Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міські автобуси
City buses
Очікувана вартість
48 000 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000416-c dfbe78fa5aa9454d9cbf9d9f040894d6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Василь Михайлович

+380342583756 dkp1983@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME "Elektroavtotrans" Ivano-Frankivsk City Council
National ID: 00432426
Contact point: Boychuk Vasily Mihailovich
+380342583756
dkp1983@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:57
Очікувана вартість: 48 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 лютого 2020 11:27
Enquiries until: 10 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 48 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 480 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од
Міські автобуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Донецька область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

City buses
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 01 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:27
Тендерна документація автобуси .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000416-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БІО", Код ЄДРПОУ:30978088
Дата подання: 10 березня 2020 09:18
зміни до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо надання учасником інформації, яка вимагається пп. 1.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання довідки (листа) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази про наявність виробничих приміщень з необхідним обладнанням для виготовлення даної продукції у разі, якщо учасник не є безпосереднім виробником транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі.
П. 2.7. проекту договору визначено, що Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усувати дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного терміну, впродовж 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Постачальником відповідної вимоги (рекламації) Замовника, або в інший, письмово погоджений з Замовником строк.
В той же час, в п. 62 Таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що строк усунення несправностей в гарантійний період повинен становити не більше 10 робочих днів з дати подання повідомлення про несправність. Ремонт виконується силами сервісної служби.
Відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
У зв’язку з цим просимо привести у відповідність умови тендерної документації та проекту договору про закупівлю, шляхом внесення змін до проекту договору, а саме: «2.7. Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усувати дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного терміну, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Постачальником відповідної вимоги (рекламації) Замовника, або в інший, письмово погоджений з Замовником строк».
В п. 5.1. проекту договору та в п. 4.4. тендерної документації визначено строк поставки до 01.06.2020 року.
Враховуючи орієнтовний строк проведення аукціону та дату укладання договору, здійснити поставку Товару у визначений термін матиме змогу тільки Учасник, у якого вже є готовий товар на складі, що не є характерним для даного виду продукції. Учасникам, які не є безпосередніми виробниками даного виду товару, необхідно подати заявку на виробництво товару відповідно до вимог тендерної документації, та здійснити попередню оплату.
Таким чином, вважаємо даний пункт дискримінаційним по відношенню до учасників, які не являються безпосередніми виробниками, що в свою чергу суттєво звужує коло потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі та мають можливість виконати умови договору.
З метою дотримання основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації та проекту договору, а саме: строк поставки товарів – протягом 6 місяців з дати укладання договору про закупівлю, але не пізніше 01.12.2020 року.
Також, просимо внести зміни до проекту договору в частині порядку здійснення порядку оплати, а саме: передбачити попередню оплату в розмірі 35-40% відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Також слід зазначити, що технічні характеристики предмету закупівлі визначено з порушенням основних принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням; оскільки обмежує коло учасників лише тими, хто виробляє чи постачає транспортні засоби з дизельними двигунами внутрішнього згоряння.
Встановлення даних вимог не відповідає міжнародним зобов’язанням України щодо зменшення викидів в атмосферу від пересувних джерел відповідно до прийнятих та ратифікованих Україною європейських нормативних актів, зокрема: рамкова Конвенція ООН про зміну клімату; Резолюція Генеральної Асамблеї ООН від 25.09.2015 № 70/1; кліматична «Паризька угода»; угода про асоціацію з ЄС; Директиви ЄС про чисті та енергоефективні транспортні засоби (EU Clean Vehicles Directive of 23 April 2009 on the promotion of clean and energy-efficient road transport vehicles; Clean vehicles directive and the transition to zero emission buses of October 2018); Директива ЄС про використання інфраструктури для альтернативних видів палива; прийнята Єврокомісією «Біла книга Європи», що передбачає поступовий перехід на енергоефективний електричний транспорт та повну заборону авто з двигунами внутрішнього згоряння до 2050 року; Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року.
А також не дає можливості прийняти участь у закупівлі Учасникам, які виробляють та/або постачають транспортні засоби, що працюють на екологічних та дешевших видах палива (двигун «на метані», електродвигун тощо).
Припускаємо, що даний тендер оголошений під конкретного постачальника і це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 3 ст. 5 цього ж Закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог спрямоване на звуження кола учасників процедури закупівлі, що заборонено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації в частині технічних вимог до предмету закупівлі з метою дотримання вимог Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року, що схвалена розпорядженням КМУ від 30.05.2018 № 430-р, якою передбачено збільшення частки використання електротранспорту та електромобілів, зокрема у внутрішньому сполученні до 75%.; а також з метою дотримання основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 08:46
Доброго дня. Ваша Вимога (Скарга) була винесена на розгляд тендерного комітету і за результатами розгляду повідомляємо наступне:
- стосовно пп. 1.1 Табл.1 Дод. 2 до тендерної документації надаємо наступне роз’яснення: для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учаснику необхідно подати документи: - у разі,якщо учасником є безпосередній виробник - інформацію про виробничі приміщення, де проводиться виготовлення товарів, що є предметом даної закупівлі, та проведення подальшого гарантійного та після гарантійного обслуговування; - у разі,якщо учасником є не безпосередній виробник товару, що є предметом даної закупівлі, тоді учасник зобов’язаний надати підтверджуючі документи, що свідчать, що даний учасник являється офіційним представником безпосереднього виробника товару, а також даний учасник повинен мати документи (договір співпраці або інше), що буде свідчити про наявність виробничих приміщень для забезпечення в подальшому проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування.
- стосовно розбіжності у термінах усунення дефектів та несправностей протягом гарантійного періоду 3 робочі дні і 10 робочих днів, мається на увазі, що усунення дефектів та несправностей повинно здійснюватись протягом 3 робочих днів,а у разі складної поломки чи ін., то термін усунення дефектів та несправностей не повинен перевищувати 10 робочих днів. Тендерним комітетом прийнято рішення для точності буде внесено зміни в проект договору, а саме терміни усунення несправностей буде викладено наступним чином «Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усувати дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного періоду впродовж 3-10 робочих днів в залежності від складності дефекту».
- стосовно терміну поставки повідомляємо наступне:у зв’язку з виникненням нагальної потреби у закупівлі автобусів, щоб в подальшому забезпечити якісне надання послуг з перевезення пасажирів, тендерним комітетом було прийнято рішення поставити дату поставки 01.06.2020 року.
- стосовно передбачення передоплати, повідомляємо наступне: тендерний комітет не розглядає можливості попередньої оплати (Замовник не зобов’язаний встановлювати передоплату).
- стосовно придбання транспортних засобів з дизельними двигунами, повідомляємо наступне: придбання транспортних засобів з дизельними двигунами не є порушенням екологічної проблеми, оскільки основною вимогою є відповідно до технічного завдання «Екологічний стандарт – не нижче Євро-5». Також варто зазначити, що перш ніж оголошувати закупівлю,спеціалістами нашого підприємства проводиться моніторинг, щодо потенційних постачальників товару, що є предметом закув лі. За результатами внутрішнього моніторингу встановлено, що автобуси з дизельними двигунами Євро-5 виробляють щонайменше 3 виробники.
Зважаючи на вищевикладене тендерний комітет комунального підприємства «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради не вбачає дискримінаційних умов в тендерній документації на закупівлю автобусів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-18-000416-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БІО", Код ЄДРПОУ:30978088
Дата подання: 13 березня 2020 18:13
Скарга
внесення змін до тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.03.2020№5043.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 11:31

Документи подані скаржником

13 березня 2020 18:13
Скарга.PDF
13 березня 2020 18:13
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 11:31
рішення від 17.03.2020№5043.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 березня 2020
UA-2020-02-18-000416-cdfbe78fa5aa9454d9cbf9d9f040894d6
Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Учасник Документи Рішення
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАЗтранссервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 14:43
Сертификат СТО на 2020 рік.pdf
17 березня 2020 14:43
Витяг з рееєстру ПДВ.pdf
17 березня 2020 14:43
СТАТУТ 04.12.2018.pdf
17 березня 2020 14:43
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
17 березня 2020 14:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

20 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 20:08
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"

ТОВ МАЗтранссервіс

ТОВ "БІО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" 48 000 000,00
UAH з ПДВ
46 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЗтранссервіс 47 899 998,00
UAH з ПДВ
46 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:43
Сертификат СТО на 2020 рік.pdf
17 березня 2020 14:43
Витяг з рееєстру ПДВ.pdf
17 березня 2020 14:43
СТАТУТ 04.12.2018.pdf
17 березня 2020 14:43
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
17 березня 2020 14:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"

ТОВ МАЗтранссервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
Переможець 46 500 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
46 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 14:50
Звіт про виконання договору укладений
17 лютого 2021 14:48
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:13
Договір укладений
29 квітня 2020 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 750 000,00 UAH)