаток № 5 до Договору “План фінансування робіт” викласти в новій редакції (Додаток № 2 до даної додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі вимог ч.5 п.4 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" , у зв’язку з затримкою фінансування з міського бюджету у 2020 р., продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі затримки фінансування витрат Замовника. 2. Внести зміни до п.1.1. розділу 1, п.2 розділу 2. 3. Додаток №3 до Договору "Календарний графік виконання робіт" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін" та викласти в новій редакції. 2. Всі інші умови договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 1-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 13 590 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 265 000,00 UAH)