Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої та сканери
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000367-b 2afeba0c299644108d91530124e7cc01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Тетяна Олексіївна

380442027587 melnychenko@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Мельниченко Тетяна Олексіївна
380442027587
melnychenko@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:49
Очікувана вартість: 416 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Багатофункціональний принтер HP LaserJet Pro M428dw, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Сканер Canon DR-C225II, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Багатофункціональні пристрої та сканери Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 10:47
Т.Д. мфу сканери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:00
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації.
2. Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам Тендерної документації.
3. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасниками. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
4. У відповідності до методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку розробленої з метою встановлення єдиних вимог щодо порядку визначення очікуваної вартості при здійсненні публічних закупівель товарів Централізованою закупівельною організацією Державною установою «Професійні закупівлі» очікувана вартість - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (http://cpb.org.ua/viznachennya_ochikuvanoi_vartosti.html#section1).
Бюджет закупівлі – це розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Пропозиції надаються у відповідності до Тендерної документації.
Прошу Вас більш уважно звернути увагу на Додаток№3 до Тендерної документації закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000367-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 18 лютого 2020 19:19
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 09:25
Замовником в Тендерній документації встановлено надання офіційного листа (копію листа) від компанії-виробника відповідного устаткування (сканери та багатофункціональні пристрої) або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує представницькі (дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження Учасника з посиланням на номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу для зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом та запобігає постачанню неякісної та неоригінальної продукції. Як приклад, на початку лютого 2020 року було частково заблоковано роботу пристроїв, які використовувалися в Україні, але були випущені для інших країн (придбані або в неофіційних дилерів, або за кордоном).
Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Як приклад, в торгах UA-2019-02-13-001799-a «Багатофункціональні пристрої та сканери», UA-2019-04-03-001305-a «Багатофункціональні пристрої та сканери», UA-2019-11-13-001628-a «Принтери та витратні матеріали до принтерів», UA-2018-05-15-001613-b «Багатофункціональні пристрої та принтери» учасникам були надані офіційні листи від компаній HP, Canon, Epson та Xerox.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" 414 600,00
UAH з ПДВ
414 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ 415 800,00
UAH з ПДВ
415 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 09:45
Електронний підпис
17 березня 2020 15:39
Електронний підпис
17 березня 2020 15:39
Електронний підпис
03 березня 2020 16:03
Електронний підпис
03 березня 2020 16:02
Тендерна пропозиція.PDF
03 березня 2020 16:02
Статут завірений.PDF
03 березня 2020 16:02
ПРОТОКОЛ.PDF
03 березня 2020 16:02
Проект договору.PDF
03 березня 2020 16:02
ОПИС.PDF
03 березня 2020 16:02
Лист виробника_Canon.pdf
03 березня 2020 16:02
Лист виробника_НР.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 16:38
Електронний підпис
03 березня 2020 16:38
Технічна специфікація.pdf
03 березня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 16:38
СТАТУТ (копія вірна).pdf
03 березня 2020 16:38
Лист авторизації НР.pdf
03 березня 2020 16:38
Довідка_захист довкілля.pdf
03 березня 2020 16:38
Витяг з ПДВ (копія вірна).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"

Современные информационные технологии ИНСИТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
#43092283
Переможець 414 600,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
#43092283
414 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:50
договір.pdf укладений
03 квітня 2020 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 414 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 100,00 UAH)