Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери у складі (системний блок, монітор, клавіатура, мишка, мережевий фільтр, операційна система)
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000353-c 9fbb9d6ec32b45949f8512f56be92aee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головіна Світлана Богданівна

+380566638152 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Головіна Світлана Богданівна
+380566638152
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 11:05
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 11:05
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:22
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Персональні комп’ютери у складі (системний блок, монітор, клавіатура, мишка, мережевий фільтр, операційна система)( Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників 56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
25 лютого 2020 16:30
Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги до товару ЗМІНИ.docx
18 лютого 2020 11:01
Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги до товару.docx
18 лютого 2020 11:01
Додаток 6 Лист-згода.docx
18 лютого 2020 11:01
Додаток 5 Відомості Учасника.docx
18 лютого 2020 11:01
Додаток 4 Проект Договору.docx
18 лютого 2020 11:01
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
18 лютого 2020 11:01
Додаток 2 Форма Тендерної пропозиції.docx
18 лютого 2020 11:01
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:01
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:20
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічній специфікації (Додаток1) зазначено:
«У складі тендерної пропозиції учасники надають довідку у довільній формі з технічними та якісними характеристиками товару, що пропонується до постачання, із обов’язковим зазначенням конкретної марки товару, інформації щодо найменування виробника(ів) продукції, країни походження товару, року виготовлення та посилання на відповідність товару вимогам нормативних документів (ДСТУ або інші)
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є «ціна» (з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.»
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 лютого 2020 11:17
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:23
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічній специфікації (Додаток1) зазначено:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, чинний на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні».
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2020 12:07
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:54
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У технічній специфікації (Додаток1) зазначено:
«Технічні характеристики (вимоги), є мінімально допустимими. Учасник може пропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за характеристиками, якістю та/або функціоналом».
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені в технічній специфікації до предмету закупівлі. Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
2) Згідно Розділу 5 п. 5.3. Проекту Договору, який є додатком 4 до Тендерної документації, приймання-передача Товару по кількості та якості (які встановлені Замовником Тендерною документацією) проводиться за обов’язковою присутністю уповноважених представників Сторін, про що складається Акт приймання-передачі Товару. Згідно п. 5 Додатку 1 технічної специфікації «всі комплектуючі 2019-2020рр виготовлення, повинні бути сумісними, новими та не відновленими».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович 295 920,00
UAH з ПДВ
295 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 340 372,80
UAH з ПДВ
340 372,80
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 371 835,36
UAH з ПДВ
364 480,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горобченко Сергій Васильович 372 600,00
UAH з ПДВ
365 248,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 396 360,00
UAH з ПДВ
393 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 396 684,00
UAH з ПДВ
394 234,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 406 937,16
UAH з ПДВ
406 937,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 421 750,80
UAH з ПДВ
421 750,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 12:16
Електронний підпис
13 березня 2020 12:01
Довідка несудимість
13 березня 2020 12:01
Довідка заборгованість
13 березня 2020 12:01
Гарантійний_лист ст. 17
04 березня 2020 16:21
Електронний підпис
04 березня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:20
Сервісн центр.pdf
04 березня 2020 16:20
Проект договору.pdf
04 березня 2020 16:20
ПК_Арма_ISO_9001_14001.pdf
04 березня 2020 16:20
Несертифікація.pdf
04 березня 2020 16:20
Лист-згода.pdf
04 березня 2020 16:20
Лист-згода договір.pdf
04 березня 2020 16:19
Інструкція_ПК_Арма.pdf
04 березня 2020 16:19
Документи.pdf
04 березня 2020 16:19
Довідки.pdf
04 березня 2020 16:19
Гарантійний лист.pdf
04 березня 2020 16:19
Відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 16:19
Аналогічні.pdf
04 березня 2020 16:19
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 10:36
Електронний підпис
05 березня 2020 10:33
Сертифікати Асер.pdf
05 березня 2020 10:33
цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 10:33
Статутні 1-30.pdf
05 березня 2020 10:33
Сертифікати EXPERT PC.pdf
05 березня 2020 10:33
Довідка про договір.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 19:52
Електронний підпис
04 березня 2020 19:51
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 19:51
Технічні умови на ПК.pdf
04 березня 2020 19:51
Виписка ЄДР оригінал.pdf
04 березня 2020 19:51
Проект договору.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 12:23
Договір ДіСіЛінк.pdf
04 березня 2020 09:14
Договір НРЦПМСД.pdf
04 березня 2020 09:14
Технічні вимоги 25.02..pdf
04 березня 2020 09:14
Авторизаційний лист.pdf
04 березня 2020 09:14
Проект договору 24.02..pdf
04 березня 2020 09:14
Авториз лист ПО.pdf
04 березня 2020 09:14
ISO9001-2015 (1).PDF

Публічні документи

05 березня 2020 11:02
Електронний підпис
05 березня 2020 11:01
Авторизаційний лист.pdf
04 березня 2020 20:23
Електронний підпис
04 березня 2020 20:17
Електронний підпис
04 березня 2020 20:14
Сертифікати.pdf
04 березня 2020 20:14
Технічна спеціфікація.pdf
04 березня 2020 20:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 20:14
Статут.pdf
04 березня 2020 20:14
Проект договору.pdf
04 березня 2020 20:14
Повноваження директора.pdf
04 березня 2020 20:14
Кваліфікаційна частина.pdf
04 березня 2020 20:14
Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2020 20:14
Витяг ЄДР.pdf
04 березня 2020 20:14
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 18:29
Електронний підпис
04 березня 2020 18:24
38 Додаток № 6 Лист-згода.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:20
4. Статут (копія).pdf
04 березня 2020 16:20
30. Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:20
3. Витяг ПДВ (копія).pdf
04 березня 2020 16:20
29. Проект договору.pdf
04 березня 2020 16:20
25. Лист-згода.pdf
04 березня 2020 16:20
24. Паспорт Лєбєдєва.pdf
04 березня 2020 16:20
23. Лист щодо довіреності.pdf
04 березня 2020 16:20
22. Лист про ліцензування.pdf
04 березня 2020 16:20
21. Лист про висновки СЕС.pdf
04 березня 2020 16:20
20. Лист про сертифікацію.pdf
04 березня 2020 16:20
2. Витяг ЄДРПОУ 21.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Максим'юк Олександр Олександрович

ТОВ "Систематика Україна"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ФОП Горобченко Сергій Васильович

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович
#3590709011
Переможець 295 920,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович
#3590709011
295 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 09:29
Договір 34-03/20 укладений
25 березня 2020 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 295 920,00
UAH