Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку А-4
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000381-c ● 79713117b0b94e39bb9747f7fcd214d0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Шаргородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Шаргородської районної ради" Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 37337707 |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., ШАРГОРОД, вул. Чорновола, 9а |
Контактна особа: |
Бойко Тетяна Миколаївна +380680417155 shar.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 11:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 12:21 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30197630-1 Папір для друку А-4 80грам/м2 500листів/упаковка
Папір для друку А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 упак.
30197630-1 Папір для друку А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23500, Україна, Вінницька область, ШАРГОРОД, м.Шаргород, вул.Чорновола, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 11:10 |
Проект договору поставки.docx | |
18 лютого 2020 11:10 |
Замовлення папір для друку А-4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000381-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 лютого 2020 12:26
Порушення вимог
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-02-18-000381-c (Папір для друку А4), який проходив 26.02.2020р.
Згідно п.4. кваліфікаційних вимог Документації Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції паспорт або сертифікат якості на товар. У свою чергу, учасник ПП "Офіспартнер" надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/9205 від 25.04.2019р., проте сертифікат/паспорт якості відсутній, що не дає можливості підтвердити технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Просимо відхилити пропозицію учасника ПП "Офіспартнер" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.4. кваліфікаційних вимог Документації Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції паспорт або сертифікат якості на товар. У свою чергу, учасник ПП "Офіспартнер" надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/9205 від 25.04.2019р., проте сертифікат/паспорт якості відсутній, що не дає можливості підтвердити технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Просимо відхилити пропозицію учасника ПП "Офіспартнер" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 10:37
В період розгляду пропозиції ПП "ОФІСПАРТНЕР "по закупівлі UA-2020-02-18-000381-c (Папір для друку А4) було виявлено відсутність сканкопії сертифікату якості на товар. В телефонному режимі повідомлено Учасника про відсутність даного сертифікату. Далі Учасником було надіслано сертифікат якості на електоронну адресу Замовника., що підтвердило його наявність. Так як головною причиною визначення переможця є ціна, тому було прийнято рішення про подальшу співпрацю із ПП "ОФІСПАРТНЕР".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОФІСПАРТНЕР" |
28 000,00
UAH з ПДВ
|
25 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
26 880,00
UAH з ПДВ
|
25 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЕВСЬКИЙ ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ" |
28 764,00
UAH з ПДВ
|
26 876,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
28 248,00
UAH з ПДВ
|
28 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОФІСПАРТНЕР" #42741953 |
Переможець |
25 560,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 16:25
|
Договір поставки 48.pdf | укладений |
12 березня 2020 13:20
|
Договір поставки 48.pdf | укладений |
12 березня 2020 13:20
|
Договір поставки 48.pdf | укладений |
12 березня 2020 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 13:18
|